Izdvojeno

Sauber od 2026. postaje tvornička ekipa Audija

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 31 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Nakon što su krajem ljeta objavili da 2026. ulaze u Formulu 1 – Audi je upravo potvrdio da će to učiniti kupovinom dijela Saubera. Tako bi za četiri godine na gridu vidjeli još jednu tvorničku ekipu.

Iz Audija kažu da razvoj pogonske jedinice napreduje kako je planirano, u Neuburgu u Njemačkoj.

“Oduševljeni smo što ćemo surađivati s tako iskusnim i kompetentnim partnerom u našem ambicioznom F1 projektu.”

“Dobro poznajemo Sauber grupaciju i znamo kako je sjajna njihova infrastruktura i iskusni članovi ekipe. Već smo surađivali s njima i zajedno ćemo činiti jak tim.”

Audi

Sauberov zračni tunel u Hinwil je četiri sata vožnje udaljen od Audija, a u njemu su razvijali svoje automobile za Le Mans i DTM.

Komentiraj

31 komentara

  1. Max Verstappen 1
    Wlad55 Prikaži

    Dino Beganović sljedeće sezone vozi u F3



    9

    0
  2. Formula1
    Zeko Prikaži

    daleko je to, ali bit će vrijedno navijati kada krenu



    3

    0
  3. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Dali Audi (i Porsche ako uđe) mogu neograničeno razvijati PU, financijski i vremenski……?



    4

    0
  4. Robert Kubica
    Yura Prikaži
    x1

    Sauber + Audi = Saudi

    Bomba ime 😁



    43

    3
  5. Iako je daleko, sviđa mi se povećanje broja momčadi i to još tvornička. Nadam se da neće biti kanta… pa da se još malo i borba za vrh začini (bez obzira što je 2026. novo miješanje karata).



    4

    0
  6. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Znaci Sauber ce sa ovime zaokruzit sudjelovanje sa svetim njemackim trojstvom.

    94e krenuli sa Mercedesom, 2006-2009 BMW i od 2026 Audi.



    14

    0
    • Sudeći po svemu strpljenje njemačke autoindustrije sa Sauberom traje 3 sezone. Dakle 2029 smo opet bez Audija u F1 ili pak u nekoj drugoj momčadi.



      6

      1
      • Marlboro
        F1bodul Prikaži

        Ovo mi ipak smrdi na long term projekt, bar 10godina. Ispod 6 ne vjerujem. Zato ih preuzimaju ranije, da do 2026. riješe tekuće probleme i naprave od njih pobjedničku momčad šta oni ne očekuju prije treće godine, no te ne znači da će odustati nego realno smatraju da neće odmah pobjeđivati.


        0

        1
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        BMW im je napravio ovu infrastrukturu o kojoj svi pričaju. Bio je to ozbiljan projekat, ali ono što su ameri zakuhali 2008 je za mnoge bilo borba za preživljavanje…


        0

        1
        • Marlboro
          F1bodul Prikaži

          2008. koliko se sjećam su zanemarili taj bolid i razvijali za 2009.(koji je bio sranje) Da su se usredotočili na bolid za 08. vjerojatno bi bili prvaci te godine, ovako su ih prestigli svi na pola prvenstva.


          0

          1
  7. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    Zaninljivo
    Znaci alfa ide out.
    Nadam se da ce ferari nekako nastaviti s projektom alfe..



    4

    0
    • Marlboro
      F1bodul Prikaži

      Alfa nikad nije ni bila in(samo title sponzor), kao red bullu Oracle.



      6

      0
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Audi će imati većinsko vlasništvo i svoje motore, a ovi nisu imali ništa osim što su plaćali određenu sumu za reklamiranje… Audiju će biti u interesu da Sauber i do 2026 postaje bolja ekipa, jer su možda već kupili dio. Tako da bi se trebala poboljšavati ekipa već od sljedeće sezone. I nadam se i povratku Vettela prije 2026 da polako priprema ekipu. 😀



        2

        0
        • Marlboro
          F1bodul Prikaži

          Tako je. Bit će to zanimljivo. Audi je sposoban, sport im je u dna.



          2

          0
        • Nigel Mansell
          drv Prikaži

          Alfa je bila dio paketa dogovorenog sa Ferrarijem. Ferrari je davao motore, mjenjač, tehničku podršku (ni izbliza tako veliku kao u Haasu, ili kao RB u Alfa Tauriju), a zauzvrat je dobio pravo na title sponzora (Alfa Romeo) i jednog vozača. Nisam siguran kako je dogovoren financijski dio priče. Uglavnom, vozač je već izbačen iz igre, a i ostatak ugovora završava 2023.g. U Alfi (čitaj Ferrariju) su već ranije najavili da ne namjeravaju produžiti ovaj aranžman.



          4

          0
      • Blue Flag
        dFixxx3r Prikaži

        hvala na objašnjenjima.
        niste me shvatili. govorio sam merely o optici.
        dakle iako stoji da alfa nije ni bila IN, ne stoji usporedba sa Oracle (kada govorimo o optici).
        ako odeš na f1.com i stisneš TEAMS. vidjet ćeš da se jedan team zove Red Bull racing, a drugi team se zove Alfa Romeo. RB je u bojama RB-a a ne Oracle (jel oracle ima boje? opće ne znam XD
        a ovaj drugi team u svom izgledu vrišti Alfa romeo. tako da cijeli team se zbog svog naziva i izgleda zaista predstavlja kao Alfa Romeo.
        Pretpostavljam da će to nestati ?
        znači alfa će ići OUT kako sam rekao … ? :D a nešto drugo (audi) će ići IN iliti ON (pričamo o optici)
        :P


        0

        0
        • Nigel Mansell
          drv Prikaži

          Optika (tj. livery) ovisi o ugovoru sa sponzorom. Nekad to diktira sponzor, a nekad ne. Sigurno da korištenje sponzorove optike nosi i veću paricu.

          Vjerojatno je najbitnija stvar – što se hoće reklamirati i postići sa prisustvom u F1? Rekao bi da recimo Sauber, McLaren ili Williams nemaju ništa od toga da koriste svoje boje, pa se s njima može lakše postići dogovor o sponzorskom livery-ju. S druge strane RB koristi F1 za vlastitu promidžbu – svojeg pića i općenito branda. Sumnjam da će ikad dozvoliti sponzorima da im diktiraju boje. Na sličnom tragu su Mercedes i Ferrari koji su tu da reklamiraju svoj brand, tj. cestovne automobile. Renault je već fleksibilniji, iako mislim da radije ne bi bio, ali mora nekako pokriti prevelike troškove.

          E sad, kako će se postaviti Audi? Vjerujem da će prvih godina koristiti F1 dosta agresivno za svoj marketing, tako da će vjerojatno tu biti njihove boje. Doduše, nisam siguran koje su to? Bijela i crvena? Srebrna? Malo mi to fali, ali valjda su zato i došli u F1 da budu malo prepoznatljiviji…


          0

          0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni