Izdvojeno

Wolff: Nitko neće riskirati s prekoračenjem budžeta sad kad je jasno koliki je to udarac bio na ugled Red Bulla

Piše: Ante Vetma

Prije 4 tjedana, 19 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedesov šef Toto Wolff kaže da nijedna ekipa neće riskirati s prekoračenjem budžeta u nadolazećim sezonama sad kad je Red Bull pretrpio, kako kaže, “veliki udarac na reputaciju”.

Podsjetimo, Red Bull je kriv za prekoračenje budžeta i zbog toga će morati platiti kaznu od 7 milijuna dolara, te će imati 10% manje vremena od ranije predviđenog u zračnom tunelu i na računalnim simulacijama za idućih 12 mjeseci. Sve je to rezultat sume od oko pogrešne prijave poreza i otprilike 400 tisuća funti prekoračenja.

Wolff smatra da je pored kazne vrlo značajna i narušena reputacija:

“Što se mene tiče – najvažnije od svega je što je nakon ovog procesa izrečena kazna. Je li ona premalena, prikladna ili prevelika – to je teško za procijeniti. Ovo je prva takva odluka od FIA-e.”

“Imali smo strog nadzor i neovisne revizore, te u konačnici i kaznu. U prošlosti toga ne bi bilo, pretpostavljam.”

“Osim sportske i financijske kazne – tu je i velika šteta za reputaciju. Zato vjerujem da nijedna ekipa neće ubuduće riskirati da prekorači ograničenje budžeta. Jednostavno ne želite sebe ni partnere uvući u taj kontekst.”

Komentiraj

19 komentara

  1. Koliko je ovaj premazan, valjda nitko nije… 😄



    29

    5
  2. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Političar koji pametno konstruira priču. Svi znamo da nije ovo bio nikakav udarac na PR priču Red Bulla. Doslovno ništa. Ipak on nam želi reći da naravno svi mislimo da je Red Bull nevaljan.



    22

    4
  3. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    on sad straši druge, a prvi će probit budžet
    financijaš, dobro će to sakrit da se ne vidi.. a onda će lewis opet biti Bog koji je donio prevagu..



    16

    5
  4. Lewis Hamilton 44
    Berislav Donator Prikaži

    Dobro odvagnuto mišljenje.. Mislim da je RB još dobro prošao za varanje koje je učinio. Toto jedva čekam idući ožujak.



    5

    12
  5. DTS fanovi ovu RB pačku su shvatili ozbiljno i mali milion komentara na svaku vijest i objavu RB gdje ih se optužuje za varanje.
    Non-DTS fanovima formule 1 je ovo totalno najnormalnija stvar, svake godine netko ‘pogrešno protumači’ pravila i dobijemo ovo ili Das ili Renaultovu pomoć prilikom kočenja i mijenjanje biasa kočnica, Ferrarijev monstruzni motor, Racing pointovu kopiju i tako dalje i tako bliže, ovde sam nabrojao stvari samo u posljednje 4 godine.



    4

    1
  6. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Interesantno da je Shaila Ann Rao bila zadužena za provjeru Costcapa bilo bi lijepo kad bi objavili Costcap od svake momcadi ovako mislim da je red bull nepotrebno kaznjen. Izjava Helmuta Marka prevedna pa nije bas gramaticki tocno: “Samom Red Bullu ne sviđa se što su informacije o tome objavljene puno prije službene sankcije. “Naravno da tu ima i dosta politike”, ljutito je rekao Helmut Marko u razgovoru za RTL

    “Čudno: Mercedesov zaposlenik je prešao u FIA-u, preko Mercedesa obradio te dokumente za troškovnik i onda bio zadužen za provjeru u FIA-i”, čudi se Marko

    “Po našem mišljenju, definitivno postoji kršenje usklađenosti ili barem naznaka kršenja usklađenosti. Cijela stvar ne ostavlja dobar dojam”, naglašava Austrijanac, koji ne navodi konkretno ime.”



    4

    1
    • Lewis Hamilton 44
      Berislav Donator Prikaži

      Moje mišljenje je da je opet nešto dogovarano između FIA I RB, bilo prešutno ili ‘pod stolom’. Možda tipa ‘nemojte titrati, jer vam može biti jako ružno’. To mi lići na onu ‘gdje ima dima, ima i vatre’ a Marko samo pokušava oprati malo obraza..– Navodno je Costcap od svih t.j. svi ostali su prošli pa detalji nisu bitni.
      Merc je u drugoj polovici prošle godine bio pre jak i RB je morao nešto učiniti, bilo milom, bilo silom i učinijo je i……..isplatilo mu se je. u svakom slučaju.



      1

      0
  7. Za momčadi poput Red Bulla, Mercedesa ili Ferraria, ovakva kazna je kikiriki. Za pravu kaznu trebalo bi im oduzeti bodove, naplatiti kaznu i smanjiti budžet za iduću godinu. E onda bi to bio efekt i onda bi možda dva puta razmislili, iako, naravno, ni to nije jamstvo da se ti divovi ne bi upustili u prljavu igru.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni