Izdvojeno

Mercedes: Nema odluke o rezervi, ali Ricciardo bi svakome donio prednost

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 tjedana, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef Mercedesa Toto Wolff izjavio je kako još uvijek nisu odlučili tko će biti njihov rezervni vozač dogodine, no nahvalio je jednog od najizglednijih kandidata za to mjesto, Daniela Ricciarda.

Loše performanse 33-godišnjeg Australca tijekom ove i prošle sezone s McLarenom dovele su do ranog raskida ugovora s britanskom momčadi i potvrde da se 2023. neće utrkivati u F1. Iako nije uspio pronaći trkaće mjesto, Ricciardo ne želi otići u drugu kategoriju, već želi ostati povezan s F1 u nadi da će se 2024. otvoriti neko mjesto.

Wolff je izjavio kako misli da Ricciardo pregovara s nekoliko momčadi, među kojima je i njegova bivša momčad Red Bull.

“Nama je on iznimno drag, ima odličan karakter, ali još nismo u poziciji u kojoj možemo odlučiti tko će biti rezervni i treći vozač”, rekao je Wolff.

Njemačka momčad dosad je na raspolaganju imala Nycka de Vriesa i Stoffela Vandoornea, no obojica su pronašla nove uloge za 2023. u drugim momčadima – de Vries će voziti za AlphaTauri, dok će Vandoorne biti testni i rezervni vozač Aston Martina.

Wolff je dodao kako smatra da bi Ricciardova osobnost i iskustvo bili dobri dodaci svakoj momčadi.

“Poznaje ove bolide do zadnjeg detalja, stoga bi to mogla biti velika prednost, ali ne želim pokretati nikakve glasine jer još uvijek nismo donijeli odluku.”

Komentiraj

9 komentara

  1. A i prije smo pretpostavili da ce biti ili treci vozac Merca ili godina pauze.



    2

    0
    • Koliko moras biti lakom za pare da neces ici u Hass jer ti ne mogu dati masnu placu.Uostalom pohlepa za parama ga i je kostala karijere.Prvo Renault pa onda Mclaren.Ko je davao vise je isao tamo.



      3

      3
      • Išao na veću plaću. Sram ga bilo.



        8

        2
      • Ne bi rekao da je išao za parama. Mislim da je u Renault prvenstveno otišao zbog Maxa, a i cijeli rbr se njemu počeo okrećati. Kad je vidio da od Renaultovih obećanja neće ništa biti tako brzo otvorilo se mjesto u McLarenu koji je u 2019. pokazao velik napredak, ali na kraju su zakazali i oni i Ricci što se tiče pucanja na najviše pozicije.
        U Haas je razumljivo da neće, zašto bi vozio jedan od najlošijih bolida.
        Meni je stvarno velika zagonetka šta se s njim dogodilo u McLarenu, nemoguće mi je da je toliko sporiji od Landa. Nešto tu nije sjelo od početka izgleda



        10

        0
  2. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Daj mu front end i frajer će pobjeđivat.



    1

    1
  3. Mclaren
    raca Prikaži

    Možda je dobar za trećeg u Mercedesu ali svakako nije za drugog u McLarenu. Sve mu opraštamo i puno sreće u Mercu



    3

    0
    • Marlboro
      F1bodul Prikaži

      Nakupilo se covjeku loših odluka, al mislim da je imao problem sa samopouzdanjem više od ičeg, a kad u glavi nisi 100% ne mozes biti ni na stazi. Dobar vozač, kojeg su koštale loše odluke.. no ipak smatram da su Norris i Piastri, bolji kao i vecina sadasnjeg grida



      5

      1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni