Izdvojeno

Haas želi više bodova od Micka Schumachera nakon što ih je “koštao cijelo bogatstvo”

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 39 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Haasov vlasnik Gene Haas kaže da Mick Schumacher treba utržiti još solidnih bodova za ekipu do kraja ove sezone, te se dotiče Mickovih izleta i sudara koji su ekipu skupo koštali.

Schumacher je s Haasom već dvije sezone, a kako sad stvari stoje – nema ugovor za iduću godinu. Osvojio je 12 bodova, što je za 10 manje od timskog kolege Kevina Magnussena.

“O njegovoj budućnosti odlučuje on sam. Želimo da nam osvoji još bodova i pokušavamo mu dati što više možemo vremena da vidimo što može napraviti.”

“Ako želi ostati s nama – mora nam pokazati da može osvojiti bodove. To čekamo.”

Schumacher je ove sezone imao teške sudare u Džedi i u Monaku, a razbio se i prošlog vikenda u Suzuki nakon kišnog prvog slobodnog treninga.

“U ovom sportu nema previše vremena za debitante. To je jednostavno preskupo. Ako pogriješite u odabiru vozača, strategije ili gume – to će vas koštati milijune dolara.”

Gene vjeruje da Schumacher može uspjeti u Formuli 1, ali njegove performanse ove godine nisu bile dovoljno dobre da se zanemare pogreške:

“Mislim da Mick ima puno potencijala, ali znate da nas je koštao cijelo bogatstvo. Razbio je puno bolida, a mi nemamo toliko novca. No, ako nam osvaja bodove – nosit ćemo se s time. Ako si Max Verstappen i razbijaš bolide – to je prihvatljivo. Ako si na začelju i razbijaš bolide – to je jako teško.”

Na konkretan upit što Mick mora napraviti da bi ostao u ekipi, Haas je odgovorio:

“Pa, ako pobijedi na idućoj utrci – sigurno ostaje. Sve ovo drugo je neka siva zona.”

Komentiraj

39 komentara

  1. Pa, izbili ste mu sa blesavim strategijama i/ili promjenama guma koje traju po 10sec, cca. 10-15 bodova, plus kvar u Kanadi.
    Dakle, jedno lijepo treće ili drugo mjesto.
    Bili bi ispred AM, možda čak i Alfe. A to je nekih 10 miljki više u odnosu na trenutnu poziciju ekipe.
    Šteta na bolidima jeste velika, ali nije ni bilzu gore pomenutog iznosa.

    Evo zadnji primjer je Suzuka.
    Da, razbio se na treninzima.
    Zašto su kockali sa wet gumama?
    Zašto su se kockali baš sa njim (Kevin je bio lošije pozicioniran)?
    Svi “budale”, samo Haas i Mickovi stratezi “fakultet”.
    Ukoliko je to bila (pa makar i dijelom) Mickova ideja, povlačim riječ i posipam se pepelom.



    30

    1
  2. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Znači Mick vrlo vjerojatno leti van.
    Bilo je i boljih vozača bez mjesta u F1 pa ne bi trebali puno žaliti za sada.



    6

    2
  3. Marketing koje vam njegovo prezime daje vam je vjerojatno sve te pare vratio , tako da nema velike stete.



    19

    0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Kada im pogledaš twitter profil, lajkovi na twitove o njemu su neusporedivi sa lajkovima na twitove o Magnussenu. A i broj pratitelja Haasa je dosta porastao sa Mickom. Ako ga ne zadrže, opet će biti kao da ne postoje. Pratiće ih šačica ljudi…



      6

      1
  4. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Koliko je Tsunoda koštao AT? Nije fer uspiređivati Kevina i Micka. Jedan ima brdo sezona iza sebe , a drugi vozi sezonu i pol.



    6

    0
    • Carlos Sainz 55
      Tudum Donator Prikaži

      Da, ali problem je što ga Steiner očigledno ne simpatizira i želi ga se riješiti. Mick je vožnjama u drugom dijelu sezone vjerojatno zaslužio šansu za dogodine ali bojim se da nema ništa od toga.



      20

      1
  5. vidim opet se spominje omiljeni hulkenberg . a da ga usporedim sa “omiljenim” strollom ? najveći “uspjesi” NH su 1 PP i 2 FL , 0 podija , po trci je u prosjeku osvaja 2,88 bodova . LS su najveći uspjesi 1 PP i 3 podija , po trci je prosječno osvaja 1,6 bodova . u rookie sezoni LS je glatko gubija Q protiv preiskusnog masse 17 Vs 2 ALI na kraju sezone massa je ima tek 3 boda više od kolege . no mnogi su zanemarili strollovih 40 bodova , Q su bile pokazatelj zar ne ? šta ima veze šta je massa završija 11. , a početnik stroll 12 .
    u rooki sezoni NH je također vozija williams , kolega mu je bija preiskusni rubens . u Q je NH bija uspješniji od strolla , omjer protiv rubensa je bija 14 Vs 5 u korist rubensa . bodovno , na kraju prvenstva rubens je završija 10. sa 47 , NH 14. sa 22 boda = 25 manje od kolege . je li williams 2010. bija lošiji od williamsa 2017. ? ako je sudit po iskusnijim vozačima i nije jer rubens je osvojia 47 , massa 43 boda . na kraju sezone 2017. doprinos LS je bodovno bija bolji od doprinosa NH 2010. lance je williamsu “donija” 40 , nico 22 boda . onih osvajanih prosječnih 2, 88 bodova po trci nasuprot 1,6 LS je možda u činjenici i da su bolidi koje je tokom karijere vozija NH bili konkurentniji od bolida koje vozi LS . sauber , FI , renault su bili bolji bolidi od williamsa iz 2018. koji je te sezone bija “kanta” koja je završio na začelju konstruktora , a nije se ni aston baš proslavija ove sezone naročito u odnosu na lani kad su bili solidni . btw , 2021. seb je završija 12. sa 43 , a “omiljeni” stroll 13. sa 9 bodova (34) manje od kolege 4 X prvaka .
    ovo je off topic ali kad neki već spominju NH u haasu nisam moga odolit , a da ne kompariram jednog omiljenog i jednog “omiljenog” vozača , njihove rezultate jer jedan bi opet bija drag gost na gridu , drugom bi najbolje bilo da se nikad na gridu nije ni pojavija zar ne ? nema veze šta omiljeni nikad nije završina na podiju , najbliži mu je bija u belgiji 2012. kad je završija 4. sa 2,5 s zaostatka za 3. kimijem … drugi “omiljeni” ima 3 podija ali sve ih je osvojija na sriću i zato nico In , lance OUT iz F 1 …. srića šta j eove sezone perez bija kolega maxu jer da su angažirali nicu ( šta su neki priželjkivali ) teške borbe bi max vodija sa nicom , a rezultat bi bija neizvjestan jer nico je …..



    9

    3
    • Marlboro
      F1bodul Prikaži

      Triba im neko tko jebeno ne slupa auto svaki drugi vikend. Kapisshi? Ili on ili Giovanazzi. Mislim da će ipak Nico upasti koliko god “neuspjesan” bio, ipak nije toliko neuspjesan, 54% utrka u bodovima(izvor: the race, YouTube video)



      1

      3
  6. F1puls
    ivanh Prikaži

    -Gp position head to head;
    Kevin: 6 Mick: 11
    -Gp positions, only results where both are classified in the same gp;
    Kevin: 5 Mick: 8



    8

    0
  7. Koje low level neprikriveno cjenkanje – plati pa ćemo ti dati da voziš. Jednom davno bili su simpatična momčad, a onda je Guenther otišao na kvasinu.



    8

    1
  8. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Ne mislim da je Mick nešto posebno pokazao dosad, tako da ga i ne vidim dugo u Formuli 1 sa trenutnom formom.
    Ali imam osjećaj da zadnjih mjeseci Haas fura “imidž” strogoće na njemu baš zbog prezimena i da to polako postaje toksično.



    8

    0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Po meni i dalje bolji od Tsunode i Zhoua, koji su vozili sa njim u nižim serijama. A njihovo mjesto niko ne dovodi u pitanje…



      1

      1
      • Sebastian Vettel 5
        Vettel-Ferrari Donator Prikaži

        Za Tsunodu bih se složio i mislim da je manja šteta da on ne vozi iduće sezone u Formuli 1, već Mick.
        Ali za sud o Zhou bih sačekao još, jer ne mislim da je indikativno uspoređivat ga sa Mickom, a nema ni jednu punu sezonu odvoženu, pored toga što su u drugačijim momčadima i okolnostima.
        Ne tvrdim da nije bolji, već smatram da nemam još dovoljno materijala za taj sud, bazirajući se na njihovom iskustvu u Formuli 1.



        2

        0
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Slažem se. I ne osuđujem Zhoua. Ali ne mislim da je nešto više pokazao u prvoj godini od Micka, samo zato što je ćuknuo koji bod. Ipak vozi puno bolji bolid od prošlogodišnjeg Haasa…



          1

          0
  9. Mick je razbio par bolida, par puta dubiozne strategije, par puta spori pit stop, par puta je bolid realno bio kanta.
    Ali Haas ni nema neke bajne izbore za drugog vozača.

    Hulk, tip je dobar za sezonu izgurat ako nema tko da vozi, gazi 35, van F1 3 sezone, sponzori 0.?

    Latifi? Talent 0, sponzori okej?

    Neki Mujo iz F2, koji može razbiti bolid kao i Mick.?

    GIovinazzi, jedino ako to uključuje neki dobar paket od Ferrarija, inače kao vozač lošiji od Micka.?

    Ricciardo, koji nije sjena Ric staroga, ajde i da bude stari Ric, taj vozač je skup i neće voziti tek da vozi za 1 milju.

    Ostaje ti Mick, koji je mlad, koji je dobijao KMaga, bodovi to ne pokazuju, ali i KMag je na svoj dan je*en igrac. Koji ima i to prezime i koji je atraktivan nekom sponzoru.

    Na kraju i RBje bio strpljiv s Maxom koji je divljao i razbijao kad je dosao u F1, a gdje je danas, skoro pa mašina.



    10

    0
  10. gadite mi se više (Haas) sa time koliko serete po micku k’o da je jedini koji se ikad razbio… nije vam on kriv kaj nemate love pa gledate svaku “sitnicu”…prejadno



    4

    2
    • Marlboro
      F1bodul Prikaži

      Ovo je ipak Formula 1 i normalno da su takve stvari bitne. Ja osobno volim Micka, al izgleda da mu je jedina šansa Williams i to ako Sargent ne bude bolji od Doohana. Mick je u drugoj polovici sezone strahovito napredovao, ali koštao ih je oko 6milijuna dolara, šta su umjesto uložili u razvoj, popravljali bolid.

      Jebiga, F1 je surova.



      4

      1
  11. Problem je da Mick baš i nema neku alternativu osim Haasa pa ovi mogu bi gnjide. A nema alternativu jer mu je od početka pao grah Mazepin i Haas. Da je u ATu ili Williamsu bez problema bi dobio ugovor za iduću godinu, ovako svi imaju svoje, a on se do sad nije pokazao kao netko baš “extra za polomit se da ga dobiješ” i tako mora poslovati s gnjidama. Da sam na njegovom mjestu ja bi probao isposlovati deal u kojem Williams prelazi na Ferrari od 2024., a on ide tamo.



    2

    1
  12. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    ma ostat će mick u f1, preveliko je to prezime da bi tako brzo išao van. možda pauzu napravi :D


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni