Izdvojeno

Mercedes očekuje da će Ferrari biti kompetitivniji u Brazilu nego u Meksiku

Piše: Ante Vetma

Prije 3 tjedana, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što je prošlog vikenda Ferrari očigledno izgubio nešto tempa, a Mercedes pronašao dobru formu na stazi u Meksiku – James Vowles kaže da nadogradnje koje su im pomogle protekla dva vikenda možda neće biti jednako efikasne u Brazilu.

“Kad pričamo o Meksiku – mislim da se poklopilo nekoliko faktora.”

“Najprije – u Austin smo donijeli veliki set nadogradnji i to nas je pomaklo prema naprijed. To se još jasnije vidjelo u Meksiku.”

“Druga stvar – vrlo smo kompetitivni kad smo na stazama gdje je potrebno puno downforcea i kad drugi uštimavaju svoj bolid na maksimalni downforce. To se vidjelo u Zandvoortu, Budimpešti, a nije bilo drukčije ni prošlog vikenda.”

“U Meksiku su svi koristili stražnje krilo za maksimalni downforce. U Austinu je bilo prilično vjetrovito i možda se nije toliko vidio naš napredak. U Meksiku praktički nije bilo vjetra. Sad bolid izgleda brzo i balansirano.”

“Teško je reći koliko ćemo biti brzi u posljednje dvije utrke. Očigledno, ovog vikenda se činilo da je Ferrari malo pao, ali očekujem da to neće biti slučaj u nadolazećim utrkama.”

Vowles kaže da je teško predvidjeti jakosni poredak za Brazil i Abu Dhabi:

“Mislim da to jako ovisi o tipu staze. Ferrari neće biti tako daleko kao što su bili prošlog vikenda. Bit će nam bliže u Brazilu i u Abu Dhabiju. Očekujem vrlo neizvjesnu borbu između nas.”

“Što se tiče Red Bulla – još uvijek izgleda da imaju prednost u odnosu na nas. Mislim da 3 desetinke iz kvalifikacija nisu baš realan pokazatelj, ali mislim da će biti par desetinki u nadolazećim utrkama.”

U Brazilu ćemo imati i sprint utrku, što je dodatna prilika za smanjenje zaostatka za Ferrarijem u konstruktorskom poretku:

“U Meksiku smo smanjili zaostatak za 13 bodova, a u ove dvije utrke moramo naći još 40 bodova. Srećom, sad nam dolazi i sprint utrka. Mislim da imamo paket s kojim se možemo boriti, za razliku od početka ili sredine sezone. Ipak, 40 bodova je jako puno i zaista moramo sve odraditi savršeno, a da nam pritom Ferrari pruži neke prilike. Mogu vam reći da nećemo odustati do ciljne crte u Abu Dhabiju.”

Komentiraj

15 komentara

  1. Bit će nam bliže u Brazilu i u Abu Dhabiju.

    Znači oni misle da su već prestigli Ferrari. Fascinantno kako je Mercedes u 7 mjeseci nadoknadio preko sekundu. A od 2014 – 2020 jedva su se neki uspjeli približiti Mercedesu, ali nikad prestići.

    Mogu vam reći da nećemo odustati do ciljne crte u Abu Dhabiju.

    Tako treba, nije ni Max odustao prošle godine.



    14

    0
    • Kimi Raikkonen 7
      Pitstop Prikaži

      Ferrari je u Meksiku namjerno išao sa smanjenom snagom na kartu pouzdanosti jer im je bitno završiti utrke bez odustajanja i u tom slučaju teško da ih Mercedes može prestići. Mercedesu bi trebali iznimni rezultati da se to dogodi, ako Ferrari završi utrke kao i sad na 5. i 6. mjestu. Iznimni rezultati su barem jedna pobjeda i postolje u jednoj od preostalih utrka i dva postolja u drugoj utrci uz bolji bodovni rezultat u sprint utrci



      5

      0
  2. Mercedes u zadnjih 8 godina napravi najgori bolid,ferrari u zadnjih 8 godina napravi najbolji bolid i opet su tu negdje



    20

    0
    • Ferrarijev razvoj kroz sezonu je kriminalam godinama unazad. Vjerovatno je direktiva po ko zna koji puta im odmogla ali nakon te direktive je Mercedes i dalje bio daleko a sada je daleko ispred. Ferrari preko zime zna iznenaditi no preko godine kad se ocekuje nekakav razvoj ih nema. Glavi problemi au razvoj tokom godine i kriminalne strategije. Dok to nepoprave nema njima boljih dana.



      3

      0
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      haha dobro rečeno. ali ipak nije baš tako. pa ferkan je ukrao show tamo na početku sezone par trka. ne može to biti najgori u zadnjih 8godina :)


      0

      0
  3. Kladim se da će Mercedes biti ispred Ferrarija.


    0

    0
  4. Evo ga – krenuli su pilit naopako opet… nešto ih nije bilo u zadnje vrijeme.



    6

    0
  5. Cini mi se da Mercedesu nije u interesu biti drugi u konstruktorskom poretku zbog pravila oko testiranja u zracnom tunelu. Kao treci u konstruktorskom poretku imali bi više dozvoljenog vremena za testiranje što bi im moglo biti od iznimne koristi za 2023 i 2024 godinu



    1

    0
  6. mislim da se prestrogo gleda na ferrari, pa nisu oni bili dominantna ekipa ove sezone koja je bila sekundu ispred ostalih pa da mozes rec da su propustili priliku za pobjede i naslov, trenutno je ocito standard da pobjednik zavrsava 200 bodova ispred ostalih, u suprotnom si luzer… po tome se pljuvalo za vrijeme hamiltona, sad je max kralj… zasto?



    3

    0
  7. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Ipak je puno 40 bodova. Moraju još koji put izbaciti Ferrari sa staze da bi uspjeli…



    8

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni