Izdvojeno

Russell najbrži na produženom drugom treningu namijenjenom testu guma, Leclerc razbio bolid

Piše: Lovro Andraka

Prije 5 mjeseci, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

George Russell postavio je vrijeme 1:19.970 na soft gumama i time završio drugi slobodni trening za Veliku nagradu Ciudad de Mexica na prvom mjestu. Drugi je s osam desetinki zaostatka bio Yuki Tsunoda, a treći Esteban Ocon koji je kasnio 1.2 sekunde.

Ovaj neobičan poredak najbrže trojice posljedica je namjene ovog treninga – baš kao i prije tjedan dana u SAD-u, vozači su na ovom treningu smjeli koristiti isključivo testne gume za 2023. bez mogućnosti promjena postavki bolida i korištenja DRS-a, a iz tog je razloga trening trajao 90 umjesto standardnih 60 minuta. Vremena s ovog treninga stoga nisu posebice relevantna za ostatak vikenda.

Petorica vozača koji nisu nastupili na prvom treningu mogli su koristiti standardne gume u prvih 45 minuta, a najbrža trojica iskoristila su tu mogućnost pa su, kao i 13. Alex Albon, postavili vrijeme na softu nakon inicijalnih krugova na mediumu. Kevin Magnussen, čiji se bolid pokvario na prvom treningu i zbog toga mu je ugrađen novi motor za koji je dobio pet mjesta kazne, jedini je odmah krenuo na testne gume.

Trening je obilježilo izlijetanje Charlesa Leclerca u sedmom zavoju nakon malo više od pola sata vožnje. Monegažanin je izgubio kontrolu nad stražnjim krajem bolida i njime udario u barijeru. Udarac se nije činio pretjerano snažnim, no šteta na bolidu bila je poprilična.

Njegov trening tu je završio, a crvena zastava trajala je gotovo 20 minuta. Vozači su nakon toga nastavili s testnim programima, a dvije minute prije kraja oglašena je nova crvena zastava koja je okončala trening. Guanyu Zhou morao se hitno zaustaviti u stadionskom dijelu staze zbog kvara na hidraulici.

Treći trening na rasporedu je sutra u 19 sati.

Rezultati

VozačBolid+Krugovi
1George RussellMERCEDES1:19.97032
2Yuki TsunodaALPHATAURI RBPT+0.828s30
3Esteban OconALPINE RENAULT+1.207s31
4Lewis HamiltonMERCEDES+1.539s32
5Sergio PerezRED BULL RACING RBPT+1.609s34
6Max VerstappenRED BULL RACING RBPT+1.618s34
7Charles LeclercFERRARI+1.648s13
8Carlos SainzFERRARI+1.723s34
9Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI+2.023s36
10Pierre GaslyALPHATAURI RBPT+2.134s36
11Fernando AlonsoALPINE RENAULT+2.367s31
12Sebastian VettelASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+2.401s32
13Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES+2.477s24
14Lando NorrisMCLAREN MERCEDES+2.768s31
15Daniel RicciardoMCLAREN MERCEDES+2.793s27
16Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+2.870s23
17Mick SchumacherHAAS FERRARI+2.909s31
18Kevin MagnussenHAAS FERRARI+3.346s21
19Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES+3.350s34
20Guanyu ZhouALFA ROMEO FERRARI+3.399s34

Komentiraj

10 komentara

  1. Marlboro
    F1bodul Prikaži

    Ah, Ferrari, again. Leclerc dokazao zasto nije champion material. No i Verstappen je griješio više nego inače, zanimljiv trening. Red Bull ako je sudeći po treningu će se numučiti za pobjedu. Fp3 i kvale čekam ka pas vlasnika da dođe s posla.



    2

    7

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni