Izdvojeno

Sainz najbrži na prvom treningu u Teksasu; Giovinazzi testirao za Haas pa razbio bolid nakon 8 minuta

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Velika nagrada Sjedinjenih Američkih Država na stazi COTA u Teksasu krenula je večeras u 21 sat po hrvatskom vremenu. Najbolji posao na prvom treningu odradio je Carlos Sainz u Ferrariju, a najzanimljivi trenutak dogodio se već na početku kad je Antonio Giovinazzi možda uprskao svoju “audiciju” za vozačko mjesto iduće sezone. Naime, Haas mu je dao priliku da pokaže što zna u ovih 60 minuta, a Talijan je to iskoristio na najgori mogući način – odradio je prvih par minuta i onda zakucao bolid u barijere zbog čega je ostao na začelju s ogromnom propuštenom prilikom.

Iza Ferrarijevog vozača smjestili su se Max Verstappen i Lewis Hamilton, a odličnu sesiju imala su oba Aston Martina: Lance Stroll je bio četvrti, a Sebastian Vettel deseti.

Večeras smo vidjeli čak pet nestandardnih vozača. Osim spomenutog Antonija Giovinazzija vozili su i Alex Palou (McLaren), Theo Pourchaire (Alfa Romeo), Robert Švarcman (Ferrari), Logan Sargeant (Williams).

Nova generacija bolida pokazala se nešto težom za vožnju na ovoj grbavoj stazi. Fernando Alonso se tako morao hrvati sa svojim Alpineom, a Esteban Ocon je imao i malo lansiranje u zrak, ali bez oštećenja bolida. Carlos Sainz je čak izgubio komadić svog bolida na ulasku u 3. zavoj.

Vrijedi spomenuti da će za nedjeljnu utrku kaznu od 5 dodatnih startnih mjesta dobiti Sergio Perez i Guanyu Zhou zbog novog motora izvan dozvoljene alokacije. Nagađa se da bi isto mogao učiniti i Charles Leclerc, ali za to još uvijek čekamo potvrdu iz Ferrarija.

Organizatori utrke su objavili da će posaditi 296 stabala u čast Sebastianu Vettelu i njegovih dosadašnjih 296 nastupa u Formuli 1. Taj dio staze će se zvati “Vettelov šumarak”.

P#VozačEkipaVrijeme+Krugovi
155C.SAINZFerrari1:36.85719
21M.VERSTAPPENRed Bull1:37.0810.22415
344L.HAMILTONMercedes1:37.3320.47520
418L.STROLLAston Martin1:37.4600.60323
511S.PEREZRed Bull1:37.5150.65819
614F.ALONSOAlpine1:37.7130.85625
763G.RUSSELLMercedes1:37.8020.94523
810P.GASLYAlphaTauri1:37.8100.95324
94L.NORRISMcLaren1:37.8560.99923
105S.VETTELAston Martin1:38.0411.18425
1131E.OCONAlpine1:38.1021.24524
1224G.ZHOUAlfa Romeo1:38.2761.41921
1323A.ALBONWilliams1:38.4221.56521
1422Y.TSUNODAAlphaTauri1:38.8982.04123
1547M.SCHUMACHERHaas1:38.9222.06520
1639R.SHWARTZMANFerrari1:38.9512.09421
1728A.PALOUMcLaren1:39.9113.05421
1898T.POURCHAIREAlfa Romeo1:40.1753.31819
1945L.SARGEANTWilliams1:40.3253.46823
2099A.GIOVINAZZIHaas1:43.0636.2064

Komentiraj

9 komentara

  1. Ha, Giovinazzi top izbor za Hass. Kaj ce njima Mali Schumacher :( pored ovakvog talenta.



    19

    0
  2. Marlboro
    F1bodul Prikaži

    Ovaj “Spaghetti Mazepin” je očito zaboravio na glavnu stvar šta mu je Gene vjerojatno rekao, “Dont bin it”.
    Nadam se da Mick ipak ostaje.

    Također pitam se jesu li rekli Genu da je najvjerojatnije uništio mjenjač forsirajući promjenu brzine.

    Super početak sponzorstva.



    10

    1
  3. Očito je taj Haas malo žešća kanta…. Gdje su se oni pogubili, od ekipe koja je znala iskoristiti sto moze od Ferrarija i biti solidna sredina poredka, do ekipe koja je zadnja, spor bolid i kojsg pri kraju sezone nije moguce ustimat da bude kolko tolko stabilan



    9

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni