Izdvojeno

Ricciardo poručio da definitivno ne odlazi u Haas

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što je Haasov šef Guenther Steiner poručio Danielu Ricciardu da ga nazove ako je zainteresiran za vozačko mjesto za 2023. godinu – Australac je potvrdio da to ipak neče učiniti.

Nagađa se da bi to moglo značiti da je Ricciardo pronašao mjesto rezervnog vozača, ali nije poznato u kojoj ekipi.

“Ako bude zainteresiran, nazvat će me. Ja neću trčati za njime. Želim neka on sam odluči što hoće sa sobom, radije nego da bude nagovoren na nešto. On je dobar vozač i stvarno ne znam kako se našao u situaciji u kojoj je sad, ali mislim kako prvo mora riješiti stvari sam sa sobom i onda odlučiti što želi.”

Guenther Steiner

Na upit novinara švedskog Viaplaya, Ricciardo odgovara:

“Iskreno, neću ići u Haas.”

“Teško je bilo pripremiti se na sve što se događalo u McLarenu ove godine, mislim na moju situaciju, ali svejedno smo napravili plan.”

Daniel Ricciardo

Osnova tog plana je, naravno, pronaći kompetitivno mjesto na vrhu poretka.

“Sad se pokušavam spremiti za proces kojeg bih nazvao dugoročnim.”

“Moja iduća godina će izgledati drukčije, ali sve je to zapravo priprema za povratak na vrh poretka i borbu za pobjede. Znam da sam sposoban za to.”

Komentiraj

15 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Kako sada stvari stoje, najvjerojatnije rezervni vozač u Mercedesu za 2023. To je kao prvi draft.
    Postoji opcija da se vraća u Red Bull kao rezervni vozač. To je drugi draft.

    Bolje mu je da ostane kao rezervni vozač u F1 za 2023., nego da pauzira godinu.



    1

    0
    • Ne čini mi se da se status rezervnog vozača posebno razlikuje od izbivanja iz F1 (pauze).
      Vidjećemo ga ponekad u kadru sa slušalicima na ušima kako sjedi ili stoji u boksu neke ekipe i to je to. Tek u nekoj krajnje bizarnoj situaciji ga možemo vidjeti kao zamjenu na FP.
      Prednost što je na “terenu” i nije neka jer kontakte sa ekipama svakako rade manageri i agenti. Ako se uozbilji možda bi mogao krenuti Palmerovom stazom i imati neku web stranicu i raditi podcaste i analize dešavanja u F1. Vjerujem da ima dosta kontakata da mu taj posao krene od ruke.



      10

      0
  2. F1puls
    ivanh Prikaži

    Vidi lik šta rade Micku….



    11

    1
    • Ma nema to veze sa Mickom,samo budala bi uzela Riccarda u trenutnoj formi a o plaćanju istog i da ne pričamo.Neće njega Haas



      5

      0
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Pa zašto svi govore o tom plaćanju, kao da je uklesano u kamenu. Platit će mu koliko procjene da vrijedi u ovom trenutku. I na njemu je hoće li to prihvatiti. A vidiš da ga je i Steiner pozvao da aplicira za posao…



        2

        0
    • Apsolutno se slažem s njim. Bolje ne vozit nego vozit za Haas. Tamo upadneš kod kretena koji je povjerovao u svoju sliku koju vidi na Netflixu i nema ti spasa. Tko je htio KMaga ili Grosjeana nakon Haasa? Tko sad želi Micka?



      1

      1
  3. Pa sky-evci su rekli da gotovo sigurno ide u Red Bull kao rezervni vozac.Mozda ga i ubace umjesto Pereza ako ce biti brzi u simulatoru kroz godinu-dvije.



    2

    2
  4. Kakva bizarnost, poziva njega kao vozača za iduću godinu, a Mick tri utrke prije kraja sezone još nema sigurno mjesto nigdje… Haasovim sabotažama stvarno nikad kraja.



    15

    1
  5. Mclaren
    raca Prikaži

    Nit on treba Haasu, nit Haas njemu. Nije tip kao Mick da grize čak i u takvom bolidu, a ni Haasu ne treba netko ko će se samo vozikati, kružeći stazom trošeći gume i gorivo



    19

    1
  6. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Ricci čeka imploziju u Ferrariju ili penziju Hamiltona.



    6

    2
  7. Mislim da se Ricc neće vraćat u F1. Ovo je vrlo vjerovatno njegov kraj. Za sada nevidim koja bi se to opcija po njegovim željama mogla otvoriti u sljedećim godinama.



    12

    0
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Slažem se. Iako mi nije najomiljeniji komentator, Will Buxton je imao dosta dobro razmišljanje o toj temi. Rekao je da je Ricci jako dobar vozač bez obzira na sve, i da će biti žalosno gledati ga kako se nezaposleno šeće po boksevima i po stazama. Šanse da se uspije negdje ugurati dogodine su minimalne. Bilo bi bolje da svoj talent iskoristi u drugim serijama. U Indiju bi mogao imati sasvim dobru karijeru.



      1

      0
  8. da ti odeš u Haas, oni bi propali novčano, a ti još više ko vozač… hod ća iz sporta i dosta preserancije



    2

    0
  9. Kako voziš zadnjih par godina nije ti ni tamo mjesto.



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni