Izdvojeno

Haas će zahvaljujući novom sponzoru moći dosegnuti limit budžeta

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 mjesec, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef Haasove F1 momčadi Günther Steiner izjavio je kako će zahvaljujući novom sponzorskom ugovoru dogodine moći dosegnuti limit budžeta.

Jučer je objavljeno kako je Haas potpisao ugovor o naslovnom sponzorstvu s MoneyGramom, američkom kompanijom koja se bavi novčanim transakcijama. Ugovor počinje teći 2023., a navedeno je kako je višegodišnji.

Haas dosad nije imao dovoljno sredstava da iskoristi maksimalan iznos koji dozvoljava financijski pravilnik Formule 1, no ovaj ugovor bi to trebao promijeniti:

“S ovim ugovorom možemo dosegnuti limit budžeta, a onda svi imaju sličnu platformu. Jasno je da velike momčadi mogu trošiti i više od limita”, rekao je Steiner.

“Uvijek kažem kako s ograničenjem budžeta u srednjem ili dugom roku više ne bi trebao postojati problem da se ne možemo boriti za podije, a to je ono što želimo.”

“Mislim da s ovim ugovorom radimo korak koji će nam omogućiti da se za nekoliko godina možemo boriti za podije. Ne obećavam to za iduću godinu jer smo se tek oporavili od dvije godine koje su bile vrlo loše za nas, ali smo se prilično dobro oporavili i nastavit ćemo se poboljšavati.”

Američka momčad prošlu je sezonu završila na dnu prvenstva bez ijednog boda, dok ove sezone imaju 34 boda i drže osmo mjesto u poretku s istim brojem bodova kao i AlphaTauri.

“Sada je na nama da odradimo dobar posao. Kao što znate, nikada se nisam plašio napornog rada niti toga da tražim momčad da naporno radi kako bismo ostvarili određene stvari. To je ono što ćemo nastaviti raditi dok god sam ja ovdje”, dodao je Steiner.

Komentiraj

2 komentara

  1. “Jasno je da velike momčadi mogu trošiti i više od limita” Guenther legenda🤣



    15

    0
  2. Haas nije neka ekipa, al ne može im se spočitat da se ne bore pa možda i bude tih podija, ako se ne prodaju… a prema ovome ne bi trebali



    7

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni