Izdvojeno

Leclerc najbrži na drugom treningu koji je Pirelliju poslužio za testiranje novih guma

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc je odradio najbolje vrijeme na treningu na kojem vremena nisu značila previše jer je služio za Pirellijev test novih guma, te je stoga i produžen na 90 minuta. Taj test trebao se odraditi prije dva tjedna u Suzuki, ali je zbog vremenskih uvjeta odgođen za Teksas. Idućeg vikenda u Meksiku također će testirati, ali nešto mekšu komponentu guma, iako ekipe ne znaju točno što je na njihovim bolidima.

Momčadi su požurile poslati vozače na stazu pa smo kod tri najbrža vozača vidjeli skoro po 40 krugova, a s obzirom da nitko od njih nije bio u bolidu na prvom treningu zbog testa mladih vozača – Leclerc, Bottas i Ricciardo su iskoristili dio treninga za vožnju na ovogodišnjim gumama.

Leclercovo vrijeme 1:36.810 bilo je za sedam desetinki bolje od Bottasovog i još desetinku bolje od Ricciardovog.

Što se tiče zanimljivosti – Mercedes je u Austin došao s jednim novim prednjim krilom, ali su neki konkurenti izrazili sumnju u njegovu legalnost zbog neobičnih stabilizatora između dva gornja krilca. S obzirom na to da se tehničkim pravilnikom ove godine očigledno htjelo eliminirati takav princip “outwasha” – FIA je nakon prigovora ekipa reagirala i naložila Mercedesu da promijeni krilo jer ga ne smatraju legalnim.

Osim toga – Pirelli je tražio od ekipa da tijekom testiranja njihovih novih guma vozači ne koriste DRS, ali je bilo vidljivo da neki nisu poslušali taj savjet. No, nakon lobiranja ekipa kod FIA-e – tijekom treninga ga je vladajuće tijelo i službeno onemogućilo za upotrebu.

#VozačEkipaKrugoviVrijeme+
1 Charles LeclercFerrari371’36.810 
2 Valtteri BottasAlfa Romeo371’37.5250.715
3 Daniel RicciardoMcLaren401’37.6270.817
4 Carlos SainzFerrari261’38.2321.422
5 Mick SchumacherHaas261’39.5072.697
6 Lando NorrisMcLaren261’39.5472.737
7 Max VerstappenRed Bull261’39.5752.765
8 Lewis HamiltonMercedes261’39.6982.888
9 Pierre GaslyAlphaTauri261’39.8403.030
10 Sergio PerezRed Bull261’39.8523.042
11 Kevin MagnussenHaas241’40.0843.274
12 Yuki TsunodaAlphaTauri261’40.1783.368
13 George RussellMercedes261’40.5623.752
14 Zhou GuanyuAlfa Romeo261’40.6643.854
15 Lance StrollAston Martin261’40.8063.996
16 Esteban OconAlpine261’41.3104.500
17 Fernando AlonsoAlpine261’41.3344.524
18 Alex AlbonWilliams261’41.8535.043
19 Sebastian VettelAston Martin261’41.8575.047
20 Nicholas LatifiWilliams261’42.3175.507

Komentiraj

2 komentara

  1. Michele Alboreto
    Drkso Prikaži

    sto nam je fia opasna uu



    2

    1
  2. Procurio je podatak da je Pirreli na Latifijev bolid stavio ekstra hard gumu koja može izdržati 90% cijelog vikenda (svi treninzi, sprint i utrka) te je zbog ekstremne tvrdoće sporija od aktualnog softa 7 sekundi.
    Ipak, kako je riječ o Goatifiju on je ipak taj zaostatak smanjio za 1.5 sekundu i Pirelliju upropastio test te je prijedlog da se vozi na jednom setu cijeli vikend, pao u vodu. Kako je cijela stvar ispala fijasko Sultan Ben je donio odluku da priča ne izlazi u javnost.

    🤣



    6

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni