Izdvojeno

Horner: Red Bull će se sad usredotočiti na konstruktorski naslov i drugo mjesto Pereza

Piše: Ante Vetma

Prije 5 mjeseci, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bullov šef Christian Horner kaže da su idući ciljevi njegove ekipe osiguravanje konstruktorske titule i drugog mjesta Sergija Pereza u vozačkom poretku.

“Verstappen je vozio nevjerojatno dobro, a ekipa funkcionira na izuzetno visokom nivou.”

“U našoj organizaciji vlada nevjerojatna snaga i dubina. Ponosni smo na Maxa i ekipa uživa u ovim trenucima. No, naš fokus sad će biti konstruktorska borba i Checovo drugo mjesto u prvenstvu.”

“Checo je u Suzuki završio drugi, to je sjajno za njega i njegovo prvenstvo. Kao konstruktor smo također osvojili sjajne bodove. Apsolutno smo oduševljeni tim rezultatom.”

Perez je u posljednjem krugu utrke napao Leclerca koji se prekočio i nakon sudačke kazne pao na treće mjesto.

“Mislili smo da će nam nedostajati jedan bod, ali na kraju je Checov napad na Charlesa osigurao Maxu naslov. Možete zamisliti koliko je bio iznenađen, koliko smo mi bili iznenađeni. Prekrasno iznenađenje.”

Horner kaže da je prošlogodišnja borba ojačala Verstappena i sad vozi na još boljem nivou. Usporedio je to sa Sebastianom Vettelom koji je nakon turbulentne 2010. iduće godine bio nedodirljiv.

“Mislim da je prošle godine borba bila strašna, to su bila dva titana. To nam se dogodilo sa Sebastianom, a sad i s Maxom. Pritisak je nestao i ove godine je jednostavno razvalio.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Checo pobjeda u Meksiku i oprosten vam je prekoraceni budzet



    13

    3
  2. Ne očekujem da će Max pokloniti Perez pobjedu. To brojevi 1 jednostavno ne rade tj. imuni su na naredbu MULTI 21.
    Znači cilj je pobrinuti se da Perez bude bolji od Ferrarija i Mercedesa pa mu možda u boxu dati prednost boljeg tajminga i da mu Max da zavjetrine u kvalifikacijama.

    Volio bi da pobijedi u Mexicu, ali ako Maxu ne izvade tri gume u boxu, ne vidim kako se to može dogoditi 😬



    16

    1
  3. Ayrton Senna
    Scuderia Prikaži

    Nažalost vidjeli smo u belgiji ove godine koliko im je perez bitan (ako nekome do tada još nije bilo jasno), kada je max prije kraja kvalifikacija izašao iz bolida, a mogao je izaći drugi pokušaj u q3 na starim gumama i pomoći perezu protiv sainza za pp.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni