Izdvojeno

Verstappen na pole positionu ispred Russella i Hamiltona

Piše: Ante Vetma

Prije 5 mjeseci, 31 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Max Verstappen došao je do svog 19. pole positiona u karijeri i šestog ove sezone na Velikoj nagradi Meksika. Iako je cijelo vrijeme izgledalo nevjerojatno neizvjesno – Verstappen je u zadnjoj rundi pronašao tri desetinke sekunde i uvjerljivo iza sebe ostavio dva Mercedesa.

Prva kvalifikacijska runda

Prva kvalifikacijska runda pokazala nam je još jednom fenomen koji smo tako često viđali na stazi Hermanos Rodriguez – staza se s vremenom toliko ubrzavala da smo u posljednje dvije minute prve kvalifikacijske runde vidjeli skoro sve vozače u novom pokušaju za brzim krugom.

Tako se Valtteri Bottas sa svojim vremenom najprije ugurao na treće mjesto iza Verstappena i Leclerca, a Mick Schumacher je na trenutak bio šesti. Na žalost po njega, krug mu je poništen zbog prelaska granice staze u drugom zavoju, a u drugom pokušaju je zapeo na 16. mjestu.

Osim Schumachera ispali su i Vettel, Stroll, Albon i Latifi.

Druga kvalifikacijska runda

Nakon prvih pokušaja opet smo vidjeli odličan krug Valtterija Bottasa, tad dovoljan za treće mjesto – iza Hamiltona i Russella. Verstappen je na korištenim gumama bio četvrti, Perez tek osmi. Ferrariji su bili sporiji čak i od Estebana Ocona.

Dvije minute prije kraja svih 15 vozača se vratilo na stazu u potrazi za novim vremenom. Prvi je Perez došao na samo 63 tisućinke od Mercedesa, samo da bi Verstappen došao do 13 tisućinki, a Sainz do 0.008s.

U donjoj petorki ostali su Ricciardo, Zhou, Tsunoda, Gasly i Magnussen.

Treća kvalifikacijska runda

Nakon prvog kruga u posljednjoj kvalifikacijskoj rundi najbolje vrijeme imao je Max Verstappen – 1:17.947, što je bilo dovoljno za 0.132s prednosti ispred Georgea Russella. Lewis Hamilton je bio na trećem mjestu, samo par tisućinki iza Russella, ali mu je vrijeme poništeno jer je izlazio izvan granica staze. Treći je bio Perez, četvrti Sainz, a peti Bottas. Charles Leclerc bio je na šestom mjestu, osam desetinki iza Verstappena i četiri iza Sainza.

U drugom pokušaju je Verstappen pronašao još dvije desetinke, Hamilton je uspio doći tek do treće pozicije, iza Georgea Russella koji je ostao s prethodnim vremenom. Domaći ljubimac će biti na P4, ispred Sainza, Bottasa, Leclerca, Norrisa, Alonsa i Ocona.

Rezultati

P#VozačEkipaVrijeme+
11M.VERSTAPPENRed Bull1:17.775
263G.RUSSELLMercedes1:18.0790.304
344L.HAMILTONMercedes1:18.0840.309
411S.PEREZRed Bull1:18.1280.353
555C.SAINZFerrari1:18.3510.576
677V.BOTTASAlfa Romeo1:18.4010.626
716C.LECLERCFerrari1:18.5550.780
84L.NORRISMclaren1:18.7210.946
914F.ALONSOAlpine1:18.9391.164
1031E.OCONAlpine1:19.0101.235
113D.RICCIARDOMcLaren1:19.325
1224G.ZHOUAlfa Romeo1:19.476
1322Y.TSUNODAAlphaTauri1:19.589
1410P.GASLYAlphaTauri1:19.672
1520K.MAGNUSSENHaas1:19.833
1647M.SCHUMACHERHaas1:20.419
175S.VETTELAston Martin1:20.419
1818L.STROLLAston Martin1:20.520
1923A.ALBONWilliams1:20.859
206N.LATIFIWilliams1:21.167

Komentiraj

31 komentara

  1. oba ferrarija izgube 0.5s u prvom sektoru i nastave krug iako imaju vremena da zapocnu novi…bravo



    21

    0
  2. Ako je suditi po prijašnjim godinama, Mercedes je u dobroj poziciji za sutra, zanimljive kvalifikacije svakako



    10

    0
  3. Sebastian Vettel
    Facooo Prikaži

    TD 39 i ferrari nikako da nadje pravi optimalni setup jez da su sjebali ferrari sa direktivom i to jako



    3

    0
  4. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Pravda za Đorđa! Izgurao ga rubnjak u pokušaju napada na pole position.
    #blimey #crickey
    Menage a trois: alfa u ferrari sendviču.



    25

    9
  5. James Hunt
    Jozuka Prikaži

    Na ovoj stazi pole position ne znaci gotovo nista. Max je iz godine u godinu ponavljao da je bolje ovdje startati iz drugog reda. Čak je i on prosle godine startao 3. i nakon prvih zavoja bio 1. Mislim da moras imati bas brutalan start da bi mogao zadrzati prvo mjesto.

    Ali u svakom slučaju, bit ce zanimljivo sutra



    16

    0
  6. Bridgestone
    F1car Prikaži

    Čitam tamo komentare na f1racing bih tamo nemas normalnog čovjeka
    Ratuju fanovi Ferrarija RB Mercedesa užas za citati



    4

    2
    • Formula 1
      majic13 Prikaži

      Ovdje je jos jedino koliko toliko normalno. Po ostalim stranicama je kolicina hejtanja nenormalna.



      10

      1
      • @majic13
        Ne bih se složio, pogotovo kao navijač Mercedesa i Hamiltona, al dobro, to je tema za drugi post, ne ovamo, u svakom slučaju



        11

        6
        • Max Verstappen 1
          TheDutchLion Donator Prikaži

          @LH44

          Mozda vecina ljudi ovdje ne voli Mecku i Hamiltona ali su komentari i rasprave na poprilicno kulturnom nivou za razliku od pojedinih stranica na fejsu.

          Sto je cudno, jer ovdje smo svi pod aliasom dok tamo veliki broj ljudi javno pise takve gadosti da nema smisla citati a kamoli se ukljucit u neku sportsku raspravu.



          18

          2
        • Da, ali kada kroz članke direktno autor članka spušta vozača za kojeg navijaš, bez nekakvog direktnog cilja, samo zato što ga on ne voli i tako već godinama, onda se navikneš pa ni ne reagiraš na to :)
          Inače da se svi žicnemo ko ekipa s tih drugih portala (na kojima iskreno ne provodim vrijeme osim možda na GP1. hr) onda bi i ovamo bio rusvaj, ali kao što si rekao, ovamo se može raspravljat u komentarima, a ako i nije u rangu pristojnosti, komentari se brišu pa se i limitira nekakav “rant” po internetu gdje mu nije mjesto.

          Sjećam se negdje 2014.-2015. kada je na sad već možda i ugašenoj fb stranici F1.racing.hr lik u naslov članka stavio u stilu “Opet c*njo pobjeđuje.” i ostavio takav članak neko vrijeme da stoji samo da bi izazvao reakcije. Takvu vrstu komunikacije ovamo nećeš naći, koliko toliko je civilizirana, kao što si i rekao.



          13

          2
      • Bridgestone
        F1car Prikaži

        Razglabaju o glupostima, ne komentiraju ni trku ni treninge, sve se svede na vrijedjanje limenki goata i ferraria Baš užas za čitati



        4

        1
  7. Bridgestone
    F1car Prikaži

    Sta je s onim Mercedesovim krilom? Jel ga koriste? Nekako mi dobro djeluju ovdje u Mexico.


    0

    0
  8. Bottas doslovno RAZVALIO ove kvale



    7

    0
  9. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Stari kakav ti šampon koristiš? Jer vidim da te je dobro nešto opralo..



    1

    0
  10. Mclaren
    raca Prikaži

    Radim noćnu pa nisam gledao, al otkud se Bottas stvori? Bravo Valter



    5

    0
  11. Ferrari više nije nikakva sila u svijetu F1. Red Bull i Mercedes imaju veći utjecaj na krovnu organizaciju i to je to. Da je, ne bi im poremtili onaj bolid iz 2019. i ne bi ovako skinuli gaće pred Red Bullom. Kakav start dobar, a kakav očajan završetak sezone. Pozdrav.


    0

    1
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      Merc je sila. Sve na pare, misice, i njemacki rad.
      Rb je suludo kompetetivan, oni su fanatici, genijalci, strucnjaci, prkose, al ne vidim neku polticku jacinu kod njih..
      A ferari isto ima love ko merc ali ga yebe mediteranski slamperaj


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni