Izdvojeno

Ricciardo: Drive to Survive je značajno promijenio profil F1 navijača

Piše: Ante Vetma

Prije 4 tjedana, 24 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Daniel Ricciardo je pohvalio Netflixovu seriju “Drive to Survive” rekavši da je pomoći nje Formula 1 postala pristupačna širokom krugu ljudi. Međutim, to je sa sobom nužno donijelo neke promjene.

Drive to Survive je krenuo s prikazivanjem 2019. godine, a odmah je privukla poznornog ogromnog broja gledatelja. Ista popularnost se nastavila i dvije sezone kasnije, a Australac o svemu kaže:

“Vidim ogromne promjene u Formuli 1 baš zbog te serije.”

“Zaista se drastično promijenilo. Ovo je bio sport kojeg je pratio uzak krug ljudi. F1 je bila život nekim ljudima. Recimo, jedini sport koji prate.”

“Istovremeno, ostatak svijeta je pratio svaki drugi sport osim F1. Jednostavno nije bilo dostupno dugi niz godina. Gledajući samo to da imamo kacigu – ljudi nisu mogli povezati ime s licem. Ova serija je pustila ljude ‘unutra’. Vidjeli su osobnosti, priče… To svatko može prihvatiti i čini se donekle normalno.”

Ricciardo je potvrdio da ga iduće godine nećemo gledati u utrkama, ali mu je i dalje Formula 1 prioritet.

“Neću se utrkivati iduće godine, neću voziti Formulu 1. Međutim, ja sam i dalje fokusiran na F1. S obzirom na ovo sve što se događa – treba mi pauza. Mislim da je pametno pričekati 2024. kad vidimo kako se razvijaju ugovori i sve ostalo. Dotad ću odraditi ‘reset’ i ponovo krenuti.”

Napominje da je konkurencija ogromna, a zaostaci minimalni:

“Ludo je vidjeti koliki su razmaci – oko desetinke sekunde.”

“Ako kažete da je razmak jedna sekunda, to je cijela vječnost, to je razmak između mene i vas. Ali, u ovom sportu to je suludo – razmaci su minimalni. Nas je samo 20 i to je to. Dvadeset vozača na svijetu voze Formulu 1.”

Komentiraj

24 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Ok, understood.



    2

    1
  2. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    Ovo je bio sport kojeg je pratio uzak krug ljudi.

    Pa opet je bolje kad te prati uzak krug ljudi koje baš interesuje taj sport, nego neki likovi koji prate samo zato što je u trendu, pa im donosi veći broj lajkova i pratilaca itd. Plus što je ta serija diskutabilna po tome što ne prikazuje stvari onakve kakve jesu ali eto, bitno je da je u trendu to.



    19

    1
    • Williams
      Montoya Prikaži

      Za kacige je u pravu. Masu vozača iz 80-ih, otkad pratim, sam u zadnjih par godina prvi put vidio bez nje. Ne zahvaljujući već internetu. Ali za vrijeme Bernia je i to bilo dosta skromno.



      2

      0
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Pa internet je promijenio dosta toga. Ali ova serija nije nužna, osim onima koji su prikovani za taj Netflix, koji je u trendu. Pa ono vide nešto novo i saznaju za F1, i uglavnom na pogrešan način. Odnosno netačne činjenice…

        Evo i mi stariji pratitelji znamo puno više uz pomoć interneta. Dovoljno je uz TV prijenos pratiti par bitnijih ljudi na twitteru koji objavljuju F1 stvari. Po neki tim ili vozača, i znaš sve što trebaš znati.



        4

        1
  3. …ne bih se složio ali opet mene ne plaćaju da se slažem…hehe



    1

    0
  4. Kao dinosaurusu više mi se sviđao Bernijev sport za bogate.

    S druge strane ako se F1 želi održati onda moraju to plaćati i domaćice.



    3

    0
    • a sad je sport za sirotinju?



      6

      0
      • Sad nakon stranger things samo nastaviš drive to survive i svi su fanovi.

        Netko tko nikad ne bi bio fan sada jest. Razvodni cijelu F1.

        Nazad nema ovo je put da oni zarade i to je razumljivo.



        2

        1
        • Nisi odgovorio na pitanje.


          0

          0
        • Nije više ekskluzivan klub. Danas imaš fanove koji gledaju F1 jer je dostupna 24/7. Prije 20 ili 30 godina išao si na utrke i zvao se fanom.

          Dostupna je svima i popularizirala se kao nešto IN. Pogledaj samo kako su prikazani likovi u DTS. Isto kao u bilo kojem drugom netflix serijalu. Veliki dio novih fanova nije ovdje jer voli brzu vožnju, brze aute, skupe stvari već su ovdje radi međuljudskih odnosa glavnih aktera.

          I kad tako jako proširiš krug izašao si iz ekskluzive i postao je sport za svakoga. Dakle i za “sirotinju”.


          0

          0
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Ne gledam Netflix, ali mogu zamisliti kakva je to platforma, jer sam vidio mnogo sličnih. Takvi fanovi će biti tu dok DTS bude u trendingu na Netflixu. A da ne govorim šta će biti kada i za sam Netflix izađe iz trenda…


          0

          1
        • -dostupna je, ali moraš platit. prije je bila uglavnom fta.
          -prije 20-30 godina cijena karte je bila višestruko niža nego danas.



          2

          0
  5. Meni su zanimljivi.


    0

    1
  6. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Gledajući samo to da imamo kacigu – ljudi nisu mogli povezati ime s licem. Ova serija je pustila ljude ‘unutra’. Vidjeli su osobnosti, priče…

    Nisam gledao tu seriju ni minute, pa opet znam puno više o vozačima osim same kacige. Osobnosti, priče… Dovoljan je samo prijenos F1 i pomalo twittera i ostalih društvenih mreža, i znaš puno više od izmišljenih priča koje prave u toj seriji..



    9

    1
  7. Upoznao sam nekoliko ljudi iz RH koji su počeli pratiti F1 zbog DTS-a. Sve je to super, ali nije to to. Kad krenemo pričat o F1 ti ljudi neznaju šta je undercut/overcut, ne razumiju strategije, ne prate događanja tokom vikenda, ne razumiju filozofiju utrkivanja, ne razumiju zašto je nekad track position bitniji nego nove gume itd. Naravno, čast iznimkama. Eto, to je nekako moje viđenje tih fanova. Najviše se razveselim kad sretnem nekoga tko prati F1 već godinama sa pravom strašću. Taj razgovor može trajat danima.



    13

    2
    • Upoznao sam nekoliko ljudi iz RH koji su počeli pratiti F1 zbog DTS-a. Sve je to super, ali nije to to. Kad krenemo pričat o F1 ti ljudi neznaju šta je undercut/overcut, ne razumiju strategije, ne prate događanja tokom vikenda, ne razumiju filozofiju utrkivanja,

      Hoćeš reći da si ti od prvog dana praćenja F1 odmah znao što je overcut/undercut i razumio strategiju utrkivanja?



      5

      2
      • Lik neironično piše da “ne razumiju filozofiju utrkivanja”.

        J*bote, takvu snobovštinu odavno nisam čuo.



        2

        4
        • Snobovštinu??? Daj si popij jednu, nije ti dobro. Činjenica je da sam gledao nekoliko utrka u društvo prijatelja koji prate F1 već 2 godine zbog DTS-a, i svaki put sve krivo govore kad pričaju o utrci, što o strategijama koje su na raspolaganju pa tako i o potencijalu momčadi koje komentiramo. Ne kužim kaj ti nije jasno.



          1

          2
      • Unutar prve sezone pravog praćenja F1 sam znao sve, da. Jer kad te nešto istinski zanima, onda tražiš informacije, čitaš, gledaš i trudiš se što bolje upoznati to što te zanima, zar ne? Kod DTS ekipe ne vidim tu želju. Ne omalovažavam fanove koji sad gledaju F1 zbog DTS-a, samo kažem šta sam primjetio.



        1

        1
        • Mattia Binotto
          Har Kl Donator Prikaži

          Baš sve? Blago tebi. Ja i dan danas sebe uhvatim kako nešto novo naučim.


          0

          0
        • Kad smo krenuli pratiti F1 znali smo malo i ništa, vrhunac nam je bila kiša i neki krš. Ali s vremenom se obično praćenje pretvorilo u fanatizam, barem kod mene.
          Samo tada kada smo bili neznalice i početnici nije bilo društvenih mreža gdje se možeš obrukati sa svojim ne znanjem i izvalom glupih komentara.

          Po smislu komentara danas možeš točno u sezonu shvatiti kada je autor počeo pratiti sport.
          Ne omalovažavam fana što je počeo pratiti F1 preko DTSa, samo mislim da ne moraju biti najglasniji i poklopac svakom loncu u svim mogućim člancima, ono čitaj i istražuj dublje sport, zato jer ovaj sport stvarno ima dubinu i nekoliko levela za shvatiti.

          Ali mi stariji pratitelji, iskusniji moramo biti glasni, jer ako ne budemo F1 će se okrenuti novim ad hd generacijima gdje će napraviti 3 sprinta u vikendu zato jer ovi ne mogu pratiti sat ipo utrku i tako uništiti nama dragi sport.



          4

          1
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Ja vjerovatno nisam, jer sam imao jednocifren broj godina kada sam počeo pratiti F1… Ali sada da počnem gledati novu trkaću seriju, znao bih o njoj sve što je bitno odmah u prvoj sezoni praćenja.



        2

        2
    • A slušaj nitko od nas nije upočetku znao te stvari što navodiš. Svi smo mi radi nečega ili nekoga počeli pratiti F1.
      Ako je netko zbog DTSa počeo pratiti, ne mogu ja takvog fana omalovažavati, iako vjerujem da većina tih fanova prati samo što je to trenutno u “trendu”, ali ako 10% njih i nakon 5 godina bude pratilo F1, opet odlično.
      E sad druga je stvar što se meni nikako ne sviđa što se rukovodstvo F1 dodvorava Netflixu i tim novim fanovima i da stalno mora biti nekakav show.
      Je osobno mrzim safty car, crvene zastave i ostalo.



      3

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni