Izdvojeno

Newey: Dobro smo odradili ovu godinu, Ferrari je u početku imao jako brz bolid, u mnogim utrkama i brži od našeg

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Adrian Newey kaže da je zadovoljan kako je Red Bull odradio ovu sezonu i anulirao prednost koju je Ferrari imao na početku godine.

Iako to nije izgledalo kao realistična opcija nakon prvih par utrka – Verstappen je svoj drugi naslov osigurao već u Japanu. 25-godišnjak je s trinaestom pobjedom u sezoni od ovog bolida učinio najuspješniju Neweyovu kreaciju u njegovoj F1 karijeri.

Red Bull iz 2010. je imao 9 pobjeda u 19 utrka, McLarenov iz 1998. je imao jednak broj pobjeda, ali u samo 16 utrka. S deset pobjeda slijede njegovi bolidi iz 2005. (McLaren), 1993. i 1992. (Williams), a 11 pobjeda od 22 utrke ima Red Bull iz prošle sezone. Nadalje, 12 od 19 ima Red Bull iz 2011., 12 od 16 Williams iz 1996., 13 od 19 Red Bull iz 2013. godine, a ovaj trenutni bolid je na 14 pobjeda od trenutno odvoženih samo 18 utrka.

“Nisam dobar s brojevima, ali lijepo je čuti da mi je ovo 11 bolid koji je osvojio naslov.”

“Dobro smo odradili ovu godinu. Mislim da je Ferrari imao vrlo brz bolid. U početku sezone je u mnogim utrkama vjerojatno bio malo i brži od našeg.”

“Mislim da smo uspjeli zaokružiti performanse i pokušali smo ga osposobiti na svim vrstama staza. Od ljetne stanke smo imali lijepi niz.”

Komentirao je i svog vozača:

“Max je bio apsolutno sjajan ove godine.”

“Naravno, u Singapuru je imao greškicu u prometu, ali osim toga nije imao grešaka. Vrlo zrelo od njega.”

“Uvijek je bio brz i mogu reći da zaslužuje sav ovaj uspjeh.”

Komentiraj

9 komentara

  1. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Nevjerovatno koliko se on u tehniku razumije,stara škola još uvijek crta skice na ploči. Al nije ni čudo kad je doktorirao na ground effectu. Uz to gledo sam prije koji tjedan video gdje testira Mclaren iz 2004 sa svojih 70ak godina. Legenda



    17

    1
  2. U mnogim brži od našeg, ali eto mi imamo mene, Maxa i onu curu za strategije.



    5

    4

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni