Izdvojeno

Sainz: Iduće godine želim Maxu zakomplicirati posao

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 38 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Iako je Ferrari ove sezone spektakularno podbacio u borbi za naslov – Carlos Sainz vjeruje da ima šanse u 2023. godini.

Španjolac je prokomentirao Verstappenovo rano potvrđivanje drugog naslova:

“Nikad to ne očekujete, a pogotovo ne kad imate dobar bolid na početku sezone.”

Sainz je na svoju prvu pobjedu čekao do Silverstonea, a početkom godine se mučio voziti blizu tempa Charlesa Leclerca. Međutim, kako je godina odmicala – Sainz se sve bolje snalazio.

“Sad mi je žao što se na početku sezone nisam osjećao ugodno u bolidu. Volio bih da sam tada malo zakomplicirao stvari za Maxa, te da sam se s Charlesom zajedno mogao još malo boriti.”

“Moj cilj za iduću godinu je krenuti na ovoj razini na kojoj sam sad, a to je vrlo pristojno. Želim Maxu zakomplicirati posao.”

“Imamo novu priliku i u potpunosti vjerujem ekipi da će napraviti još jedan sjajan bolid kao i ove godine. Učit ćemo iz pogrešaka koje su učinjene ove godine.”

“Spreman sam na borbu i radujem se borbi protiv Mercedesa također. Čini se da će nam se oni pridružiti na vrhu.”

Komentiraj

38 komentara

  1. Na kraju će vjv više Lec zakomplicirat život nego Maxu



    13

    0
  2. Ferrari
    TJ7 Prikaži

    Najbolja šansa ti je aperkat 15 minuta prije utrke dok slušate himnu 😂😂



    34

    1
  3. Toro Rosso
    25_321 Prikaži

    Prvo on mora biti u stanju zakomplicirati zivot Leclercu da bi se o Maxu uopce razmisljalo.



    10

    1
  4. Mclaren
    raca Prikaži

    “Moj cilj za iduću godinu je krenuti na ovoj razini na kojoj sam sad, a to je vrlo pristojno. Želim Maxu zakomplicirati posao.”

    Pa kako misliš sa tom, “vrlo pristojnom razinom” ili što bi se prevelo dosta dobro, zakomplicirati posao Maxu koji je na vrhunskoj razini? Jedino da se zabiješ bočno u njega ako te pretječe za cijeli krug, jer mu se u guzicu ne možeš pošto je brži od tebe



    3

    4
  5. Michael Schumacher
    Lovac Prikaži

    “Čini se da će nam se oni pridružiti na vrhu.” – stari moj, dragi ste mi, ali već su vas sad prestigli po race paceu, nešto što je na početku sezone djelovalo kao SF. Ferrari je bolji od McLarena, Alpine i sl., ali je klasa ispod RBR/Mercedesa i da sad KOMPLET sve promijene, trebat će godine prije nego što se mašinerija uštima.



    10

    3
  6. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    ja bi sljedeće godine jednu alfu QF pod bor, kad već maštamo …. :D



    10

    1
  7. Bridgestone
    F1car Prikaži

    Ti ne možeš zaprijetiti RB ni da imas raketu u guzici



    2

    9
    • Carlos Sainz 55
      2CV6 Prikaži

      Ovaj komentar govori više o tebi ..nego o Sainzu.
      Novi si na ovom uljudnom portalu, na kojem se nastoji argumentovano i kulturno izraziti svoje mišljenje.
      Pisao si da si prije toga bio na nekom portalu koji ti se nije sviđao zbog ružnog ophođenja ….ostavi ovakve komentare iza sebe ..nema potrebe za njima.



      13

      3
  8. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Sainz moze zakomolicirati Maxu samo ako mu oduzima bodove u odnosu na Lewisa i Charlesa. Ako Ferrari tako postavi stvari, onda mozda, i samo možda, imaju neke šanse. Georgeu će Mercedes to lijepo objasniti, u njegovom slučaju…



    1

    2
  9. Aston Martin
    tiptronic Prikaži

    Polako ljudi, nije rekao da ce pobijediti Maksa ..samo da ce se ravnopravnije boriti za vrh.
    Mislim da je izjava proizašla iz toga što se najzad “sprijateljio” sa bolidom i da se dobro osjeca u njemu. To dokazuje sa tim što je trenutno brži id Leclerca.
    Ferrari dok ne promijeni filozofiju u kojoj se sve gura pod tepih nece ozbiljno konkurisati za vrh.
    Razvoj bolida tokom sezone im je mizeran ..kao da su nakon što naprave bolid dali svima otkaz.



    6

    0
    • bio brzi u jednoj od 20 utrka i zakljucak da je trenutno brzi :) kako da ne.


      0

      0
      • Ferrari
        Mrgud Prikaži

        A niti u toj jednoj ne bi bio brzi da mu nisu nastimali strategiju..generalno, ne svida mi se sto se trenutno dogada u Ferrariju, imam osjecaj da su igre prijestolja u tijeku..zakulisne igre i pokazivanje misica..i nekako mislim da Lec tu stoji slabije od Sainza sto se moglo i vidjeti kroz ovu sezonu i donosenja nekih timskih odluka.



        1

        0
        • Formula 1
          majic13 Prikaži

          Ja bas mislim obratno. Lec sigurno stoji bolje u Ferrariju. Pa vidio si kad je Sainz pobjedio na Silverstoneu, u garazi im je prakticki tuga prevladavala. Na ogradi su mu pljesakala 2 i pol mehanicara.



          1

          0
        • Ferrari
          Mrgud Prikaži

          Slazem se, kod mehanicara – (vjerojatno) da… Ali, vodstvo, politika, menadzment – ne, ili u najbolju ruku za Leca, 50:50..


          0

          0
        • smijesno da ljudi jos usporeduju lec i sainza



          1

          2
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Naštimali strategiju… kako? Pa čak su Leclerca prvog zvali u box, a sporiji bio…🤦‍♂️



          1

          0
        • Ferrari
          Mrgud Prikaži

          Lec je imao noviji hard od Sainza, i misleci da ce njegove gume izdrzati, Sainza zovu u box, kao i ostatak vodecih. I naravno, do kraja utrke svi prestizu Leca i umjesto pobjede Leca i 1-2 za Ferrari dobili smo to da su 3 mehanicara Ferrarija i jedna/jedna iz McLarena slavili Sainzovo prvo mjesto i Lecovo..ne sjecam se koje da sad ne trazim al nije ni bitno…Silverstone, 2022.


          0

          0
        • Blue Flag
          dFixxx3r Prikaži

          ma niti jedan pokazatelj ne daje dojam da je itko više na strani sainza nego lec unutar ferarija. a rekao bih da se dosada lec pokazao liderom više puta. kad je mogo ugrabio je što se ugrabiti moglo. kad bolid nejde ionako nije bitno…ipak pričamo o ferariju..


          0

          0
  10. Da Sainz bozi Red Bull a Verstaoen Ferrari ove godine Sainz bi bio prvak. Jednostavno…



    7

    6
  11. Dobar vozač, na tragu Rosberga. Možda postane prvak.



    2

    0
  12. Michele Alboreto
    Drkso Prikaži

    jeiiii
    napokon i ferkanov pr krati dosadu u ovim međusezonskin debatama.


    0

    0
  13. Kimi Raikkonen 7
    Dragan1980 Prikaži

    Meni je dosta mojih lazi da bi tvoje citao🤣



    3

    0
  14. Nažalost sljedeće godine bit opet komešanja u pit-stopu tak da ti ćeš mozda pokušat,ali tvoja boks ekipa će te opet iznenadit


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni