George Russell postavio je vrijeme 1:19.970 na soft gumama i time završio drugi slobodni trening za Veliku nagradu Ciudad de Mexica na prvom mjestu. Drugi je s osam desetinki zaostatka bio Yuki Tsunoda, a treći Esteban Ocon koji je kasnio 1.2 sekunde.
Ovaj neobičan poredak najbrže trojice posljedica je namjene ovog treninga – baš kao i prije tjedan dana u SAD-u, vozači su na ovom treningu smjeli koristiti isključivo testne gume za 2023. bez mogućnosti promjena postavki bolida i korištenja DRS-a, a iz tog je razloga trening trajao 90 umjesto standardnih 60 minuta. Vremena s ovog treninga stoga nisu posebice relevantna za ostatak vikenda.
Petorica vozača koji nisu nastupili na prvom treningu mogli su koristiti standardne gume u prvih 45 minuta, a najbrža trojica iskoristila su tu mogućnost pa su, kao i 13. Alex Albon, postavili vrijeme na softu nakon inicijalnih krugova na mediumu. Kevin Magnussen, čiji se bolid pokvario na prvom treningu i zbog toga mu je ugrađen novi motor za koji je dobio pet mjesta kazne, jedini je odmah krenuo na testne gume.
Trening je obilježilo izlijetanje Charlesa Leclerca u sedmom zavoju nakon malo više od pola sata vožnje. Monegažanin je izgubio kontrolu nad stražnjim krajem bolida i njime udario u barijeru. Udarac se nije činio pretjerano snažnim, no šteta na bolidu bila je poprilična.
Njegov trening tu je završio, a crvena zastava trajala je gotovo 20 minuta. Vozači su nakon toga nastavili s testnim programima, a dvije minute prije kraja oglašena je nova crvena zastava koja je okončala trening. Guanyu Zhou morao se hitno zaustaviti u stadionskom dijelu staze zbog kvara na hidraulici.
Treći trening na rasporedu je sutra u 19 sati.
Vozač | Bolid | + | Krugovi | |
---|---|---|---|---|
1 | George Russell | MERCEDES | 1:19.970 | 32 |
2 | Yuki Tsunoda | ALPHATAURI RBPT | +0.828s | 30 |
3 | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | +1.207s | 31 |
4 | Lewis Hamilton | MERCEDES | +1.539s | 32 |
5 | Sergio Perez | RED BULL RACING RBPT | +1.609s | 34 |
6 | Max Verstappen | RED BULL RACING RBPT | +1.618s | 34 |
7 | Charles Leclerc | FERRARI | +1.648s | 13 |
8 | Carlos Sainz | FERRARI | +1.723s | 34 |
9 | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO FERRARI | +2.023s | 36 |
10 | Pierre Gasly | ALPHATAURI RBPT | +2.134s | 36 |
11 | Fernando Alonso | ALPINE RENAULT | +2.367s | 31 |
12 | Sebastian Vettel | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | +2.401s | 32 |
13 | Alexander Albon | WILLIAMS MERCEDES | +2.477s | 24 |
14 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | +2.768s | 31 |
15 | Daniel Ricciardo | MCLAREN MERCEDES | +2.793s | 27 |
16 | Lance Stroll | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | +2.870s | 23 |
17 | Mick Schumacher | HAAS FERRARI | +2.909s | 31 |
18 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | +3.346s | 21 |
19 | Nicholas Latifi | WILLIAMS MERCEDES | +3.350s | 34 |
20 | Guanyu Zhou | ALFA ROMEO FERRARI | +3.399s | 34 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ah, Ferrari, again. Leclerc dokazao zasto nije champion material. No i Verstappen je griješio više nego inače, zanimljiv trening. Red Bull ako je sudeći po treningu će se numučiti za pobjedu. Fp3 i kvale čekam ka pas vlasnika da dođe s posla.
2
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
da, lec definitivno nije materijal za prvaka, sainz, perez i strol su ipak malo bolji.
rb ce se namucit za pobjedu definitivno, cijele sezone se muce s brzinom i gumama
25
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@drstrain izgleda da ljudi nisu skužili sarkazam
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Očigledno da nisu i po popisu onih koji su lupili plus i onih koji su lupili minus.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
znači pa free practice-u se poznaju prvaci? da znam da ubuduće ne gledam utrku… nemojmo bit smiješni sa takvim izjavama… ako za iduću sezonu riješe problem s gumama, očekujem tijesnu borbu između njega i Verstappena
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije ni lunjo materijal po tome s obzirom da fula gumbe, izljece u kišnim uvjetima, razbija bolid na treningu itd itd🤷♂️
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zar Max nije dimio van staze i bio blizu ograde nekoliko puta na regularnim (soft)gumama?!….Lec se razbio na testnim….
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pricalo se tako i za Maxa do prošle godine. Tek kada vozač dobije kvalitetan “alat” pokaže dali je kadar za nešto više. Bottas i Perez su pokazali da nisu materijal za prvaka jer su kraj bolida sposobnih doći do titule nisu ništa osvojili.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Perez nije na nivou Maxa,ali zar ti stvarno misliš da bi Red Bull pustio da Perez u nekom slučaju ugrozi Maxa.On je doveden da bude drugi vozač i to je to isto kao i Bottas
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa upravo si u prvoj rečenici potvrdio to što sam rekao. Ne bitno je dalu bi ih pustili da ugroze prve violine. Ali dovoljno je nama sa zdravim okom da vidimo da nisu ni blizu Hama i Maxa
1
0