Izdvojeno

Sainz osvojio pole position u SAD-u, Verstappen nakon Leclercove kazne drugi

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 mjesec, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Carlos Sainz bio je najbrži u kvalifikacijama po drugi put ove sezone, a drugo mjesto pripalo je drugom Ferrariju Charlesa Leclerca koji neće startati pored Španjolca jer ima kaznu od 10 mjesta zbog promjene motora i turbopunjača.

Max Verstappen bio je treći najbrži u kvalifikacijama, što znači da će u utrku na Circuit of the Americas krenuti iz prvog reda. Zanimljivo, već treći vikend zaredom prva trojica bila su u unutar jedne desetinke – Leclerc je kasnio 65, a Verstappen 92 tisućinke za Sainzom.

Četvrto mjesto u kvalifikacijama pripalo je Sergiju Perezu koji ima kaznu od pet mjesta zbog promjene motora, a iza njega smjestili su se Mercedesovi Lewis Hamilton i George Russell. Sedmi je završio Lance Stroll, osmi Lando Norris, a deveti Fernando Alonso koji ima istu kaznu kao i Perez. Najbržih deset zaključio je Valtteri Bottas.

Q1

Carlos Sainz postavio je uvjerljivo najbrže vrijeme prve kvalifikacijske runde s 1:35.297, što je bilo čak pola sekunde brže od njegovog timskog kolege Charlesa Leclerca. Samo 69 tisućinki iza Leclerca bio je Verstappen, a dva Red Bulla razdvojio je Hamilton.

Nakon što su svi vozači kompletirali barem jedan brzi krug, mjesta u nokaut zoni zauzimali su Tsunoda, Albon, Ricciardo, Magnussen i Zhou kojem je obrisano vrijeme zbog izlaska van staze u 12. zavoju. Svi osim Ferrarija i Red Bullova izašli su na stazu po drugi put, a nakon kockaste zastave ispali su Magnussen, Ricciardo, Ocon, Schumacher i Latifi. Na Ricciarda smo već navikli da je daleko od timskog kolege – Norris je bio osmi sa šest desetinki bržim krugom, no Oconovo ispadanje u situaciji u kojoj je Alonso bio šesti s također šest desetinki prednosti daleko je manje tipično.

Q2

Ferrari je ponovo bio na vrhu poretka, a ovog puta je to bio Leclerc koji je bio samo 48 tisućinki brži od Verstappena. Sainz je bio treći s tri desetinke zaostatka, a zatim su slijedili Russell, Hamilton i Perez. Ferrariji i Red Bullovi ponovo su odradili samo jedan brzi krug.

Albon, Tsunoda i Stroll te Gasly i Vettel koji nisu ni postavili vrijeme bili su u nokaut zoni, a iz nje se na kraju izvukao samo Stroll. Zhou je bio deveti ispred timskog kolege Bottasa nakon što je prošao ciljem, no kao i u Q1, prekoračio je granicu staze u 12. zavoju, što ga je ovog puta koštalo prolaska. Time je profitirao Norris, a redoslijed ispalih bio je Albon, Vettel, Gasly, Zhou, Tsunoda.

Q3

Leclerc je bio čak četiri desetinke brži od Verstappena u prvom brzom krugu, a zatim su se između njih još ugurali Sainz i Hamilton. Perez je bio peti, a poredak su zaključili Russell, Stroll, Alonso, Norris i Bottas.

Ferrariji su nastavili s odličnim tempom i u zadnjim krugovima – prvo je Leclerc poboljšao svoje vrijeme, a zatim ga je za samo 65 tisućinki skinuo Sainz. Verstappen je ostao kratak za 92 tisućinke, što je značilo da je po drugi put u karijeri Sainz završio kvalifikacije kao najbrži.

Utrka počinje u ranijem terminu od kvalifikacijskog, u 21 sat po hrvatskom vremenu.

Rezultati kvalifikacija

VozačBolidQ3 +
1Carlos SainzFERRARI1:34.356
2Charles Leclerc*FERRARI0.065
3Max VerstappenRED BULL RACING RBPT0.092
4Sergio Perez*RED BULL RACING RBPT0.289
5Lewis HamiltonMERCEDES0.591
6George RussellMERCEDES0.632
7Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES1.242
8Lando NorrisMCLAREN MERCEDES1.334
9Fernando Alonso*ALPINE RENAULT1.520
10Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI1.963
11Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDESQ2
12Sebastian VettelASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES
13Pierre GaslyALPHATAURI RBPT
14Guanyu Zhou*ALFA ROMEO FERRARI
15Yuki TsunodaALPHATAURI RBPT
16Kevin MagnussenHAAS FERRARIQ1
17Daniel RicciardoMCLAREN MERCEDES
18Esteban OconALPINE RENAULT
19Mick SchumacherHAAS FERRARI
20Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES

* – Leclerc ima kaznu od 10 mjesta, a Perez, Alonso i Zhou imaju po 5 mjesta kazne

Komentiraj

11 komentara

  1. Bravo Ferrari, lijepo ste se probudili nakon što ste izgubili vozački, a uskoro i konstruktorski naslov.

    This time next year… 🤡

    Svejedno, mislim da nas čeka lijepa utrka!



    9

    2
  2. Bravo SAI… konačno. Bit će sutra akcije akobogda. Max je van konkurencije imho… al svejedno… moguće da će biti dobra utrka.



    3

    0
  3. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Opet unutar desetinke. Po kvalifikacijama jedna od najzanimljivijih sezona



    15

    0
  4. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Noris ima srece, radi milimetra siroko od Zhou, uša u Q3 i starta dobar 6.
    Mick pocetnicka greška!
    mogla bi bit sutra dobra trka, Leclerc 12 dok je Perez 9 (valjda)



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni