Izdvojeno

Wolff: Pogriješili smo sa strategijom

Piše: Ante Vetma

Prije 4 tjedana, 21 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef Mercedesa Toto Wolff je bio zadovoljan brzinom koju je pokazao njihov bolid na stazi u Meksiku, ali nije zadovoljan strategijom koja ih je vjerojatno koštala borbe za pobjedu.

Wolff kaže da je Verstappenova strategija bila pobjednička (soft/medium), a da njegova ekipa uopće nije razmotrila tu opciju.

“Lewis i George su danas odradili fantastičan posao. Razgovarali smo prije utrke je li moguće izvesti soft/hard, ali zaista nam nije bila na radaru ova opcija soft/medium.”

Wolff kaže da je Mercedes bio kompetitivan unatoč strateškoj pogrešci. Istovremeno, Ferrari je bio daleko iza njih i Red Bulla.

“Gledajući unatrag – čini se da smo pogriješili sa strategijom. No, svejedno smo bili jaki i osigurali smo vrijedne bodove. Naš zaostatak za Red Bullom je bio malen, a Ferrari smo ostavili daleko iza sebe. Idemo vidjeti što će biti u Brazilu.”

Mercedes i dalje vjeruje da u konstruktorskom prvenstvu može završiti ispred ekipe iz Maranella:

“Naš cilj i dalje ostaje pobjeda u utrci i borba za drugo mjesto u konstruktorskom poretku. Želimo pokazati da je naš bolid brz. Cijela ekipa je toliko truda uložila u razvoj da bi bilo fantastično pobijediti na jednoj od dvije zadnje utrke sezone.”

Toto Wolff

Andrew Shovlin je potvrdio da su njihove nade bile u brzom gubitku performansi na medium gumama:

“Naša strategija oslonila se na brz gubitak performansi medium guma pred kraj utrke, ali to se jednostavno nije dogodilo. Ako gledamo pozitivne strane – izbrisali smo zaostatak za Ferrarijem, a lovit ćemo ih do finiša u Abu Dhabiju. Još su dvije utrke ispred nas. Sad dolazi sprint u Brazilu i još je ostalo puno bodova za osvojiti.”

Andrew Shovlin

Komentiraj

21 komentara

  1. Bridgestone
    F1car Prikaži

    A niste sjebali nista,rb je bio jednostavno bolji. Jbg, nagodinu će biti bolje



    5

    1
  2. Suprotno Red Bullu, Mercedes drugu utrku u nizu unatoč obećavajućem tempu stavlja svojeg vodećeg vozača u utrci na hard komponentu. (?!) RBR u oba slučaja na pritisak odgovara stupanj mekšom gumom na kojoj naglo pronalaze znatno više tempa nego u prethodnom stintu i tako kapitaliziraju na strateški blunder suparnika. Nisam siguran odakle dolazi taj optimizam u Mercedesu na string od dvije jake utrke, jer su sličan učinak imali i ranije u sezoni pa su opet nastavili s oscilacijama nakon toga.



    7

    0
  3. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Mecka nije razmotrila opciju soft-mediuma a svi ostali jesu… Nije ni mecka više što je nekad bila.



    3

    1
  4. Lewis Hamilton 44
    Berislav Donator Prikaži

    Nekako mi se pojavila misao nakon ovog TW iskaza da je njihovih proteklih osam godina bolid svojom kvalitetom pokrivao mnoge greške tima (nismo znali, nije nam palo na pamet, nismo vidjeli itd.) i vozača (razmišljanje). Onog trenutka kad sam vidio što su dali Lewisu na bolid, kod mene doma je nastao tajac. Možda bi bilo bolje da su smanjili snagu i ćuvali motor, čekajući da se Maksu eventualno raspadnu gume. Zaista smiješno, Lewisu koji je ionako poznat da zna paziti na gume daju drvene kotače da pokuša oteti pobjedu vozaču koji ima raketu u dupetu. Svašta!!!



    22

    0
    • Lewis Hamilton 44
      NRteamLH44 Prikaži

      Tačno tako je utisak i kod mene… Mišljenja sam da su u Mercedesu napravili strategiju i držali se toga kao pijani plota ,ne uzimajući u obzir stvarno stanje stvari na stazi, tipa ako ti Hamilton javlja da su mu gume ok i Russell javlja da može ići do Softa i vidiš da je potrošnja mediuma mala , zašto povlačiš prvog vozača u box bez ikakvog razloga? Radi pretpostavke da će medium popustiti?

      Nećemo moći sa takvom strategijom protiv Hanne Schmitz , oni ne pretpostavljaju.

      A i strategija da se starta na mediumu je odmah na početku zatvorila sve opcije sva dva zaustavljanja , dok je start na softu ostavljao mogućnost puno vise kombinacija tipa

      Soft/Medium/Medium
      Soft/Medium/Soft
      Soft/Hard/Soft
      Na kraju krajeva i Soft/Medium

      Dok kombinacija starta na mediumu je

      Medium/Hard
      Medium/Soft



      4

      0
      • Bridgestone
        F1car Prikaži

        To je tako kada nemas bolid, tada nemas sigurnost,nemas strategiju,nemas povjerenja u nista. Po meni jednostavno nedopustivo kako su fulali sa ovogodišnjim bolidom a da nitko ne odgovara za ovakav propust. Ocigledno je da je W13 cisti promasaj, u prijevodu pusiona



        1

        1
      • Max Verstappen 1
        TheDutchLion Donator Prikaži

        @NRteamLH44

        Meni se cini da su Mercedesu slozili taktiku da se obrane drugo i trece mjesto od Pereza jer su ocito svjesni da bez obzira na uvjete koji njihovom bolidu najbolje odgovaraju u Mexicu tesko mogu parirati kombinaciji Max/Red Bull. Perez je vec druga prica i jednostavno nije blizu razini kakvu Max pokazuje ove sezone..

        Sto bi i proslo da Russell nije zajebo prva 3 zavoja..
        Jer Perez niti se odvajao od Russella niti je mogao Hamiltonu doci u drs..
        Tako da je Mecka to odradila pragmaticno, sto je i razumljivo obzirom kako su usli u sezonu. Bolje vrabac u ruci nego golub na grani pogotovo sto zadnje 3 trke svaki je bod bitan u borbi sa Ferrarijem.

        Nije se ni Red Bull previse potrgao sloziti neku taktiku koja bi omogucila 1-2

        Prvih 6 je islo na obranu stecenih pozicija sto je trku ucinilo poprilicno dosadnom ali tako je to..



        3

        0
        • Lewis Hamilton 44
          NRteamLH44 Prikaži

          Pa Toto Wolf kaže da žele tu jednu pobjedu , a i Lewis je sigurno želi zbog rekorda koji će teško ikada biti srušen , pobjeda u svakoj odvoženoj sezoni. Ne znam da bi bas namjerno sastavili taktiku gdje neće ni pokušati.



          3

          0
      • Lewis Hamilton 44
        Berislav Donator Prikaži

        U timu Merca prije trke nisu ni znali da postoji opcija S/M (malo karikiram), a jako dobro su znali kako im radi bolid tijekom treninga.. Da mi je bilo vidjeti tamo u boxu oko pola trke kad su došli k sebi i shvatili koju su glupost napravili.. Sad me zanima koje će glupost napraviti u Brazilu i Abu Dhabiju.



        1

        1
  5. Jučer su se skoro svi iskazali sa konzervativnim strategijama. Ricciardo je pokazao koliko je soft bio dobar, a vidjeli smo da je bez problema mogao izdržati.
    Da su Russella ostavili još malo na stazi i dali mu soft kako je tražio mogao je do p2 sigurno. Što znači da se i Lewis mogao boriti za pobjedu.



    13

    0
  6. Ako ćemo tako zajebao je i RB.
    Mogli su komodno Pereza pozvati opet u box sa 20 krugova do kraja i staviti Soft. Russella bi rijesio koji je bio na nekih 6-7 sec iza. Možda bi čak i Hamiltona uzeo. Ja sam prepostavio da ce to bit strategija, a ne 50 krugova na M.



    5

    0
  7. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Vidi da godinama MB nije morao pokušavati sa “alternativnim” taktikama za razliku od RB koji je jedino tako mogao do pobjeda.
    I jučer se to točno vidjelo, Max starta na softu i kao da poziva da MB odradi medium/soft. Još imaš Hamiltona koji može čuvati gume do prekosutra kao što je netko već napisao.
    A oni odu na tešku konzervativu od taktike koja bi prošla prije par godina kad su oni imali najbrži bolid.
    Očekivati da ćeš dobiti brži bolid sa konzervativnijom taktikom je ludost po meni.
    A RB s druge strane kao da je u svakom trenutku spreman probati bilo koju taktiku.
    A tim da ovo nije bilo čak ni nešto avangardno, Crofty koji nije nešto extra pametan je na početku rekao da Ham može ići do 45.kruga, pa na soft i do kraja.



    9

    0
  8. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Uljuljani prednoscu koju su imali tijekom hibridne ere mogli su uvijek pokrivati poteze protivnika i cuvat gume do tih par kljucnih krugova kada je famozni hammertime dolazio na svoje.

    Vec je prosle godine nestao hammertime, a u dosta utrka i stalozenost u donosenju odluka sto je kulminiralo u zadnjoj utrci kad su dva puta ostavili Lewisa vani u strahu od gubljenja track positiona.

    Ove godine kada bolid nije ni blizu pobjedi po cistoj brzini oni tesko mogu naglo izaci iz letargije konzervativnih taktika predhodnih 8 godina a na njihovu zalost RB i Max ne ostavljaju ni mrvice a kad ih i ostave Max to moze nadoknadit kao u Austinu.

    Merc je izgubio najveci adut ove godine u sirovoj brzini motora i da bi se vratili na pobjednicke staze sasija mora biti bolja od RBa a to ce biti zahtjevan posao.



    8

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni