Izdvojeno

Bottas se nada da će dočekati Audijev dolazak u momčadi

Piše: Lovro Andraka

Prije 11 mjeseci, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Valtteri Bottas izjavio je kako se nada da će ostati u trenutnoj momčadi do Audijevog dolaska, za kojeg vjeruje da bi ih mogao podići do samog vrha Formule 1.

Iako momčad iz Hinwila još od 2019. nastupa samo kao Alfa Romeo, Sauber je i dalje njezin vlasnik, a Alfa samo naslovni sponzor. Taj sponzorski ugovor neće se produžiti nakon 2023., a Sauber će od 2026. postati Audijeva tvornička momčad.

“Zašto ne? Imam 33 godine, stoga se nadam da ću biti tamo”, odgovorio je Finac na pitanje o tome nada li se ostanku u momčadi do Audijevog dolaska.

Plan B mogla bi mu biti karijera u SAD-u:

“Možda ću se utrkivati u SAD-u budućnosti. IndyCar je poprilično zanimljiv. Staze su dobre i utrkivanje izgleda zaista odlično. Sve je popularniji, barem u Europi, stoga ćemo vidjeti.”

Bottas smatra kako će suradnja s Audijem dodatno motivirati Sauber:

“Pogledamo li širu sliku, to je ogromna stvar. Sauber ima velik potencijal s Audijem. Nema sumnje da oni žele biti uspješni u budućnosti. Žele biti dobri i pokazati da su ozbiljni.”

“Zato mislim da bi svakom vozaču na gridu, pogotovo meni koji sam već dio Saubera, bilo vrlo zanimljivo biti dio tog projekta. Mislim da je to definitivno moguće.”

Također se nada da će se njemački proizvođač i prije 2026. uključiti u rad s momčadi, kako bi što lakše nadoknadili zaostatak za najboljima.

“Puno je još posla, nema sumnje. To je činjenica. Ali nismo tako daleko, postrojenja su tu. Neka postrojenja i strojevi mogu se usporediti sa šampionskom momčadi, a broj ljudi u timu i dalje je nešto manji od onog kojeg sam imao prilike gledati prošle godine”, rekao je bivši vozač Mercedesa.

“S podrškom proizvođača poput Audija ne vidim razlog zašto to [dolazak do vrha] ne bilo moguće. Mislim da će trajanje [tog procesa] ovisiti o tome koliko će Audi pomagati momčadi prije nego što se službeno uključi kao proizvođač.”

Alfa Romeo dvije utrke prije kraja sezone drži šesto mjesto s 53 boda, samo četiri više od Aston Martina, što bi im bio najbolji plasman još od 2012. godine. Sezonu su započeli vrlo dobro, no u zadnjih 11 utrka osvojili su samo dva boda.

“Dogodine se očito ništa ne mijenja. I dalje smo s Alfa Romeom i naravno, nadamo se da možemo složiti bolji bolid nego ove godine, a onda mislim da sve ovisi o [Audijevoj] podršci od 2024. nadalje.”

Komentiraj

9 komentara

  1. Max Verstappen
    Kenzo Donator Prikaži

    Zbog čega ovo vijest?



    2

    0
  2. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Nada se nada, da će biti mlada.


    0

    0
  3. Pa u svakom slucaju mislim da bi za sam Audi bilo dobro da se sto prije ukljuci u rad momacdi,upozna se sa situacijom i slicno….


    0

    0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Ne mogu još staviti svoje ime, jer će koristiti Ferrarijeve motore vjerovatno do ’26, ali mogu dovoditi nove ljude, ulagati u infrastrukturu, itd. Mogu već početi unaprjeđivati Sauber do nivoa top ekipa. To bi im dosta skratilo onaj period čekanja da kao Audi postanu prvaci, ili da se barem bore za prvaka. Ono, ako kažu da im treba 3-5 godina, bilo bi baš glupo da kao Audi od 2026 čekaju 5 godina da postanu jaka ekipa. To trebaju već početi graditi, da se nebi sramotili pod znakom Audija.



      1

      1
  4. Marlboro
    F1bodul Prikaži

    A kako ce se zvati od 23 do 26? Sauber Ferrari? To zvuci dobro.. no moraju prije 26 biti u top 5 ako misle napraviti prije 2030. značajan rezultat.
    Jedva čekam nove regse, zbog glasnijih motora, i eto Audija. Biće zanimljivo.


    0

    1
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Zvati će se Sauber Ferrari po inerciji jer se obično u ime stavi dobavljač motora.
      A opet, ako uleti neki jači sponzor moguće je da se zovu po njemu…

      Što se tiče napretka, nekako ne dijelim vaš optimizam. Sjetite se Honde i njezinog ulaska u McLaren. Mercedes isto nije briljirao na početku, ali se bar nije tako sramotio kao Honda. A ušao je u tim koji je bio tadašnji prvak (ok, nije bilo baš tako sjajno kako zvuči na prvu, ali je istina). Mislim da će Audi vjerojatnije imati Mercedesov ulazak – ispočetka u sredini pa onda prema gore.

      Sumnjam da će išta biti do 26. jer ne vjerujem da će Ferrari biti previše sklon za suradnju i razvoj konkurentskog bolida.



      1

      0
      • novi motori su jednostavniji i više spec, imaju više vremena za razvoj/pripremu od honde.
        ne sumnjam da će odma bit solidni.



        1

        0
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Kakve veze Ferrari ima sa razvojem njihovog bolida? Oni su samo dobavljač motora. Normalno, neće ni Ferrari prilagođavati svoj motor njihovom bolidu, ali ko da je to neki problem. McLaren je nedavno bez nekih problema prešao sa Renaulta na Mercedes. BrawnGP je za vrlo kratko vrijeme prilagodio bolid dizajniran za Hondu i ubacio Mercedesov motor.
        Za motor treba malo prilagoditi šasiju. Aerodinamika može ostati ista. Ako ništa drugo, isplati im se ranije početi da što više nauče o aerodinamici ovih trenutnih bolida. A mislim da se koncept neće bitnije mijenjati u bliskoj budućnosti. Mislim da će ovi venturi tuneli, ili “ground effect” ostati još dugo vremena. A tu se Ferrari baš ništa ne pita. Nisu im partner. Nisu to čak bili ni sada za vrijeme Alfa Romea. Sauber nije koristio skoro ništa više osim motora od Ferrarija, za razliku od Haasa…


        0

        1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni