Izdvojeno

Domenicali uvjeren da će iduće godine borba za titulu biti neizvjesnija

Piše: Ante Vetma

Prije 4 tjedana, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Direktor Formule 1 Stefano Domenicali kaže da su Red Bullovi konkurenti propustili šansu za ovogodišnju borbu za naslov, te očekuje neizvjesniju bitku iduće godine.

Mercedes se mučio s novim tehničkim pravilnikom i od samog početka su bili iza Ferrarija i Red Bulla, a tek su prije nekoliko mjeseci počeli pokazivati naznake da bi opet mogli biti u konkurenciji za sam vrh. S druge strane, Ferrari je počeo s dvije pobjede u tri utrke i izgledalo je da napokon imaju bolid s kojim se mogu natjecati za titule. Međutim, splet tehničkih problema, strateških i vozačkih pogrešaka doveo ih je u situaciju da su svoju prednost prosuli vrlo brzo, a s novom tehničkom direktivom nakon ljetne stanke u potpunosti pali iza Red Bulla u uvjetima utrke.

“U ovom slučaju može se reći da su Red Bull i Max Verstappen odradili fantastičan posao. Možda neka druga ekipa nije iskoristila svoju priliku.”

“Ali, ono što smo vidjeli na stazi – to je točno ono što smo htjeli, borbe kotač uz kotač. U potpunosti sam uvjeren u to da ćemo iduće godine gledati bitku do samog kraja kalendara.”

Ispred nas su još dvije utrke u kojima je još puno toga otvoreno:

“Puno pozornosti je još na ove dvije utrke. Ekipe se bore za pozicije koje sa sobom nose financijske benefite. Mislim da će biti dosta interesa za utrke u Brazilu i Abu Dhabiju, nemamo problema oko toga.”

“Karte su prodane i brojevi rastu. Pozornost će biti preusmjerena [s borbe za naslov] na borbu za neke druge pozicije. To je tako u svijetu utrkivanja.”

Komentiraj

12 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Jedino ako team Brackley složi dobar bolid. Crveni nemaju što tražit, još su “mlada ekipa”.



    6

    1
  2. Ross Brawn je rekao da Ce jedna ekipa sigurno fulati s bolidom,nitko nije mogao ni zamisliti da Ce to biti mercedes



    4

    0
  3. “Karte su prodane i brojevi rastu.” – nažalost to vam je jedino bitno



    19

    0
  4. Budući da je Alonso napustio Renault, predviđam neizvjesnu unutarmomčadsku borbu za naslov između Ocona i Gaslya u 2023.



    10

    0
  5. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Kad ce podcast neki?



    2

    0
  6. To ste najavljivali i ove godine.



    1

    0
  7. Jedino ako Hamilton dobije dopuštenje da uzme osmi naslov. Ili ako Torghera i cijeli Brackley presele u Maranello. Kaj kažete?



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni