Izdvojeno

Steiner: Ako Ricciardo bude zainteresiran, nazvat će me. Ja neću trčati za njime

Piše: Marko Litvić

Prije 2 mjeseci, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Daniel Ricciardo će nakon ove sezone napustiti McLaren, a kako nije našao bolju momčad od Haasa i Williamsa, odlučio je 2023. provesti „na tribinama“.

Iako Australac nije zainteresiran, Haas i šef momčadi Guenther Steiner još uvijek jesu. Steiner je to osobno potvrdio u razgovoru s novinarima, no rekao je i kako sve zavisi o Ricciardu te kako on neće preklinjati Australca neka potpiše za njih.

„Ako bude zainteresiran, nazvat će me. Ja neću trčati za njime. Želim neka on sam odluči što hoće sa sobom, radije nego da bude nagovoren na nešto. On je dobar vozač i stvarno ne znam kako se našao u situaciji u kojoj je sad, ali mislim kako prvo mora riješiti stvari sam sa sobom i onda odlučiti što želi.“

Steiner je također izjavio kako bi Ricciardo bio odlično pojačanje njegovoj momčadi, ali kako mu je i dalje nezamislivo na što je ličilo Australčevo vrijeme provedeno u McLarenu.

„Za nas bi to bio zgoditak. Pobijedio je nekoliko utrka i sad nema posao. Mislim, prošle sezone je također pobijedio. Stvarno ga cijenim kao vozača. Nemam pojma zašto su mu rezultati sad takvi, to on mora sam sa sobom riješiti.“

Izjave Guenthera Steinera stigle su samo dan nakon što je njihova vozača Micka Schumachera prilično žestoko kritizirao vlasnik momčadi, Gene Haas. Steiner je tu situaciju kratko prokomentirao i rekao kako Schumacheru par bodova može jako pomoći u pregovorima za novi ugovor te kako mu vrata još nisu zalupljena.

„Mick mora osvajati bodove za nas i mi mu pokušavamo dati što više vremena kako bi to uspješno napravio. Ako želi ostati dio momčadi, onda mora pokazati kako može osvajati bodove. To je ono što očekujemo.“

Guenther Steiner

Komentiraj

13 komentara

  1. Koje ulizivanje Ricc, Bože me sačuvaj. Baš su jadni njih dvojica postali u tom Hassu



    1

    1
  2. Mick, koliko god bio “prosječan”, koliko god (ne)pokazao talenta, itd…, u protekle 2 nepune sezone je pokazao više od Riccija, koji je prop`o k`o žeton.
    BTW, popis vozača koji su ove sezone pokazali manje od Micka (ili otprilike isto kao i Mick, u najgorem slučaju po njega) je podugačak.
    Ricci, K-Mag, Latif, Albon, Yuki, Gašo, Strol, Vettel, Zhou, Bottas.
    Pa čak je i Checo (s obzirom na materijal koji vozi) u nekim trkama izgledao katastrofalno (u nekima je briljirao, da se razumijemo).
    Ajde, Zhou je rookie, Latif i Ricci otpadaju, Seb ide u penziju, ali npr. Mick je bolji dojam ostavio od oba AT vozača, od Strolla (ali on je sinčina, jbga), Albona.
    Od Kanade naovamo redovito šije Kevina, koji je nakon nekoliko prvih trka skoro pa očajan (od Kanade), kao i Bottas (opet od te Kanade).
    Zapravo, od Kanade pa naovamo je pružio najbolje predstave od sva 4 vozača ekipa koje kupuju Ferrarijeve motore.
    Ali, jedan kvar, par nebuloznih strategija (Zandvoort, Suzuka,….), loša sreća u Monzi (bio na svježem softu, iza vozača na starijem ahrdu i još starijem mediumu, ali Safet kružio do kraja), Russellova 3.14zdarija u Singapuru…
    Ako u Haasu nemaju dovoljno mozga da ga zadrže, ako ništa zbog prezimena, (a i zbog činjenice da hoće da dovedu iskusnog vozača, ali i vozača koji je lošiji od Micka protekle dvije sezone – Ricci; ili vozača, takođe iskusnog, ali koji nije vozio 3 godine – Hulk), onda se nadam da u Williamsu imaju sluha.



    16

    3
    • Max Verstappen 1
      Multi 21 Prikaži

      Čudne su i meni ove dvije godine Riccija u Mclarenu, kad ideš uspoređivati Micka i Riccija rekao bi netko tko prvi put gleda F1 da bi ga Mick satrao u istom bolidu.
      Ali neki unutarnji osjećaj mi kaže da bi Ricci bio bolji. Pričamo o čovjeku sa 32 podija, od toga 8 pobjeda, donedavno ga se držalo u samom vrhu vozača po kvaliteti. Nije tek tako samo zaboravio voziti, nešto slično kao i Vettel u zadnjoj godini s Ferrarijem. Nešto tu ne štima, možda stvarno nema sreće s tim Mclarenovim bolidima, možda je Norris puno bolji nego što se misli. Mislim da Ricci uz fresh start može trenutno donijeti više nekoj ekipi od Micka. Jedino što je kod Micka opipljiva prednost su njegove godine, iako to ne znači puno ako nisi bog zna kakav vozač.



      3

      0
    • joj Frantiče kako samo pretjeruješ u vezi Micka, da je bar upola potencijal babe ili amidže i da je bar nešto konkretno pokazao na nekoj utrci da se o tome pisalo nakon utrke skoro kao o top 3 dao bih ti +1, ali taj mali nije ništa posebno pokazao i samo ga može spasiti da sad završi sezonu sa trkama u kojim će zasjeniti Magnussena, inače što se mene tiče nije za Formulu 1.



      2

      4
      • F1puls
        ivanh Prikaži

        Sorry LH44….činjenica je da se ne gledaju greške ekipe koje su bile kobne po Micka počevši od prve utrke u Bahreinu, nego samo njegovi nesretni udesi.
        U normalnim ekipama, vozači sa desete pozicije pobjeđuju, a u nenormalnim gube prvenstva ( leclerc) ili bodove(Mick)
        Da je Steiner imalo pošten, mogao je barem indirektno priznati da je djelom i njihova krivica što Mick ima samo 12 bodova.
        ….ali ak svi idu na intermedie a ti ostàneš na kišnim gumama, pa da imaš vozačke sposobnosti poput Maxa Levisa Senne Michaela , nećeš osvojiti niti boda……



        3

        2
    • Pirelli Intermedium
      crofessional Donator Prikaži

      Vrlo hrabra tvrdnja da je Mick pokazao više od Kmaga, Vettela, Albona, Bottasa, Gaslya…
      Pa cak i istu razinu kao navedeni..



      3

      1
  3. F1puls Portal
    Testarossa Prikaži

    Haas počinje da mi se gadi jer pokušavaju da dižu svoj autoritet i ugled ponižavajući vozače a posebno se to sada vidi iz odnosa prema Micku.



    11

    1
  4. Kimi Raikkonen 7
    Dragan1980 Prikaži

    Koliko vidim Mik ide uzlaznom putanjom i treba mu dati sansu da ostane deo tima.



    2

    2
  5. Ovaj čovjek mi se sve manje sviđa a bogme i sama momčad .


    0

    0
  6. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Idealno bi se uklopio: oba ste klauni.


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni