Izdvojeno

Verstappen najbrži na trećem treningu u Austinu

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 mjesec, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Max Verstappen postavio je najbrže vrijeme posljednjeg slobodnog treninga uoči kvalifikacija za Veliku nagradu SAD-a u Austinu. Nizozemac je bio tri desetinke brži od Charlesa Leclerca i četiri desetinke od Carlosa Sainza.

Sve do posljednje minute treninga bilo je iznimno tijesno na vrhu – Verstappen je bio najbrži sa samo 10 tisućinki prednosti ispred Leclerca i 48 tisućinki ispred Sainza, no razmaci su se do kraja proširili. Leclerc je za 78 tisućinki uspio nadmašiti Verstappenovo vrijeme, no prvak se izdvojio na vrhu većom prednošću.

Sergio Perez bio je četvrti s pola sekunde sporijim vremenom od timskog kolege, a samo četiri tisućinke iza njega bio je Lewis Hamilton, ujedno posljednji vozač unutar sekunde zaostatka za najbržim. Fernando Alonso kasnio je 1.1 sekundu na šestom mjestu, ispred Georgea Russella i dva Aston Martina, Sebastiana Vettela i Lance Strolla. Najbržih deset zatvorio je Pierre Gasly s dvije stotinke bržim vremenom od Valtterija Bottasa.

Svi korisnici Ferrarijevih motora imali su problema tijekom treninga na jednom od bolida – Ferrari je u radio poruci za Sainza sredinom treninga otkrio da Leclerc nije bio na stazi zbog problema s bolidom, dok je Mick Schumacher morao odraditi vrlo spor krug do boksa nakon samo osam minuta treninga, kada je došlo do problema s bolidom u zadnjem zavoju. Guanyu Zhou odvozio je samo tri kruga, što je zabrinjavajuće u slučaju da je motor bio problem jer je u njegovoj Alfi od jučer novi motor, baš kao i u Leclercovom bolidu. Leclerc za utrku ima 10 mjesta kazne, dok Zhou, Perez i Alonso imaju po 5 mjesta.

Kvalifikacije počinju u ponoć po hrvatskom vremenu.

Rezultati

VozačBolid+Krugovi
1Max VerstappenRED BULL RACING RBPT1:35.82521
2Charles LeclercFERRARI+0.320s17
3Carlos SainzFERRARI+0.446s24
4Sergio PerezRED BULL RACING RBPT+0.572s19
5Lewis HamiltonMERCEDES+0.576s16
6Fernando AlonsoALPINE RENAULT+1.103s13
7George RussellMERCEDES+1.239s20
8Sebastian VettelASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+1.326s18
9Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+1.390s19
10Pierre GaslyALPHATAURI RBPT+1.465s17
11Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI+1.485s22
12Lando NorrisMCLAREN MERCEDES+1.624s18
13Esteban OconALPINE RENAULT+1.643s17
14Kevin MagnussenHAAS FERRARI+1.694s20
15Daniel RicciardoMCLAREN MERCEDES+1.797s15
16Yuki TsunodaALPHATAURI RBPT+2.063s18
17Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES+2.079s17
18Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES+2.203s17
19Mick SchumacherHAAS FERRARI+2.307s11
20Guanyu ZhouALFA ROMEO FERRARI+3.910s3

Komentiraj

2 komentara

  1. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Verstapen i Leclrec rade ljubicasta vremena, a mi gledamo Riciarda kako kruzi stazom nakon brzog kruga, i još on sam zaspa u jednom trenu 😂



    9

    0
  2. Verstappen sva tri sektora ljubičasta znači uz dobar start moguć grand slam


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni