George Russell se ispričao Carlosu Sainzu zbog izazivanja sudara u prvom zavoju Velike nagrade SAD-a. Taj je incident primorao Sainza da umirovi bolid i ostane bez bodova nakon osvajanja pole positiona dan ranije.
Russell je završio na petom mjestu.
“Najprije, ispričavam se Carlosu. Svi ulazimo u prvi zavoj pokušavajući napasti poziciju, ali nikad ne želite sudjelovati u incidentu ili izbacit nekog.”
“Očekivao sam da će ići s vanjske strane Maxa, a ne pokušati ‘cut back’. Kad sam shvatio što radi – bilo je prekasno, već sam se uputio u ovom smjeru i nisam mogao izbjeći kontakt.”
“Bio sam upravo s njim i ispričao sam mu se.”
“Za mene je ovo bilo teško poslijepodne. Zaista mi je nedostajalo tempa ovog vikenda. Znam da sam imao štetu na bolidu, ali ne znam detalje o tome. Malo će me umiriti ako vidim da je šteta bila veća nego što smo očekivali jer me danas nije bilo nigdje.”
Russell je još uvijek četvrti u vozačkom poretku, 20 bodova ispred timskog kolege Lewisa Hamiltona.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da se ovakvi incidenti ubuduće trebaju jače kažnjavati. Jer 5 sek je ništa, pogotovo ako kasnije bude recimo safety car. Mislim da je on npr trebao dobiti kaznu istu kao Alonso (samo da se zna da mislim da Alonso nije trebao dobiti kaznu), znači na kraju utrke ti se oduzima 30 sekundi. Smatram da bi to bila pravednije kazna kad se zabiješ u nekoga i uništiš mu cijlu utrku jer mora odustati. Ili možda neznam 3,4 ili 5 mjesta kazne na kraju utrke
19
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisam mogao pratiti svaku utrku ove sezone, ali kada je zadnji put izrečena stop&go kazna? To je finih 20-ak sekundi, ovisno o stazi. Ovih 5 sekundi definitivno je smiješno, i k tome minimalizirano jer je odrađeno tako ionako kada je Russel trebao u boks. Kad bi bilo pravilo da se tih 5 sekundi mora odraditi u sljedeća tri kruga (dakle praktički tjeraš bolid na neplanirani ulaz u boks), e onda bi se barem oznojili i mehaničari, i vozač, i stratezi koji bi morali nanovo izmišljati kako voditi utrku.
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ma nista od stop and go, to se nadoknadi pogotovo sa SCom, na kraju utrke +5sec ili 10 i gotovo
0
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja mislim da je zadnji put stop and go dobio Vettel u Baku za udaranje Hamiltona.
Nakon toga ne pamtim bome.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dobio je Hamilton u Italiji 2020, ako se ne varam
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa imas drive through penalty. A onda imas i stop – go sto je cca 11-12 sekundi na drive through. To je sasvim dovoljna granulacija. Sekunde, malo vise sekundi, jos vise sekundi, najvise sekundi. I sve njih moze ponistiti safety car i red flag.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa Alonso je ovu utrku dobio stop and go samo nakon utrke. Zato 30 sekundi kazne.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
na safety car teško možeš utjecati. a isto tako ne sviđaju mi se kazne nakon utrke (osim u slučaju ako je vozač napravio prekršaj u zadnjem krugu).
slažem se da je premala kazna, stop and go kazna bi bila puno bolja po mom mišljenju.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ne mislim na poslje utrke nego na kraju utrke, ovo sve ostalo se prejednostavno nadoknadi
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slažem se, treba vratiti one stop&go kazne, ali da se tada ne smije ništa raditi na bolidu.
A za nešto manje incidente drive through box.
Ovo mi je glupost, dodavanje na kraju.
A i ako u zadnjih 5 krugova netko dobije kaznu, isto tako treba odraditi kaznu stop&go. Koja je razlika između 1 ili zadnjeg kruga? To bi bilo isto da u nogometu nema penala zadnjih 10 min utakmice.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo ti je odlična ideja. Ovakve kazne ne postoje, ali trebalo bi ih uvesti. Jer u ovom slučaju ni Stop and Go uz stajanje od 10 sekundi ne bi bilo adekvatno, da ga se proppisno kazni. Jer je bio na kraju ove nedodirljive skupine od najbrže tri ekipe, sa ogromnim razmakom od sredine poretka. Čak je imao i besplatno stajanje u boksu na kraju i uzeo najbrži krug…
Tako da bi mu sve kazne koje postoje u ovakvim slučajevima bile preblage. I ovo ti je odlična ideja, da se uvedu ovakve kazne. Ne pomjeranje na sljedećoj utrci, kao što sada imamo. Što je Stroll na primjer dobio. I to bi neko iz ovih vodećih ekipa riješio u nekoliko krugova, i opet bi bilo kao da nije kažnjen. Ali ove kazne što si predložio bi bile odlične. Jednostavno ga na kraju utrke pomjeriš za nekoliko pozicija, po zasluzi. Jer previše puta ove vremenske kazne ne naprave ništa.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ali ne naprave nista jer je mozda on bolji vozac. Ili je bolji bolid. Pa to je esencija formule, kombinacija vozaca i bolida. To je zasluga, a ne ko u komunizmu, svima isto.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prekasno kocenje i opet je netko drugi kriv preko radio komunikacije,cak i ova isprika je kao da je sainz isto kriv jer nije isao gdje je on smatrao da treba ici.
Mislim da mu je ovo treci put ove sezone da udara nekog na stazi,2 puta perez i sada sainz.
19
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I Micku je nedavno upropastio trku.
Možda misli da je put uspjeha ponašati se kao Max nekada.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Još njbolje da se nije ispričao 🤣
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne zelim da slusam isprike kad je nekom unistena utrka,je..m ja to.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
5 sekundi kazne – what a yoke…. a yoke.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da Sainz nije odustao…nebi on ni tih 5 sekundi dobio…
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tip je uništio utrku Perezu u Austriji, Sainzu u Austinu, Perez u Francuskoj da se nije pomaknu na isti način bi ga udario kao i Sainza.
Tip ne koristi glavu, a kazne od 5 sec su smiješne. Ne vidim pravdu gdje okrivljenik dobije 5 sek, a žrtva dobije DNF. Samo mu se daje prostora da opet nekom sjebe utrku, kad posljedice nema.
24
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Micka si zaboravio…
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kazne idu po ekipama kako koja kotira kod Fie. Što bolja reputacija, to blaža kazna. Drugi kriterij je nacionalnost i boja kože. Onda ako ispunjavaš sve kriterije, imas nekoliko đoker zovi tokom sezone. Uostalom to je i bivsi i sada pokojni C.W izjavio da Mercedes ima bonus. A za istu stvar na istoj utrci su druga dva vozaca pobrala kaznu dok Bottas ne. Jasno je iz aviona da kriterij sudaca nije ni približno isti prema ostalim vozačima i ekipama. Kimi izvrti Lewisa na Silverstoneu prije nekoliko godina i Lewis završi ako se ne varam 2 ili 3 a Kimi dobije 10 sec. G.R uništi utrku Sainzu i 5 sekundi. Vettel za prvo pomicanje na kočenju kontra Riciarda dobije kaznu dok Max za hrpu takvih radnji kaznu nije dobio nikad. Glupo je uopće pričati o sudcima. Neke ekipe koje su uhvaćene u varanju dobiju zabranu nastupa za mlade vozače na nekom bezveznom testu dok druge dobiju 100 mil kazne, ili ih se degradira za naredne dvije sezone (Ferrari 2019). Uostalom samo jednoga su iz pijeska izvadili da nastavi utrku.
19
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lik je iritantan i arogantan, ali realno ne radi ništa što nije i Max radio. S time da Russell do ove godine nije imao top 3 bolid pa i nije bio toliko u fokusu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da vozi ko kreten ponekad al nie nista Perezu unistio usao je u zavoj savrseno pogodio apex usporio a perez je bio na sred staze. Nije trebao dobit nikakvu kaznu pogledaj onboard
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bio je jedan primjer gubitka superlicence: Yuji Ide. Mislim da je Russel dobar kandidat kad bi netko imao muda time zaprijetiti ponosu Britanije. Jer kako je netko gore lijepo primijetio, on se vozi kao kreten, dobiva simbolične kazne, a drugima uništava utrke i tako stalno. Osim Sainza danas se namjerno zaletio i u Bottasa, samo je to prošlo bez posljedica pa valjda zato i bez kazne.
F1 je postala presigurna, nekad se vozači nisu usuđivali ovako zalijetati jedni u druge, to je bilo puno preopasno, danas u najgorem slučaju odustaneš iz utrke, a u najboljem izbaciš konkurenciju iz utrke. 1970-tih i 80-tih se s takvim vratolomijama moglo zaista poginuti.
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Cek jel vi stvarno jos zivire u kontu da se neko u nekog namjetno zabija? U vremenu kad su F1 kao od želatina i najmanji kontakt znaci odustajanje ili ogroman deficit u brzini.. I to jos se i u Bottasa namjerno zaletio koji mu nije konkurencija u nijednom apsolutno segmentu.. Daj ljudi odrastite vec jednom..
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ako voziš kao da te nije briga hoće li biti kontakta ili neće onda je to namjerno. Nego kako se to drukčije zove? I zašto uvijek isti likovi imaju incidente/sudare.
Druga varijanta je da ne posjeduje dostatnu vještinu da bi vozio bolid F1. I ja bi se sigurno zabio u sve u prvom zavoju, ali ja sam vozač obiteljskog auta….
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako si u zivotu vozio samo porodicni auto onda nisi mjerodavan da komentarises na ovu temu. Inace kad promasis tacku kocenja mozes ti motati do mile volje bolid (auto) ide ravno, a to je nista vise od pogresne procjene, daleko od namjere.. Otprilike situacija koja se vidja svaki vikend, nekad bude sudar, nekad se slucajno izbjegne, ali najobicnije trkanje. i najobicnija ljudska greska odnosno pogresna procjena. Sainz prvi nece reci da je bilo namjerno, niti bilo ko ko se razumije malo bolje u auto moto sport.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A da vidis kad promasis tocku kocenja na Zetoru, mozes motati do mile volje,ali traktor ide ravno u jarugu, a to je nista vise od procjene loše.
Otprilike situacija koja se vidja svaki vikend u polju , vinogradima….
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne komentariši mene.
Osim toga nije točno da bolid ide samo ravno ako promašiš točku kočenja. Ide samo ravno ako prenaglo kočiš jer si blokirao kotače koji više nemaju grip i ne mogu skrenuti.
Lijeka ima ako ispred tebe i na strani suprotnoj od zavoja nema nikoga, onda malo popustiš kočnicu kotači se odblokiraju ulove grip i tada možaš probati skrenuti. To se viđa na skoro svakoj utrci nekoliko puta….
Ako redovno nisi u stanju promašiti kolege na stazi onda ili si kreten koji to namjerno radi jer te boli briga za posljedice ili ne znaš dovoljno dobro voziti bolid. Ne znam što je gore po njega, ali treću mogućnost ne vidim.
Zašto se Vettel ne zabija, on nema pogrešne procjene ili Zhou ili Norris ili ….? Nego uvijek famozni GR.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sto se tice Vettela
https://www.youtube.com/watch?v=s69BMma7kPE
Skoro ista situacija, prvi zavoj, lock up, izbacivanje protivnika iz utrke i vidi vraga ista kazna od +5 sec.
Jedino sto se razlikuje su komentari Ferrarijevaca o velicini kazne. i interperaciji ko je kreten …
Edit: da ne bude zabune i meni je smijesna kazna od 5 sec kad izbacis kolegu sa staze. Bolje da je nikako ne daju.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Je samo Vettelovu grešku tog tipa moraš tražiti u 2018. Za GR ti je dovoljno koju utrku unatrag.
Dakle jednom u 70 utrka ili dvaput u 7 ipak ima razlike.
Molilm te nemoj sad da se natežemo oko brojeva, sasvim sigurno je da GR to radi stalno, a Vettel vrlo rijetko.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisam je uopste trazio, Upalo mi u oci da si spomenuo Vettela i odmah sam se sjetio slicne situacije.
Ne znam odkud ti to da GR radi to stalno? Ali da se ne natezemo oko brojeva ….
Iskustvo Vettela u 2018. i GR u 2022. nije isto. A ista greska mu se dogodila …
Prvi zavoj, hladne gume, prevelika zelja i jgb …. Momak se ispricao i priznao gresku i tu bi se trebala prica zavrsiti.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“Očekivao sam da će ići s vanjske strane Maxa, a ne pokušati ‘cut back’. Kad sam shvatio što radi – bilo je prekasno, već sam se uputio u ovom smjeru i nisam mogao izbjeći kontakt.”
– Nisi ni pokušao – vidjelo se po položaju upravljača… niti pokušao motati lijevo. Meni više liči na namjeru ako nema refleksne radnje.
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo je isprika u stilu: “Ispricavam mu se ako sam mu unistio utrku”
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prvi krug prvi zavoj hladne gume znaci racing incident. Jos je Sainz usred zavoja naglo zakocio i promijenio smjer da izbjegne maxa znaci incident. Jedino sto je russel fulo apex pa je i dobio 5 sec a vi sta fantazirate o stop and go kaznama trebate vi malo stop and go to bed
1
25
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I ja mislim da je Sainz treba dobit 5 sekundi… Fino si to uocio..
18
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I Verstappen je isto trebao dobiti kaznu jer je Sainz skrenuo zbog njega. 😀
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Aha znaci odjednom se cijene odluke sudaca jer su sluzbeno suci. I naravno misljenje alonsa koji vozi 20 godina nije vazno kad imamo pametne i sposobne suce pa super onda
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije nitko reka da se cijene..Samo se ovaj put vise slazemo sa sucima nego sa Zalonsom…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da li ce Stroll dobiti kaznu za alonsa?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dobio je dva kaznena boda i 3 mjesta za VN Meksika…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kad bude sudac i odluciva o kaznama, pitat ce se niega…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
E pa alo kaze da je to bio racing incident. Onda ovo nije vrijedno spomena kad se usporedi
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bože, sačuvaj nas od (budućih) Russellovih navijača…
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bože čuvaj “božesačuvaj”.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Do sad ih je u 2022., što više što manje uspješno, “take out” 6 komada… imamo još 3 utrke do kraja, ima prostora za napredak.
Ali sve je OK zato jer “se ispričao.”
Učio je od najboljeg (Silverstone 2021.)
Bravo, pravi si nasljednik i baš onaj praaaaaaaavi Britanac. Onaj baš pravi.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Najveći vozači su imali najveće sudare. Senna, Šumi, Prost, Hamilton….
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U sustini on nista nije kriv (jeste da se je izvinuo, sto Sainzu nista ne znaci) on je isao po svome. Generalno F1 ima veliki problem sa donosenjem pravednih odluka, tako da su oni najvise tu krivi.
Koliko god furaju sigurnosne mjere, nikako da skontaju da su vozaci ti koji uzrokuju 80% pizdarija na stazi, ako ne I vise. Kako da najbolje osvijestis nekog? Pa kad ga klepis sa dobrom kaznom!
Postoje nekada situacije koje su neizbjezne, ali neke koje su jasno vidljive da su isforsirane, tada treba jace da se reaguje. 5 sekundi kazna je mizerna, pogotovo nikakva u poredjenju sa nekim ko je odustao iz utrke.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sad čitam Torgerove izjave o strašno oštećenom prednjem krilu kod GRa, kako je čudo božje da je herojskom vožnjom stigao do cilja. Jel’ zna taj čovjek išta ispričati da nije u junačkom desetercu. Sve heroj do heroja u tem Mercinedesu. I da naravno Russel nije skoro ništa kriv: malo se prekočio, imao je understeering, i zabio se kao kreten u drugi bolid, ali to nije do njega, onaj drugi mu se nije maknuo…
18
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zamjerio mi se do kraja onog trenutka dok je Micka komentirao da se brani i vozi kao da mu zivot o tome ovisi. Naravno da se borio za mjesto u F1. Do jucer je on vozio Williams i to ne jednu godinu. Fuj. Dok mi ne stanu na kraj zabijat ce se, zna da ce dobit samo 6 sekundi ili incident.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrarijev bolid naspram Mercedesa je kao od stakla. Na nekim bolidima je nevjorovatna čvrstoća i pravo te začudi da bolid nema štete kao sada Alpine od Alonsa. Ferrarijev šta god očeše nešto se pokida.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I onda se nađe Binotto komentarisati koliko nečije nadogradnje koštaju… Od tima do tima, ništa nije isto. Ni kvalitet, ni materijal, ni način izrade, pa tako ni cijena.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Naravno da nije isto, ali je vrlo slično, cak i cijena, a posebno između velike trojke. Jedino što nije isto je Red Bullov Budget…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I Red Bullov dorucak ;)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
treba uvesti kaznu kad izbacis drugog vozaca iz utrke da automatski i ti letis van, mozda bi neki onda manje vozili kao kamikaze
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zar nije Hamilton kumovao Sainzovom okretanju zakačivši krilom zadnju desnu gumu? Da nije toga bilo mislim da nebi možda ni bilo sudara.
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Russell je šupak. Koliko antipatičnih njuški danas ima na gridu. Max, Russell, Stroll, Ocon, prije Mazespin. Pored navedenih se i Hamilton ne čini antipatičan tip.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dajte ljudi barem vi koji gledate F1 20ak god.i više valjda vam je jasno da ovi bolidi su predugi za 90% današnjih staza jer čim dođu 2 bolida u krivinu je problem a kamoli kad se pojavi i treči koji je ili dobro startao ili ima kaznu pa je 5-10 mjesta iza i jednostavno nema mjesta za sve,netko mora naj…t.prvo se to treba riješit,a tek onda isto tipa doljevanja goriva,jer brži bolidi koji su lakši nebi ulazili u gužvu kad znaju da u 3 kruga če prestići ove ispred.i drugo da bar dopuste još jednog dobavljača guma,ako ne i više,ali 2026 pa da to budu utrke koje obečavaju vrh utrkivanja da se stignu pripremit dobavljači.i onda bi to bilo jedno od najboljih razdoblja utrkivanja
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
F1 je drukčija. Stalno je drukčija. Pogledaj Laudin bolid iz 1977. Za današnje pojmove to je pegla.
Dolijevanja je bilo i nije bilo. Ja ne mislim da to nužno nešto znači u svemu skupa. Poskupljuje opremu, poskupljuje ljude, uklanja potrebu za brzinu promjene guma, a taj balet od 2 sekunde je prava uživancija za gledat u slo-mo.
Dva i više gumara. Nisam siguran da je to baš dobro. Nije mi se svidio Indianapolis 2005. kad je jedan od gumara natjerao svoje kupce da ne voze utrku. Niti mi se svidjelo kad se kroz Bridgestone manipuliralo sposobnošću Ferrarija da nastavi dominaciju. Nije mi se svidjelo kad se 2012(?). kroz Pirelli manipuliralo ishodima utrka, pa je čak i Maldonaldo na jednoj pobijedio, a gume su pucale kao da ih proizvodi Tigar iz Pirota, a ne jedan od najboljih gumara na svijetu.
Naguravanja: prije ih nije bilo toliko jer je to bilo opasno. Da je Hamilton poslao Maxa u ogradu 1979, danas Maxa više ne bi bilo među živima. Danas je F1 došla na razinu: “pa šta ako se razbijemo, vrijedi riskirati”. A pogotovo ako si gornji dom F1 u kojem ostalih 14-16 bolida možeš skoro pa zanemariti na stazi. Max/Hamilton/Lec starta sa začelja i dođe do vrha, pitanje je do kojeg mjesta. Dakle ovi između su pokretna šikana. U tkavim situcijama kalkulacija isplati li se neki rizik i sudar ima puno drukčiji ishod nego je imala nekad… Recimo Rusell ako izbaci Sainza i preživi zna da ima jedno mjesto bolji plasman iako mu je bolid recimo sporiji….
3
1