Izdvojeno

Newey: Dobro smo odradili ovu godinu, Ferrari je u početku imao jako brz bolid, u mnogim utrkama i brži od našeg

Piše: Ante Vetma

Prije 5 mjeseci, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Adrian Newey kaže da je zadovoljan kako je Red Bull odradio ovu sezonu i anulirao prednost koju je Ferrari imao na početku godine.

Iako to nije izgledalo kao realistična opcija nakon prvih par utrka – Verstappen je svoj drugi naslov osigurao već u Japanu. 25-godišnjak je s trinaestom pobjedom u sezoni od ovog bolida učinio najuspješniju Neweyovu kreaciju u njegovoj F1 karijeri.

Red Bull iz 2010. je imao 9 pobjeda u 19 utrka, McLarenov iz 1998. je imao jednak broj pobjeda, ali u samo 16 utrka. S deset pobjeda slijede njegovi bolidi iz 2005. (McLaren), 1993. i 1992. (Williams), a 11 pobjeda od 22 utrke ima Red Bull iz prošle sezone. Nadalje, 12 od 19 ima Red Bull iz 2011., 12 od 16 Williams iz 1996., 13 od 19 Red Bull iz 2013. godine, a ovaj trenutni bolid je na 14 pobjeda od trenutno odvoženih samo 18 utrka.

“Nisam dobar s brojevima, ali lijepo je čuti da mi je ovo 11 bolid koji je osvojio naslov.”

“Dobro smo odradili ovu godinu. Mislim da je Ferrari imao vrlo brz bolid. U početku sezone je u mnogim utrkama vjerojatno bio malo i brži od našeg.”

“Mislim da smo uspjeli zaokružiti performanse i pokušali smo ga osposobiti na svim vrstama staza. Od ljetne stanke smo imali lijepi niz.”

Komentirao je i svog vozača:

“Max je bio apsolutno sjajan ove godine.”

“Naravno, u Singapuru je imao greškicu u prometu, ali osim toga nije imao grešaka. Vrlo zrelo od njega.”

“Uvijek je bio brz i mogu reći da zaslužuje sav ovaj uspjeh.”

Komentiraj

9 komentara

  1. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Nevjerovatno koliko se on u tehniku razumije,stara škola još uvijek crta skice na ploči. Al nije ni čudo kad je doktorirao na ground effectu. Uz to gledo sam prije koji tjedan video gdje testira Mclaren iz 2004 sa svojih 70ak godina. Legenda



    17

    1
  2. U mnogim brži od našeg, ali eto mi imamo mene, Maxa i onu curu za strategije.



    5

    4

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni