Izdvojeno

Binotto: Trenutno nemamo jasan odgovor zašto smo bili spori u Meksiku

Piše: Ante Vetma

Prije 4 tjedana, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Ferrarijeva loša utrka u Meksiku bila je uzrokovana nemogućnošću korištenja pune snage, ali i drugim problemima s upravljanjem, otkrio je šef tima Mattia Binotto.

Carlos Sainz i Charles Leclerc su se kvalificirali na peto i sedmo mjesto, a utrku su završili na petom i šestom mjestu, oko jedne minute iza pobjednika utrke Maxa Verstappena. Gledajući brzinsku klopku – Ferrari je bio na devetom mjestu. Manji turbopunjač možda je jedan od uzroka lošijeg tempa na velikoj nadmorskoj visini na kojoj se nalazi staza u Meksiku. Tim je eksperimentirao sa smanjenjem razine downforcea u pokušaju povećanja maksimalne brzine, ali su uoči kvalifikacija ipak odlučili da će se vratiti na prethodne postavke.

“Imali smo maksimalan downforce na kraju,” rekao je šef Ferrarijevog tima Mattia Binotto. “Pokušali smo to smanjiti za 2. slobodni trening, ali onda smo se vratili na prethodne postavke.”

“Istina je također da imamo možda malo manji turbopunjač. Ali da, nismo tako učinkoviti ili nismo imali kapacitet za maksimalnu snagu ovdje u Meksiku.”

Ferrariju je nedostajao i njihov uobičajeni tempo u kvalifikacijama, zaostajući pola sekunde za pole positionom.

“Inače smo u kvalifikacijama prilično konkurentni. U utrci se vidjelo da nam staza jednostavno nije odgovarala ovog vikenda. Naš ukupni učinak nije bio sjajan, to je sigurno.”

Nedostatak snage momčadi bio je samo dio njihovih problema u Meksiku, priznao je Binotto.

“Što se tiče tempa u utrci – svakako u smislu pogonske jedinice nismo bili najbolji, ali mislim da to ne objašnjava kompleksnost problema. Rekao bih da je to jedan dio problema, ali nije jedini. Sigurno postoje drugi razlozi, i to je nešto na što moramo obratiti pažnju. Trenutno nemamo jasan odgovor.”

Ferrari nije očekivao da će se ovaj vikend pokazati toliko izazovnim, pogotovo zato jer su na treningu u petak izgledali solidno.

“Mislim da nismo vjerovali da će biti ovako teško. Prvi slobodni trening je zamaskirao probleme pa smo tek kasnije tijekom vikenda shvatili da nismo kompetitivni. U svemu tome možda nije pomogla ni činjenica da se 2. slobodni trening koristio za testiranje novih Pirellijevih guma.”

“Gledajući u globalu – definitivno nismo odradili dobar posao, a staza nam apsolutno nije odgovarala. No, nismo to očekivali. Nadali smo se da ćemo biti puno bolji i možda da ćemo biti kompetitivni, ali to nije tako ispalo.”

Binotto je usporedio ovu utrku s Velikom nagradom Belgije:

“Mislim da je u Spa bila slična situacija. Tamo smo bili jako spori. Sad moramo reagirati i poboljšati se za posljednje dvije utrke sezone.”

Ferrari je i dalje na drugom mjestu u konstruktorskom poretku, ali je njihova prednost u odnosu na Mercedes pala na 40 bodova. Također, ovo je prva utrka od Velike nagrade Mađarske da nijedan Ferrari nije završio na pobjedničkom postolju.

Komentiraj

10 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Kada god mi je teško jer navijam za Ferrari, sjetim se da moj otac osim Ferrarija navija i za Hajduk…..



    32

    0
  2. Binotto nama ne trebaju nadogradnje……



    1

    0
  3. Drugi su bili brži. Jednostavno.



    4

    0
  4. Marlboro
    F1bodul Prikaži

    Ima the race odličan video na ovu temu na YouTube. Mozda bi ga Mr Bean mogao pogledati


    0

    0
  5. Ferrari
    Mrgud Prikaži

    Bojim se da on savrseno zna u cemu je stvar, ali boji se o tome i razmisljati, kamoli to reci naglas..



    4

    0
  6. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Čovjek koji je premalo znao, osim da ne vidi razlog zašto Ferrari nebi pobjedio posljednjih 10 utrka.



    7

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni