Izdvojeno

Giovinazzi se nada da mu jučerašnji sudar neće utjecati na šanse za vozačko mjesto

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrarijev rezervni vozač Antonio Giovinazzi dobio je jučer priliku da vozi Haasov ovogodišnji bolid na prvom treningu za Veliku nagradu SAD-a. Međutim, Talijan je već nakon tri kruga uspio izletjeti i zabiti se u barijere.

U situaciji kad Haas još uvijek traži tko će biti njihov vozač i hoće li zadržati Micka Schumachera – ovo definitivno nije bio pravi trenutak za takvu pogrešku.

Giovinazzi kaže da preuzima odgovornost za incident, a dodaje da su na njega utjecale nepovoljne vremenske okolnosti. Svejedno, ne vjeruje da će ovo biti ključno u odabiru:

“Ovo mi definitivno ne pomaže kad je riječ o vozačkom mjestu iduće godine. No, s druge strane – već sam pokazao što mogu učiniti u Formuli 1.”

“Znam da moju karijeru neće okončati ovaj jedan krug i par zavoja. Idemo pričekati i vidjeti što će se dogoditi. Radujem se budućnosti.”

“Već sam odradio tri godine u Formuli 1. Ako me ljudi žele vidjeti – onda to neće biti zbog ovog danas nego zbog svega što sam u prošlosti učinio. Vidjet ćemo.”

Giovinazzi je izazvao crvene zastave i prekid treninga, ali se uspio iskobeljati iz barijera i vratiti do garaže. Unatoč tome, šteta je bila značajna i ekipa je morala zamijeniti mjenjač uoči drugog treninga.

“Nikad ne recite nikad. Vidjeli smo što se dogodilo s Nyckom De Vriesom u Monzi. Vidjet ćemo. Trenutno ne znam što ću raditi iduće godine.”

“Prvi prioritet mi je da se vratim u Formulu 1. Ako mi to ne uspije, nije tajna da bih volio otići u Hypercar.”

Komentiraj

15 komentara

  1. Kako je Guenther raspoložen što se tiče razbijanja bolida mislim da si otpisan😁



    11

    0
  2. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Info od amusa RB gubi 25% vremena u zracnom tunelu za 2023 i dobiva novcanu kaznu. Navodno je Fia dala uvjete RB dok se RB jos nije oglasio. Di su vijesti tu,nesto se dogada u Americi



    5

    0
  3. već sam pokazao što mogu učiniti u Formuli 1

    Sorry decko, ali nisi.
    I ne mozes se s De Vriesom usporedjivati…



    5

    0
    • Marlboro
      F1bodul Prikaži

      Realno i De Vries je precjenjen. U F2 je pobijedio tek kad je bila liša konkurencija, no ostavit ću svoj sud kad ga vidim za volanom, sudeći po dosadašnjim rezultatima u nižim serijama, totalno prosječan tip, ali jak, odlučan i borac. Ne očekujem od njega ništa više mnego da bude solidan mid fielder.
      ovi špageti mazepin, imaš pravo De Vriesu nije ni do koljena.



      1

      0
  4. Neznam zinut njemacki. Zato jesam na hrvatskom F1 portalu , a ne njemackom :D



    14

    0
  5. Max Verstappen 1
    Kuko11 Prikaži

    Gene izjavi da mu je dosta razbijanja bolida , i ti nakon 8 minuta napravis bas to!
    Sutra potpisujes ugovor ;)



    5

    0
  6. ma ja očekivano, uskratit zračni tunel, srezat budžet i udarit po džepu, kakvo oduzimanje titula🤣🤣



    1

    2
  7. Covek je panj sto se tice voznje, tu je negde sa Latifijem za tri godine u Alfi nista nije pokazao ocigledno ga Ferari pumpa samo zato sto je Italijan.



    5

    0
  8. Jel se on to usporedio s Nyckom?

    lando norris, daj nađi mu negdje profil i lupi mu minus!



    6

    1
  9. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Ovo sto je derfahrer gore na hr napisao, plus da je red bull to odbio tako da se saga nastavlja.


    0

    1
  10. kako je ovaj čovjek uopće dospio u F1….


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni