Izdvojeno

Horner: Mateschitz je osigurao Red Bullovu budućnost u F1

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Christian Horner kaže da je budućnost Red Bullovog programa u Formuli 1 osigurana unatoč smrti njihovog šefa Dietricha Mateschitza prošlog vikenda.

Naglašava da je Mateschitz podržavao projekt razvoja motora pod nazivom Red Bull Powertrains, što je očigledan pokazatelj dugoročnih planova:

“Nema nikakvih promjena, temelji za budućnost su već postavljeni. Dietrich je osigurao jake smjernice za budućnost. Razvoj motora kojeg ćemo imati 2026. godine bila je slagalica koja je dosta nedostajala. On je imao viziju da se to pretvori u stvarnost.”

“Kao što smo napravili dobar posao sa šasijom – tako ćemo u istom duhu razvijati i pogonsku jedinicu.”

“On je postavio tu viziju i bio je uključen u posao sve do posljednjeg tjedna. Podržao je Red Bull Powertrains kako bi ekipa bila sigurna dugoročno.”

“Takva posvećenost omogućila je da u Milton Keynesu napravimo sve što smo napravili, a Red Bull je zbog toga u vrlo jakom položaju za mnoge godine koje su ispred nas.”

Na upit novinara znači li Verstappenov drugi naslov i početak dominacije ekipe, Horner kaže:

“Ne možete to tako predviđati. Hoću reći, imamo neke vrlo jake konkurente. Imali smo prekrasnu godinu, srušili smo vlastite rekorde po pitanju pobjeda i duplih pobjeda, primjerice. I još su tri utrke ispred nas. No, znate da imamo vrlo, vrlo kompetitivne susjede i siguran sam da će biti još snažniji iduće godine.”

Komentiraj

16 komentara

  1. Srušili sve rekorde. Još ima ekipe u komentarima koja misli kako ovo nije dominantan bolid u rangu (ili iznad) Mercedsa nego eto Binotto je klaun.



    1

    15
    • Koje veze ima RBov bolid s time jel’ Binoto klaun. Onakvu količinu grešaka kakvu je u srednjem dijelu sezone napravio Ferrari nisu radili niti najveći klaunovi moderne F1 – HRT i Marusia. E sad tko će za to biti odgovoran ako ne šef ekipe koji već nekoliko godina radi taj posao pa ne može zapravo više imati opravdanje da su “mlada momčad” da se uče i kaj ja znam kakve sve floskule je izvalio ne bi li se opravdao.

      I zato: da, Binoto je fenomenalni CTO/dizajner motora, ali za biti CEO treba neki drugi set vještina koji on nema. Kao netko u duši CTO tko je silom prilika bio i CEO znam o čemu pričam (doduše ne u F1, ali u razvoju simulatora i softvera imam poprilično cto/ceo iskustva).



      20

      0
      • Nigel Mansell
        drv Prikaži

        Apsolutno se slažem sa svime.
        Još bi dodao i da je Ferrari imao dominantan bolid početkom sezone, ali ih je RB pretekao u razvoju kroz sezonu. Možda i Binotto ima neku odgovornost u vezi s tim? Samo pitam…



        10

        0
        • Michael Schumacher
          Unwoken European Prikaži

          Ferrari je imao dominantan bolid dok su vozili na 100% snage motora, ali se pokazalo odmah na početku da je trajanje takvog motora upitno, a maksimalna brzina Red Bulla je ipak bolja na pravcu. Dakle to i nije bio toliko dominantni bolid.



          2

          0
      • F1puls Portal
        Testarossa Prikaži

        Binoto nije CEO nego TP. I na kraju svaki CTO rukovodi velikom grupom ljudi u tehničkom odjelu. Tako da te price kako jedan CTO ne može biti dobar TP padaju u vodu. Drugi su tu razlozi.



        1

        0
      • A jesu li Max, Horner i Newey bili klaunovi za vrijeme dominacije Mercedesa ili je samo Toto bio lopov?

        Ta mantra da ako je RB prvi onda je to ovaj trojac ako RB nije prvi onda je to Honda ili Toto lopov. Isto je i s Ferrari i Binotto klaunovi. Leclerc nije sazrio. I sve ostalo što se ovdje piše.

        Ovo je najdominatniji bolid u povijesti. Smiješni ste više sa pljuvanjem Binotta i Leclerca. Da su u istom bolidu Leclerc bi bio brži od Maxa. Max je izdominirao Pereza. Istina, ali Pereza. Lik je možda u top 15 na današnjem gridu.


        0

        14
        • Red Bull nije niti izbliza radio ovako smjesne greske kakve radi i Ferrari.
          Red Bull je vise manje , u toj eri dominacije Mercedesa , iskoristio ponudeno kad se nesto nudilo.
          Tako da sta se toga tice nemoze se usporedit bas RB i Ferrari.

          A Ferrari nije u vecini slucajeva uspio iskoristiti ni najbrzi bolid , kamoli sta drugo.



          8

          0
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Ovo je najdominatniji bolid u povijesti.

          🤦‍♂️Šta lupi i osta živ…
          Odkad ti gledaš F1? Mercedes početkom hibridne ere dopuštao samo 3 pobjede ostalima, i to samo kada oni kiksaju. A još su skrivali brzinu, po priznanju čovjeka koji je tada radio u Mercedesu… A ove godine imali smo poprilično izjednačena dva bolida na vrhu. Sad, druga je stvar što ova druga nije ispunila potencijal… Čak i sada (prošli vikend) Ferrari uzima pole position-e. O kakvoj dominaciji pričaš? Jedno su ostvareni rezultati (a ni po tome nisu ni blizu najdominantnijem bolidu), a drugo je brzina. A po brzini, rijetko se dešavaju ovako male razlike na vrhu. Mercedes je bio puno, puuuno dominantniji 2014, 2015, 2016, 2019, 2020. Pa čak i 2017 i 2018 su bili brži od Ferrarija nego je sada Red Bull, kao i prošle godine od Red Bulla…



          4

          1
    • Robert Kubica
      Yura Prikaži

      Red Bull ima toliko dominantan bolid od Belgije kad je stupila na snagu nova tehnicka direktiva. Tad je Ferrari bacen u rang s Mercedesom, prvi dio sezone je bio dosta neizvjestan.



      8

      1
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        Istina, ali to znači da su od početka imali puno bolji all around bolid, kad ih nikakve smjernice nisu nimalo usporile.
        U početku sezone je Ferrari bio brži dok RB nije otišao na dijetu sa prvim nadogradnjama. Od tad malo po malo bježi u razvoju do ovog di je sada. Ne pamtim kad zadnji put Ferrariju konkurencija nije pobjegla u razvoju kroz godinu.



        6

        0
    • Previše se ovdje piše “dominantan ovaj, dominantan onaj”.
      Ferrari početkom godine nešto brži, ni blizu dominantan.
      RB nakon toga, nešto brži, ni blizu dominantan.
      Od Belgije, RB, malo više brži, jer je Ferrari “sletio” na nivo Mercedesa, naznake blage dominacije.
      Overall kroz sezonu (njen dosadašnji dio) RB `ladno najbrži/najbolji bolid sezone, opet, ni blizu dominantnosti npr. Mercedesa u periodu 2014.-2016. (ako se @AnteF1 referira na taj period).



      14

      1
      • Marlboro
        F1bodul Prikaži

        Imas koji bolji izraz? Realno Red Bull od Australije ima dominatan bolid to je posve očito.



        4

        9
      • Ne znam kako nazvati sezonu osim dominantne kad kao ekipa pobijediš na +80% utrka u sezoni (pobijedit će i u preostalim utrkama), Tragedija je ta što su samo 4 vozača pobijeđivala u cijelu sezonu ili dvije ekipe.



        3

        3
      • Takoder , tesko bih nazvao ovo dominacijom kao sta je bila Mercedesova.
        Sjetit cemo se , Mercedes je puno puta startao 1-2 i lagano nakon par krugova su oba bolida imala 10ak sek prednosti.
        To Red Bull nema ove sezone , ni blizu.

        Ali kada ti vozac , sa bilo koje pozicije da starta , relativno lagano pobjedi. Pa starta iz druge polovice grida , izvrti se na stazi i opet pobjedi. Tesko da sve mozemo pripisati Maxovom skillu.
        Kad u takvim svakakvim uvjetima jedan te isti bolid redovito pobjeduje , moglo bi se reci da je neki oblik dominacije. to definitivno. Jer nije malo niti srednje brzi od ostalih drugi dio sezone , nego je ogromna prednost.



        7

        1
      • Mene ovo podsjeća na Vettelove rbr sezone, pogotovo 2013. Webber nije bio toliko brz u tom autu dok je Vettel izvlačio više i bio neuhvatljiv.
        Plus Ferrari im je bar 3 pobjede poklonio.
        Ali nije ovo ni blizu Mercove dominacije 14-16, to je bila apsolutna dominacija di su po minimalno 1 sec bili brzi od 3. u kvalama.



        10

        1
        • Michael Schumacher
          ZJ11 Prikaži

          Jedini bolid koji je bio dominantniji od ta 3 mercedesa je Mclaren Mp4/4.
          Tu su blizu ostali mercedesi iz ostalih godina, redbullovi iz vettelovih godina i ovaj maxov, ferrari 2002 i 2004, wiliams 92 i lotus 78.
          Bilo je tu jos njih al ovi su djelovali nepobjedivo, a mp4/4 za koplje iznad svih ostalih.



          1

          1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni