Charles Leclerc je odradio najbolje vrijeme na treningu na kojem vremena nisu značila previše jer je služio za Pirellijev test novih guma, te je stoga i produžen na 90 minuta. Taj test trebao se odraditi prije dva tjedna u Suzuki, ali je zbog vremenskih uvjeta odgođen za Teksas. Idućeg vikenda u Meksiku također će testirati, ali nešto mekšu komponentu guma, iako ekipe ne znaju točno što je na njihovim bolidima.
Momčadi su požurile poslati vozače na stazu pa smo kod tri najbrža vozača vidjeli skoro po 40 krugova, a s obzirom da nitko od njih nije bio u bolidu na prvom treningu zbog testa mladih vozača – Leclerc, Bottas i Ricciardo su iskoristili dio treninga za vožnju na ovogodišnjim gumama.
Leclercovo vrijeme 1:36.810 bilo je za sedam desetinki bolje od Bottasovog i još desetinku bolje od Ricciardovog.
Što se tiče zanimljivosti – Mercedes je u Austin došao s jednim novim prednjim krilom, ali su neki konkurenti izrazili sumnju u njegovu legalnost zbog neobičnih stabilizatora između dva gornja krilca. S obzirom na to da se tehničkim pravilnikom ove godine očigledno htjelo eliminirati takav princip “outwasha” – FIA je nakon prigovora ekipa reagirala i naložila Mercedesu da promijeni krilo jer ga ne smatraju legalnim.
Osim toga – Pirelli je tražio od ekipa da tijekom testiranja njihovih novih guma vozači ne koriste DRS, ali je bilo vidljivo da neki nisu poslušali taj savjet. No, nakon lobiranja ekipa kod FIA-e – tijekom treninga ga je vladajuće tijelo i službeno onemogućilo za upotrebu.
# | Vozač | Ekipa | Krugovi | Vrijeme | + |
---|---|---|---|---|---|
1 | Charles Leclerc | Ferrari | 37 | 1’36.810 | |
2 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo | 37 | 1’37.525 | 0.715 |
3 | Daniel Ricciardo | McLaren | 40 | 1’37.627 | 0.817 |
4 | Carlos Sainz | Ferrari | 26 | 1’38.232 | 1.422 |
5 | Mick Schumacher | Haas | 26 | 1’39.507 | 2.697 |
6 | Lando Norris | McLaren | 26 | 1’39.547 | 2.737 |
7 | Max Verstappen | Red Bull | 26 | 1’39.575 | 2.765 |
8 | Lewis Hamilton | Mercedes | 26 | 1’39.698 | 2.888 |
9 | Pierre Gasly | AlphaTauri | 26 | 1’39.840 | 3.030 |
10 | Sergio Perez | Red Bull | 26 | 1’39.852 | 3.042 |
11 | Kevin Magnussen | Haas | 24 | 1’40.084 | 3.274 |
12 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri | 26 | 1’40.178 | 3.368 |
13 | George Russell | Mercedes | 26 | 1’40.562 | 3.752 |
14 | Zhou Guanyu | Alfa Romeo | 26 | 1’40.664 | 3.854 |
15 | Lance Stroll | Aston Martin | 26 | 1’40.806 | 3.996 |
16 | Esteban Ocon | Alpine | 26 | 1’41.310 | 4.500 |
17 | Fernando Alonso | Alpine | 26 | 1’41.334 | 4.524 |
18 | Alex Albon | Williams | 26 | 1’41.853 | 5.043 |
19 | Sebastian Vettel | Aston Martin | 26 | 1’41.857 | 5.047 |
20 | Nicholas Latifi | Williams | 26 | 1’42.317 | 5.507 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
sto nam je fia opasna uu
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Procurio je podatak da je Pirreli na Latifijev bolid stavio ekstra hard gumu koja može izdržati 90% cijelog vikenda (svi treninzi, sprint i utrka) te je zbog ekstremne tvrdoće sporija od aktualnog softa 7 sekundi.
Ipak, kako je riječ o Goatifiju on je ipak taj zaostatak smanjio za 1.5 sekundu i Pirelliju upropastio test te je prijedlog da se vozi na jednom setu cijeli vikend, pao u vodu. Kako je cijela stvar ispala fijasko Sultan Ben je donio odluku da priča ne izlazi u javnost.
🤣
6
1