Izdvojeno

Russell ispred Hamiltona na posljednjem treningu u Meksiku, Mercedesi daleko ispred Verstappena

Piše: Ante Vetma

Prije 5 mjeseci, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Posljednji slobodni trening u Meksiku najavljen je uz 40% šanse za kišu, ali je ipak svih 60 minuta prošlo po suhim uvjetima.

Već je u prvoj polovici treninga nagoviješteno da bi Mercedes mogao biti faktor ovog vikenda, a isto je potvrđeno 20 minuta prije kraja kad su George Russell i Lewis Hamilton napravili vremena 6, odnosno 7 desetinki sekunde bolje od Maxa Verstappena koji je tad bio treći. Ostaje pitanje koliko je tom vremenu doprinijela činjenica da se staza razvija i vremena padaju. Unatoč tome, kad je Verstappen odradio novi krug – uspio je doći tek na nešto manje od pola sekunde zaostatka.

Ferrariji se nisu najbolje snašli na posljednjem treningu. Leclerc je bio četvrti, a Sainz šesti. Razmak između njih bio je dvije desetinke sekunde, a u tom intervalu se smjestio Sergio Perez. Nadalje, Leclerc se nakon završetka treninga požalio ekipi na team-radio kako ga bolid uopće ne sluša u zavojima i uglavnom ima problema s podupravljanjem.

U top 10 ušli su i Norris, Bottas, Tsunoda i Alexander Albon.

Trening je prošao bez većih incidenata. Vidjeli smo nekoliko blokiranja vozača koji se spremaju za brzi krug, promašivanja zavoja i izvrtanje Micka Schumachera, ali prekida i crvene zastave nije bilo.

Podsjetimo, Kevin Magnussen će imati 5 mjesta kazne na startnom poretku nakon što je Pietro Fittipaldi jučer stao na stazi u njegovom Haasu zbog problema na pogonskoj jedinici.

Rezultati

P#VozačEkipaVrijeme+Krugovi
163G.RUSSELLMercedes1:18.39921
244L.HAMILTONMercedes1:18.5430.14422
31M.VERSTAPPENRed Bull1:18.8760.47718
416C.LECLERCFerrari1:19.1230.72422
511S.PEREZRed Bull1:19.2410.84223
655C.SAINZFerrari1:19.3010.90220
74L.NORRISMcLaren1:19.3170.91821
877V.BOTTASAlfa Romeo1:19.3900.99127
922Y.TSUNODAAlphaTauri1:19.8821.48324
1023A.ALBONWilliams1:19.9171.51817
1131E.OCONAlpine1:19.9601.56118
1224G.ZHOUAlfa Romeo1:20.0191.62024
1314F.ALONSOAlpine1:20.0371.63815
143D.RICCIARDOMcLaren1:20.1391.74021
1510P.GASLYAlphaTauri1:20.3301.93123
1618L.STROLLAston Martin1:20.4772.07819
1747M.SCHUMACHERHaas1:20.5982.19923
186N.LATIFIWilliams1:20.8482.44920
195S.VETTELAston Martin1:20.9862.58722
2020K.MAGNUSSENHaas1:21.2712.87224

Komentiraj

5 komentara

  1. Max Verstappen 1
    TheDutchLion Donator Prikaži

    Odvrnuli motore meckama

    Idem barem 1 dnf u nedjelju 😁😁



    6

    4
  2. Lewis Hamilton 44
    Berislav Donator Prikaži

    Malo kasno ali ‘bolje ikad nego nikad’! Sad’ se nazire dobra baza za iduću godinu. Izdržljivost im nikad nije bila upitna pa vjerujem da neće biti ni dogodine. “Život na vagi” im je počeo dijelovati, Hi.



    2

    6
  3. Puls manager u banani a?



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni