Šef Mercedesa Toto Wolff je bio zadovoljan brzinom koju je pokazao njihov bolid na stazi u Meksiku, ali nije zadovoljan strategijom koja ih je vjerojatno koštala borbe za pobjedu.
Wolff kaže da je Verstappenova strategija bila pobjednička (soft/medium), a da njegova ekipa uopće nije razmotrila tu opciju.
“Lewis i George su danas odradili fantastičan posao. Razgovarali smo prije utrke je li moguće izvesti soft/hard, ali zaista nam nije bila na radaru ova opcija soft/medium.”
Wolff kaže da je Mercedes bio kompetitivan unatoč strateškoj pogrešci. Istovremeno, Ferrari je bio daleko iza njih i Red Bulla.
“Gledajući unatrag – čini se da smo pogriješili sa strategijom. No, svejedno smo bili jaki i osigurali smo vrijedne bodove. Naš zaostatak za Red Bullom je bio malen, a Ferrari smo ostavili daleko iza sebe. Idemo vidjeti što će biti u Brazilu.”
Mercedes i dalje vjeruje da u konstruktorskom prvenstvu može završiti ispred ekipe iz Maranella:
“Naš cilj i dalje ostaje pobjeda u utrci i borba za drugo mjesto u konstruktorskom poretku. Želimo pokazati da je naš bolid brz. Cijela ekipa je toliko truda uložila u razvoj da bi bilo fantastično pobijediti na jednoj od dvije zadnje utrke sezone.”
Toto Wolff
Andrew Shovlin je potvrdio da su njihove nade bile u brzom gubitku performansi na medium gumama:
“Naša strategija oslonila se na brz gubitak performansi medium guma pred kraj utrke, ali to se jednostavno nije dogodilo. Ako gledamo pozitivne strane – izbrisali smo zaostatak za Ferrarijem, a lovit ćemo ih do finiša u Abu Dhabiju. Još su dvije utrke ispred nas. Sad dolazi sprint u Brazilu i još je ostalo puno bodova za osvojiti.”
Andrew Shovlin
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A niste sjebali nista,rb je bio jednostavno bolji. Jbg, nagodinu će biti bolje
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Suprotno Red Bullu, Mercedes drugu utrku u nizu unatoč obećavajućem tempu stavlja svojeg vodećeg vozača u utrci na hard komponentu. (?!) RBR u oba slučaja na pritisak odgovara stupanj mekšom gumom na kojoj naglo pronalaze znatno više tempa nego u prethodnom stintu i tako kapitaliziraju na strateški blunder suparnika. Nisam siguran odakle dolazi taj optimizam u Mercedesu na string od dvije jake utrke, jer su sličan učinak imali i ranije u sezoni pa su opet nastavili s oscilacijama nakon toga.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mecka nije razmotrila opciju soft-mediuma a svi ostali jesu… Nije ni mecka više što je nekad bila.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nekako mi se pojavila misao nakon ovog TW iskaza da je njihovih proteklih osam godina bolid svojom kvalitetom pokrivao mnoge greške tima (nismo znali, nije nam palo na pamet, nismo vidjeli itd.) i vozača (razmišljanje). Onog trenutka kad sam vidio što su dali Lewisu na bolid, kod mene doma je nastao tajac. Možda bi bilo bolje da su smanjili snagu i ćuvali motor, čekajući da se Maksu eventualno raspadnu gume. Zaista smiješno, Lewisu koji je ionako poznat da zna paziti na gume daju drvene kotače da pokuša oteti pobjedu vozaču koji ima raketu u dupetu. Svašta!!!
22
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tačno tako je utisak i kod mene… Mišljenja sam da su u Mercedesu napravili strategiju i držali se toga kao pijani plota ,ne uzimajući u obzir stvarno stanje stvari na stazi, tipa ako ti Hamilton javlja da su mu gume ok i Russell javlja da može ići do Softa i vidiš da je potrošnja mediuma mala , zašto povlačiš prvog vozača u box bez ikakvog razloga? Radi pretpostavke da će medium popustiti?
Nećemo moći sa takvom strategijom protiv Hanne Schmitz , oni ne pretpostavljaju.
A i strategija da se starta na mediumu je odmah na početku zatvorila sve opcije sva dva zaustavljanja , dok je start na softu ostavljao mogućnost puno vise kombinacija tipa
Soft/Medium/Medium
Soft/Medium/Soft
Soft/Hard/Soft
Na kraju krajeva i Soft/Medium
Dok kombinacija starta na mediumu je
Medium/Hard
Medium/Soft
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To je tako kada nemas bolid, tada nemas sigurnost,nemas strategiju,nemas povjerenja u nista. Po meni jednostavno nedopustivo kako su fulali sa ovogodišnjim bolidom a da nitko ne odgovara za ovakav propust. Ocigledno je da je W13 cisti promasaj, u prijevodu pusiona
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Za ovu utrku ne možeš reći da nisu imali bolid. Oba stinta sa tvrđim gumama, uz minimalan zaostatak. Ovo se taktički moglo i dobiti.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Možda i da, ali cini mi se da su vrebali RB pogrešku koje nije bilo.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prije bih rekao da nisu dobro proučili gume za ovaj vikend.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@NRteamLH44
Meni se cini da su Mercedesu slozili taktiku da se obrane drugo i trece mjesto od Pereza jer su ocito svjesni da bez obzira na uvjete koji njihovom bolidu najbolje odgovaraju u Mexicu tesko mogu parirati kombinaciji Max/Red Bull. Perez je vec druga prica i jednostavno nije blizu razini kakvu Max pokazuje ove sezone..
Sto bi i proslo da Russell nije zajebo prva 3 zavoja..
Jer Perez niti se odvajao od Russella niti je mogao Hamiltonu doci u drs..
Tako da je Mecka to odradila pragmaticno, sto je i razumljivo obzirom kako su usli u sezonu. Bolje vrabac u ruci nego golub na grani pogotovo sto zadnje 3 trke svaki je bod bitan u borbi sa Ferrarijem.
Nije se ni Red Bull previse potrgao sloziti neku taktiku koja bi omogucila 1-2
Prvih 6 je islo na obranu stecenih pozicija sto je trku ucinilo poprilicno dosadnom ali tako je to..
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa Toto Wolf kaže da žele tu jednu pobjedu , a i Lewis je sigurno želi zbog rekorda koji će teško ikada biti srušen , pobjeda u svakoj odvoženoj sezoni. Ne znam da bi bas namjerno sastavili taktiku gdje neće ni pokušati.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U timu Merca prije trke nisu ni znali da postoji opcija S/M (malo karikiram), a jako dobro su znali kako im radi bolid tijekom treninga.. Da mi je bilo vidjeti tamo u boxu oko pola trke kad su došli k sebi i shvatili koju su glupost napravili.. Sad me zanima koje će glupost napraviti u Brazilu i Abu Dhabiju.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mercedes uopće nije testirao medium gume za utrku na slobodnim treninzima. Tu je njihova greška bila.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jučer su se skoro svi iskazali sa konzervativnim strategijama. Ricciardo je pokazao koliko je soft bio dobar, a vidjeli smo da je bez problema mogao izdržati.
Da su Russella ostavili još malo na stazi i dali mu soft kako je tražio mogao je do p2 sigurno. Što znači da se i Lewis mogao boriti za pobjedu.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo je najbolji komentar, točno to.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@FernandoMclaren
Da je Hamilton ostao na mediumu 15-18 krugova duze a Max u to vrijeme na novom mediumu do vremena kad bi Ham isao u box po novi soft Max bi vjv imao razliku dovoljnu za otici opet po soft..
I na novom hardu Hamilton je zaostajao preko 10sec oko 45.kruga a max je sigurno cuvao gume da moze do kraja..
Mislim da je Red Bull imao pokrivene sve opcije..
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako ćemo tako zajebao je i RB.
Mogli su komodno Pereza pozvati opet u box sa 20 krugova do kraja i staviti Soft. Russella bi rijesio koji je bio na nekih 6-7 sec iza. Možda bi čak i Hamiltona uzeo. Ja sam prepostavio da ce to bit strategija, a ne 50 krugova na M.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vidi da godinama MB nije morao pokušavati sa “alternativnim” taktikama za razliku od RB koji je jedino tako mogao do pobjeda.
I jučer se to točno vidjelo, Max starta na softu i kao da poziva da MB odradi medium/soft. Još imaš Hamiltona koji može čuvati gume do prekosutra kao što je netko već napisao.
A oni odu na tešku konzervativu od taktike koja bi prošla prije par godina kad su oni imali najbrži bolid.
Očekivati da ćeš dobiti brži bolid sa konzervativnijom taktikom je ludost po meni.
A RB s druge strane kao da je u svakom trenutku spreman probati bilo koju taktiku.
A tim da ovo nije bilo čak ni nešto avangardno, Crofty koji nije nešto extra pametan je na početku rekao da Ham može ići do 45.kruga, pa na soft i do kraja.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bolje bi im bilo da rade na bolidu,lagano onda sastaviti strategiju
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uljuljani prednoscu koju su imali tijekom hibridne ere mogli su uvijek pokrivati poteze protivnika i cuvat gume do tih par kljucnih krugova kada je famozni hammertime dolazio na svoje.
Vec je prosle godine nestao hammertime, a u dosta utrka i stalozenost u donosenju odluka sto je kulminiralo u zadnjoj utrci kad su dva puta ostavili Lewisa vani u strahu od gubljenja track positiona.
Ove godine kada bolid nije ni blizu pobjedi po cistoj brzini oni tesko mogu naglo izaci iz letargije konzervativnih taktika predhodnih 8 godina a na njihovu zalost RB i Max ne ostavljaju ni mrvice a kad ih i ostave Max to moze nadoknadit kao u Austinu.
Merc je izgubio najveci adut ove godine u sirovoj brzini motora i da bi se vratili na pobjednicke staze sasija mora biti bolja od RBa a to ce biti zahtjevan posao.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ni dan danas mi nisu jasne ove njihove bocne stranice i zasto su se odlučili na takav koncept bolida
0
1