Daniel Ricciardo je pohvalio Netflixovu seriju “Drive to Survive” rekavši da je pomoći nje Formula 1 postala pristupačna širokom krugu ljudi. Međutim, to je sa sobom nužno donijelo neke promjene.
Drive to Survive je krenuo s prikazivanjem 2019. godine, a odmah je privukla poznornog ogromnog broja gledatelja. Ista popularnost se nastavila i dvije sezone kasnije, a Australac o svemu kaže:
“Vidim ogromne promjene u Formuli 1 baš zbog te serije.”
“Zaista se drastično promijenilo. Ovo je bio sport kojeg je pratio uzak krug ljudi. F1 je bila život nekim ljudima. Recimo, jedini sport koji prate.”
“Istovremeno, ostatak svijeta je pratio svaki drugi sport osim F1. Jednostavno nije bilo dostupno dugi niz godina. Gledajući samo to da imamo kacigu – ljudi nisu mogli povezati ime s licem. Ova serija je pustila ljude ‘unutra’. Vidjeli su osobnosti, priče… To svatko može prihvatiti i čini se donekle normalno.”
Ricciardo je potvrdio da ga iduće godine nećemo gledati u utrkama, ali mu je i dalje Formula 1 prioritet.
“Neću se utrkivati iduće godine, neću voziti Formulu 1. Međutim, ja sam i dalje fokusiran na F1. S obzirom na ovo sve što se događa – treba mi pauza. Mislim da je pametno pričekati 2024. kad vidimo kako se razvijaju ugovori i sve ostalo. Dotad ću odraditi ‘reset’ i ponovo krenuti.”
Napominje da je konkurencija ogromna, a zaostaci minimalni:
“Ludo je vidjeti koliki su razmaci – oko desetinke sekunde.”
“Ako kažete da je razmak jedna sekunda, to je cijela vječnost, to je razmak između mene i vas. Ali, u ovom sportu to je suludo – razmaci su minimalni. Nas je samo 20 i to je to. Dvadeset vozača na svijetu voze Formulu 1.”
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ok, understood.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa opet je bolje kad te prati uzak krug ljudi koje baš interesuje taj sport, nego neki likovi koji prate samo zato što je u trendu, pa im donosi veći broj lajkova i pratilaca itd. Plus što je ta serija diskutabilna po tome što ne prikazuje stvari onakve kakve jesu ali eto, bitno je da je u trendu to.
19
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Za kacige je u pravu. Masu vozača iz 80-ih, otkad pratim, sam u zadnjih par godina prvi put vidio bez nje. Ne zahvaljujući već internetu. Ali za vrijeme Bernia je i to bilo dosta skromno.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa internet je promijenio dosta toga. Ali ova serija nije nužna, osim onima koji su prikovani za taj Netflix, koji je u trendu. Pa ono vide nešto novo i saznaju za F1, i uglavnom na pogrešan način. Odnosno netačne činjenice…
Evo i mi stariji pratitelji znamo puno više uz pomoć interneta. Dovoljno je uz TV prijenos pratiti par bitnijih ljudi na twitteru koji objavljuju F1 stvari. Po neki tim ili vozača, i znaš sve što trebaš znati.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
…ne bih se složio ali opet mene ne plaćaju da se slažem…hehe
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kao dinosaurusu više mi se sviđao Bernijev sport za bogate.
S druge strane ako se F1 želi održati onda moraju to plaćati i domaćice.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
a sad je sport za sirotinju?
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sad nakon stranger things samo nastaviš drive to survive i svi su fanovi.
Netko tko nikad ne bi bio fan sada jest. Razvodni cijelu F1.
Nazad nema ovo je put da oni zarade i to je razumljivo.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisi odgovorio na pitanje.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije više ekskluzivan klub. Danas imaš fanove koji gledaju F1 jer je dostupna 24/7. Prije 20 ili 30 godina išao si na utrke i zvao se fanom.
Dostupna je svima i popularizirala se kao nešto IN. Pogledaj samo kako su prikazani likovi u DTS. Isto kao u bilo kojem drugom netflix serijalu. Veliki dio novih fanova nije ovdje jer voli brzu vožnju, brze aute, skupe stvari već su ovdje radi međuljudskih odnosa glavnih aktera.
I kad tako jako proširiš krug izašao si iz ekskluzive i postao je sport za svakoga. Dakle i za “sirotinju”.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne gledam Netflix, ali mogu zamisliti kakva je to platforma, jer sam vidio mnogo sličnih. Takvi fanovi će biti tu dok DTS bude u trendingu na Netflixu. A da ne govorim šta će biti kada i za sam Netflix izađe iz trenda…
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
-dostupna je, ali moraš platit. prije je bila uglavnom fta.
-prije 20-30 godina cijena karte je bila višestruko niža nego danas.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meni su zanimljivi.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisam gledao tu seriju ni minute, pa opet znam puno više o vozačima osim same kacige. Osobnosti, priče… Dovoljan je samo prijenos F1 i pomalo twittera i ostalih društvenih mreža, i znaš puno više od izmišljenih priča koje prave u toj seriji..
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Upoznao sam nekoliko ljudi iz RH koji su počeli pratiti F1 zbog DTS-a. Sve je to super, ali nije to to. Kad krenemo pričat o F1 ti ljudi neznaju šta je undercut/overcut, ne razumiju strategije, ne prate događanja tokom vikenda, ne razumiju filozofiju utrkivanja, ne razumiju zašto je nekad track position bitniji nego nove gume itd. Naravno, čast iznimkama. Eto, to je nekako moje viđenje tih fanova. Najviše se razveselim kad sretnem nekoga tko prati F1 već godinama sa pravom strašću. Taj razgovor može trajat danima.
13
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hoćeš reći da si ti od prvog dana praćenja F1 odmah znao što je overcut/undercut i razumio strategiju utrkivanja?
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lik neironično piše da “ne razumiju filozofiju utrkivanja”.
J*bote, takvu snobovštinu odavno nisam čuo.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Snobovštinu??? Daj si popij jednu, nije ti dobro. Činjenica je da sam gledao nekoliko utrka u društvo prijatelja koji prate F1 već 2 godine zbog DTS-a, i svaki put sve krivo govore kad pričaju o utrci, što o strategijama koje su na raspolaganju pa tako i o potencijalu momčadi koje komentiramo. Ne kužim kaj ti nije jasno.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Unutar prve sezone pravog praćenja F1 sam znao sve, da. Jer kad te nešto istinski zanima, onda tražiš informacije, čitaš, gledaš i trudiš se što bolje upoznati to što te zanima, zar ne? Kod DTS ekipe ne vidim tu želju. Ne omalovažavam fanove koji sad gledaju F1 zbog DTS-a, samo kažem šta sam primjetio.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Baš sve? Blago tebi. Ja i dan danas sebe uhvatim kako nešto novo naučim.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kao npr?
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kad smo krenuli pratiti F1 znali smo malo i ništa, vrhunac nam je bila kiša i neki krš. Ali s vremenom se obično praćenje pretvorilo u fanatizam, barem kod mene.
Samo tada kada smo bili neznalice i početnici nije bilo društvenih mreža gdje se možeš obrukati sa svojim ne znanjem i izvalom glupih komentara.
Po smislu komentara danas možeš točno u sezonu shvatiti kada je autor počeo pratiti sport.
Ne omalovažavam fana što je počeo pratiti F1 preko DTSa, samo mislim da ne moraju biti najglasniji i poklopac svakom loncu u svim mogućim člancima, ono čitaj i istražuj dublje sport, zato jer ovaj sport stvarno ima dubinu i nekoliko levela za shvatiti.
Ali mi stariji pratitelji, iskusniji moramo biti glasni, jer ako ne budemo F1 će se okrenuti novim ad hd generacijima gdje će napraviti 3 sprinta u vikendu zato jer ovi ne mogu pratiti sat ipo utrku i tako uništiti nama dragi sport.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja vjerovatno nisam, jer sam imao jednocifren broj godina kada sam počeo pratiti F1… Ali sada da počnem gledati novu trkaću seriju, znao bih o njoj sve što je bitno odmah u prvoj sezoni praćenja.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A slušaj nitko od nas nije upočetku znao te stvari što navodiš. Svi smo mi radi nečega ili nekoga počeli pratiti F1.
Ako je netko zbog DTSa počeo pratiti, ne mogu ja takvog fana omalovažavati, iako vjerujem da većina tih fanova prati samo što je to trenutno u “trendu”, ali ako 10% njih i nakon 5 godina bude pratilo F1, opet odlično.
E sad druga je stvar što se meni nikako ne sviđa što se rukovodstvo F1 dodvorava Netflixu i tim novim fanovima i da stalno mora biti nekakav show.
Je osobno mrzim safty car, crvene zastave i ostalo.
3
0