Izdvojeno

Horner: Red Bull će se sad usredotočiti na konstruktorski naslov i drugo mjesto Pereza

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bullov šef Christian Horner kaže da su idući ciljevi njegove ekipe osiguravanje konstruktorske titule i drugog mjesta Sergija Pereza u vozačkom poretku.

“Verstappen je vozio nevjerojatno dobro, a ekipa funkcionira na izuzetno visokom nivou.”

“U našoj organizaciji vlada nevjerojatna snaga i dubina. Ponosni smo na Maxa i ekipa uživa u ovim trenucima. No, naš fokus sad će biti konstruktorska borba i Checovo drugo mjesto u prvenstvu.”

“Checo je u Suzuki završio drugi, to je sjajno za njega i njegovo prvenstvo. Kao konstruktor smo također osvojili sjajne bodove. Apsolutno smo oduševljeni tim rezultatom.”

Perez je u posljednjem krugu utrke napao Leclerca koji se prekočio i nakon sudačke kazne pao na treće mjesto.

“Mislili smo da će nam nedostajati jedan bod, ali na kraju je Checov napad na Charlesa osigurao Maxu naslov. Možete zamisliti koliko je bio iznenađen, koliko smo mi bili iznenađeni. Prekrasno iznenađenje.”

Horner kaže da je prošlogodišnja borba ojačala Verstappena i sad vozi na još boljem nivou. Usporedio je to sa Sebastianom Vettelom koji je nakon turbulentne 2010. iduće godine bio nedodirljiv.

“Mislim da je prošle godine borba bila strašna, to su bila dva titana. To nam se dogodilo sa Sebastianom, a sad i s Maxom. Pritisak je nestao i ove godine je jednostavno razvalio.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Checo pobjeda u Meksiku i oprosten vam je prekoraceni budzet



    13

    3
  2. Ne očekujem da će Max pokloniti Perez pobjedu. To brojevi 1 jednostavno ne rade tj. imuni su na naredbu MULTI 21.
    Znači cilj je pobrinuti se da Perez bude bolji od Ferrarija i Mercedesa pa mu možda u boxu dati prednost boljeg tajminga i da mu Max da zavjetrine u kvalifikacijama.

    Volio bi da pobijedi u Mexicu, ali ako Maxu ne izvade tri gume u boxu, ne vidim kako se to može dogoditi 😬



    16

    1
  3. Ayrton Senna
    Scuderia Prikaži

    Nažalost vidjeli smo u belgiji ove godine koliko im je perez bitan (ako nekome do tada još nije bilo jasno), kada je max prije kraja kvalifikacija izašao iz bolida, a mogao je izaći drugi pokušaj u q3 na starim gumama i pomoći perezu protiv sainza za pp.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni