Izdvojeno

Russell ispred Hamiltona na posljednjem treningu u Meksiku, Mercedesi daleko ispred Verstappena

Piše: Ante Vetma

Prije 4 tjedana, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Posljednji slobodni trening u Meksiku najavljen je uz 40% šanse za kišu, ali je ipak svih 60 minuta prošlo po suhim uvjetima.

Već je u prvoj polovici treninga nagoviješteno da bi Mercedes mogao biti faktor ovog vikenda, a isto je potvrđeno 20 minuta prije kraja kad su George Russell i Lewis Hamilton napravili vremena 6, odnosno 7 desetinki sekunde bolje od Maxa Verstappena koji je tad bio treći. Ostaje pitanje koliko je tom vremenu doprinijela činjenica da se staza razvija i vremena padaju. Unatoč tome, kad je Verstappen odradio novi krug – uspio je doći tek na nešto manje od pola sekunde zaostatka.

Ferrariji se nisu najbolje snašli na posljednjem treningu. Leclerc je bio četvrti, a Sainz šesti. Razmak između njih bio je dvije desetinke sekunde, a u tom intervalu se smjestio Sergio Perez. Nadalje, Leclerc se nakon završetka treninga požalio ekipi na team-radio kako ga bolid uopće ne sluša u zavojima i uglavnom ima problema s podupravljanjem.

U top 10 ušli su i Norris, Bottas, Tsunoda i Alexander Albon.

Trening je prošao bez većih incidenata. Vidjeli smo nekoliko blokiranja vozača koji se spremaju za brzi krug, promašivanja zavoja i izvrtanje Micka Schumachera, ali prekida i crvene zastave nije bilo.

Podsjetimo, Kevin Magnussen će imati 5 mjesta kazne na startnom poretku nakon što je Pietro Fittipaldi jučer stao na stazi u njegovom Haasu zbog problema na pogonskoj jedinici.

Rezultati

P#VozačEkipaVrijeme+Krugovi
163G.RUSSELLMercedes1:18.39921
244L.HAMILTONMercedes1:18.5430.14422
31M.VERSTAPPENRed Bull1:18.8760.47718
416C.LECLERCFerrari1:19.1230.72422
511S.PEREZRed Bull1:19.2410.84223
655C.SAINZFerrari1:19.3010.90220
74L.NORRISMcLaren1:19.3170.91821
877V.BOTTASAlfa Romeo1:19.3900.99127
922Y.TSUNODAAlphaTauri1:19.8821.48324
1023A.ALBONWilliams1:19.9171.51817
1131E.OCONAlpine1:19.9601.56118
1224G.ZHOUAlfa Romeo1:20.0191.62024
1314F.ALONSOAlpine1:20.0371.63815
143D.RICCIARDOMcLaren1:20.1391.74021
1510P.GASLYAlphaTauri1:20.3301.93123
1618L.STROLLAston Martin1:20.4772.07819
1747M.SCHUMACHERHaas1:20.5982.19923
186N.LATIFIWilliams1:20.8482.44920
195S.VETTELAston Martin1:20.9862.58722
2020K.MAGNUSSENHaas1:21.2712.87224

Komentiraj

5 komentara

  1. Max Verstappen 1
    TheDutchLion Donator Prikaži

    Odvrnuli motore meckama

    Idem barem 1 dnf u nedjelju 😁😁



    6

    4
  2. Lewis Hamilton 44
    Berislav Donator Prikaži

    Malo kasno ali ‘bolje ikad nego nikad’! Sad’ se nazire dobra baza za iduću godinu. Izdržljivost im nikad nije bila upitna pa vjerujem da neće biti ni dogodine. “Život na vagi” im je počeo dijelovati, Hi.



    2

    6
  3. Puls manager u banani a?



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni