Izdvojeno

Alonso: Fascinantno je koliko bolid s brojem 14 ima problema s pouzdanošću

Piše: Ante Vetma

Prije 4 tjedana, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Fernando Alonso je na Velikoj nagradi Meksika morao odustati zbog problema s pogonskom jedinicom, a frustracije je izrazio u intervjuu nakon utrke:

“Za bolid s brojem 14 – tu su uvijek problemi s pouzdanošću. Moja utrka je bila izvanredna dok nisu došli problemi.”

“Fascinantno je da u svakoj utrci odustanu jedan ili dva bolida, a među njima je uvijek bolid s brojem 14.”

“Mislim da sam ove godine imao pet eksplozija motora. Tu je problem u kvalifikacijama u Australiji, a u Austriji uopće nisam krenuo u utrku. Mislim da od 19 utrka barem u pola njih nismo osvojili bodove koje smo zaslužili.”

“No, sad se ništa ne može učiniti.”

Na upit novinara misli li da se radi o lošoj sreći, Alonso kaže:

“Ne, mislim da nismo dovoljno spremni.”

“Motor ne može doći do cilja. To nije loša sreća kad morate mijenjati motor pet ili šest puta. Unatoč tome – nismo dolazili do cilja. Mislim da Alpine ima posla preko zime. Nadam se ne previše posla.”

Esteban Ocon je završio na 8. mjestu u Meksiku, a Fernando Alonso je trenutno 11 bodova iza svog timskog kolege:

“Moja razina je vrlo visoka u ovom trenutku, a na kraju sezone bodovno stanje će biti među najnižima. To je pomalo frustrirajuće, ali ne mogu učiniti ništa.”

Fernando Alonso

Alonsu su preostale dvije utrke s Alpineom prije nego se preseli u Aston Martin.

Rezultati Alpinea u 2022.

UtrkaOconAlonso
Bahrein79
Saudijska-Arabija6
Australija717
Emilia-Romagna14
Miami811
Španjolska79
Monako127
Azerbajdžan107
Kanada69
Velika Britanija5
Austrija5 (sprint 6)10 (sprint ❌)
Francuska86
Mađarska98
Belgija75
Nizozemska96
Italija11
Singapur
Japan47
SAD117
Mesiko819
Bodovi8271

Komentiraj

13 komentara

  1. Šteta baš,šteta,za tako dobrog vozača,ali karma je k



    5

    3
  2. Kad za nekoga toliko puno godina svim srcem navijaš kao ja za Alonsa, onda je jako teško gledati ga u nepouzdanim bolidima iz sredine (ili s kraja) porekta u kojima ostvaruje ovakve slabe ili nikakve rezultate.
    Bojim se da ga u Astonu ne čekaju postolja ali daj Bože da sam u krivu.

    A razvoju Renaultovog motora za budućnost nikako ne pomaže činjenica da samo oni (Alpine) koriste njihove (svoje) motore…..trebali su nekako pokušati dogovoriti s nekom momčadi korištenje motora ove sezone!



    10

    0
  3. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Ante, gdje pronalaziš ove vijesti o Alonsu? :)

    Daš si truda, a? ;)



    1

    2
  4. Karma je j….. stvar!!!!
    Zapitas li se ikad da li je to slučajno ili si to zaslužio!?



    5

    5
  5. Promjeni broj u 33 sad je slobodan


    0

    1
  6. Mogli ste staviti “X” za Meksiko u zagradi.
    Znaci zadnjih pet utrka X X 7 7 X. Strasno.
    EDIT: A koliko su ga jos puta zaj*bali sa strategijom heh



    4

    0
  7. +kvar u Australiji u kvalama gdje bi bilo puno bodova
    +kvar u Kanadi iz komfora best of the rest pozicije

    I još je Španjolsku i Austriju a možda i još neku utrku morao startati sa začelja zbog silnih kvarova.
    Mislim neki su predviđali Alpine na začelju (fejk livreja ;), smjena ljudi prije početka sezone…), bolid ima potencijala ali se puno previše kvari. Genijalni Renault je išao napraviti novi motor uoči sezone di se zamrzavaju pravila…



    4

    0
  8. Možda je do vožnje. Ne znam, moja draga vozi auto tako da užasno puno troši spojku, češće naglo koči , puno kasnije mijenja brzine, a i zna ga ogulit. Troši skoro litru goriva više od mene za iste udaljenosti. Što reći. Nije sve do auta, nekad je i kako ga voziš.


    0

    2
  9. Problemi kao i sa svakim francuskim krsem.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni