Izdvojeno

Mercedes: Cilj je jasan, završiti konstruktorsko prvenstvo na drugom mjestu

Piše: Marko Litvić

Prije 1 mjesec, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Sat malo po malo otkucava za momčad Mercedesa kojoj ponestaje vremena za ostvariti prvu pobjedu sezone. Lewis Hamilton i George Russell moraju provesti još samo tri vikenda u bolidu W13 koji je bio ispodprosječan u odnosu na prijašnjih osam sezona Srebrnih strijela.

Mercedes je imao solidnu prvu utrku na otvaranju sezone u Bahreinu, kad su njihova dva Britanca završili kao trećeplasirani i četvrtoplasirani iza Ferrarijeva dvojca – Leclerca i Sainza. Nakon toga, sve je krenulo nizbrdo. Unatoč tome, zahvaljujući svojim nadogradnjama najveći dio sezone proveli su kao treća momčad prvenstva i pred kraj sezone sustigli su Ferrari. Do kockaste zastavice na kraju VN Abu Dhabija čeka nas borba za drugo mjesto u prvenstvu konstruktora, s obzirom na to da je Red Bull već potvrdio svoj naslov.

Na prošlotjednu VN SAD-a momčad je donijela novi dizajn prednjeg krila, što je podiglo prašinu i mnoge momčadi su počele propitkivati koliko je to krilo u skladu s pravilima. Na kraju krilo nije korišteno u utrci. To je bila zadnja velika nadogradnja koju Mercedes ima u planu za ovu sezonu, no to ne znači kako neće stati s malim nadogradnjama. To je na zadnjem momčadskom sastanku potvrdio i njihov direktor inženjeringa uz stazu – Andrew Shovlin.

“Naporno smo radili da bismo uspješno donijeli nadogradnju na stazu i to će biti naša zadnja velika nadogradnja. Ali, postoji niz novih, malih nadogradnji za koje se nadamo kako će nam pomoći bar malo poboljšati performanse.”

“U ovo doba godine sve je u učenju i pripremanju za iduću sezonu tako da mnogo naših eksperimentalnih dijelova je ovdje stvarno samo kako bismo mogli razumjeti u kojem smjeru želimo ići s razvojem bolida za iduću sezonu. Dakle, kao što sam rekao, ovo je zadnja velika nadogradnja na bolidu, ali neće biti zadnja promjena na bolidu.”

Andrew Shovlin

U međuvremenu su se počela postavljati pitanja što će Mercedes učiniti po pitanju prvenstva konstruktora, jer drugo mjesto donosi nešto više novca, a treće mjesto donosi dulje vrijeme koje smiju provesti u zračnom tunelu. Glavno pitanje je hoće li Mercedes krenuti u smjeru boljeg rezultata ove sezone ili boljeg razvoja za iduću sezonu, iako im par dodatnih sati u zračnom tunelu vjerojatno ne bi bilo od ključnog značaja. Njihov direktor za strategiju, James Vowles, rekao je kako nemaju nikakvih ciljeva osim prestizanja Ferrarija.

“Naš cilj je prilično jasan: Boriti se s Ferrarijem i u konačnici uzeti drugo mjesto u poretku konstruktora. Zadatak nije nimalo lagan jer zaostajemo pedesetak bodova i to moramo nadoknaditi do kraja sezone, ali ovdje smo kako bismo sakupili svaki bod koji možemo i usput naučiti što moramo napraviti za iduću sezonu.”

“Mislim, u konačnici ne želimo završavati drugi ili treći, ali treće mjesto za nas stvarno ništa ne vrijedi. Malo dodatnog vremena koje se može provesti u zračnom tunelu su slaba utjeha u usporedbi s uspjehom koje bi bilo drugo mjesto u prvenstvu.”

James Vowles

Komentiraj

7 komentara

  1. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    Pa to je sasvim realno, ipak se borite protiv ultra sposobnog Ferkana…


    0

    1
  2. Aston Martin
    tiptronic Prikaži

    Ne treba vam brži bolid od Ferrarijevog, dovoljno je da je otporniji na sudare. Kazne su i onako bez veze.



    17

    4
  3. Ferrari će uzeti drugo mjesto, nažalost. Kažem nažalost jer sam do i u Austriji vjerovao da su jači od RBa na nekim stazama i da će biti u borbi za prvo mjesto.
    Ali brzina koju je RB pokazao na Spa i kasnije je skrivao je dovoljna da i iduću sezonu krenu snažno.
    Sada smo u fazi kada se priča o tome kako će s e Ferrari i Mercedes nadograđivati, ali nadograđivati će se i RB koji je pogodio recepturu.

    Ipak, ne pamtim kada je jedna momčad, kao što je Merc ove sezone, pokazala ovoliki napredak. Od zaostajanja za cijeli krug pa do šansi za pobijedu.
    Dok upiru prsom u troškove RBa u Mercedesu očito sve volonteri rade…



    11

    3
  4. Ako je Red Bull prekoračio budget prošle godine, a cijelo vrijeme su tu negdje bili po brzini. Koliko je tek onda Mercedes prekoračio ako je nadoknadio preko sekundu zaostatka?? Nikad u povijesti se nije desilo da jedna momčad toliko nadoknadi vremena, i još gore, tad se moglo trošiti koliko si htio, a sada ne.



    8

    9
  5. Max Verstappen 1
    TheDutchLion Donator Prikaži

    Imaju u Mercedesu recept za dostizanje zaostatka..
    Vidjeli smo ih na djelu prosle sezone u Silverstoneu(kako je ono Toto izjavio? We need one dnf from Max and we are back in it) i Mađarskoj te proslu trku u prvoj zavoju..

    Jos jedan ili dva dnf-a Ferrarija i eto Mecke na drugom mjestu.



    2

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni