Izdvojeno

Russell najbrži na produženom drugom treningu namijenjenom testu guma, Leclerc razbio bolid

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 tjedana, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

George Russell postavio je vrijeme 1:19.970 na soft gumama i time završio drugi slobodni trening za Veliku nagradu Ciudad de Mexica na prvom mjestu. Drugi je s osam desetinki zaostatka bio Yuki Tsunoda, a treći Esteban Ocon koji je kasnio 1.2 sekunde.

Ovaj neobičan poredak najbrže trojice posljedica je namjene ovog treninga – baš kao i prije tjedan dana u SAD-u, vozači su na ovom treningu smjeli koristiti isključivo testne gume za 2023. bez mogućnosti promjena postavki bolida i korištenja DRS-a, a iz tog je razloga trening trajao 90 umjesto standardnih 60 minuta. Vremena s ovog treninga stoga nisu posebice relevantna za ostatak vikenda.

Petorica vozača koji nisu nastupili na prvom treningu mogli su koristiti standardne gume u prvih 45 minuta, a najbrža trojica iskoristila su tu mogućnost pa su, kao i 13. Alex Albon, postavili vrijeme na softu nakon inicijalnih krugova na mediumu. Kevin Magnussen, čiji se bolid pokvario na prvom treningu i zbog toga mu je ugrađen novi motor za koji je dobio pet mjesta kazne, jedini je odmah krenuo na testne gume.

Trening je obilježilo izlijetanje Charlesa Leclerca u sedmom zavoju nakon malo više od pola sata vožnje. Monegažanin je izgubio kontrolu nad stražnjim krajem bolida i njime udario u barijeru. Udarac se nije činio pretjerano snažnim, no šteta na bolidu bila je poprilična.

Njegov trening tu je završio, a crvena zastava trajala je gotovo 20 minuta. Vozači su nakon toga nastavili s testnim programima, a dvije minute prije kraja oglašena je nova crvena zastava koja je okončala trening. Guanyu Zhou morao se hitno zaustaviti u stadionskom dijelu staze zbog kvara na hidraulici.

Treći trening na rasporedu je sutra u 19 sati.

Rezultati

VozačBolid+Krugovi
1George RussellMERCEDES1:19.97032
2Yuki TsunodaALPHATAURI RBPT+0.828s30
3Esteban OconALPINE RENAULT+1.207s31
4Lewis HamiltonMERCEDES+1.539s32
5Sergio PerezRED BULL RACING RBPT+1.609s34
6Max VerstappenRED BULL RACING RBPT+1.618s34
7Charles LeclercFERRARI+1.648s13
8Carlos SainzFERRARI+1.723s34
9Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI+2.023s36
10Pierre GaslyALPHATAURI RBPT+2.134s36
11Fernando AlonsoALPINE RENAULT+2.367s31
12Sebastian VettelASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+2.401s32
13Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES+2.477s24
14Lando NorrisMCLAREN MERCEDES+2.768s31
15Daniel RicciardoMCLAREN MERCEDES+2.793s27
16Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+2.870s23
17Mick SchumacherHAAS FERRARI+2.909s31
18Kevin MagnussenHAAS FERRARI+3.346s21
19Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES+3.350s34
20Guanyu ZhouALFA ROMEO FERRARI+3.399s34

Komentiraj

10 komentara

  1. Marlboro
    F1bodul Prikaži

    Ah, Ferrari, again. Leclerc dokazao zasto nije champion material. No i Verstappen je griješio više nego inače, zanimljiv trening. Red Bull ako je sudeći po treningu će se numučiti za pobjedu. Fp3 i kvale čekam ka pas vlasnika da dođe s posla.



    2

    7

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni