Izdvojeno

Russell: Sve što smo učinili da shvatimo ovaj bolid daje nam možda prednost za 2023.

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako se Mercedes namučio ove sezone da shvati zašto uglavnom nisu bili u borbama za pobjede u utrkama – George Russell smatra da im to daje prednost za iduću sezonu.

“Analize podataka su ključne. Jako puno analiziramo one utrke na kojima smo bili kompetitivni, ali i one na kojima smo bili spori. Pokušavamo shvatiti razloge.”

“Mislim da smo počeli shvaćati zašto su nam neke staze bolje odgovarale od drugih.”

“To smo shvatili tek nakon tih utrka i mislim da nam je trostruki vikend nakon ljetne stanke bio jako bitan u tom pogledu. Tad smo shvatili razlike performansama na stazama koje traže više ili manje downforcea.”

Sve to trebalo bi utjecati pozitivno na iduću sezonu i dati im prednost pred konkurencijom:

“Ne želim pričati o detaljima jer smo marljivo radili na tome. Nadam se da će nam to dati prednost za iduću sezonu. Ne želim reći ništa što bi možda pogodovalo našim konkurentima.”

“Na kraju krajeva – svaki je bolid drukčiji. Već sam par puta spominjao ove godine da smo mislili da shvaćamo vlastiti bolid i da smo na pravom putu, ali bi se onda pojavljivali novi problemi koje nismo očekivali.”

U medijima se često moglo čuti da je radikalan koncept bočnih usisnika jedan od glavnih uzročnika Mercedesovih problema, ali Russell ne očekuje da ćemo opet čitati o dupinjanju i oštećenim podnicama:

“Mislim da smo odradili dovoljno utrka, puno različitih scenarija i zaista ne mogu vjerovati da će biti novih iznenađenja. Imali smo problema s dupinjanjem, imali smo problema s visinom bolida, dodirivanjem tla i oštećenim podnicama. Toliko je različitih problema iza nas da sad mislimo da smo pronašli pravi smjer za napredovati.”

George Russell

Komentiraj

12 komentara

  1. dragi Russell, moj Ferrari pokušava shvatiti svoj bolid posljednjih 15, 20 godina… šta misliš, tko je u većoj prednosti za iduću sezonu? 😂



    32

    1
  2. Marlboro
    F1bodul Prikaži

    Oh, Crikey!
    Russell je Karen, totalno nebitna izjava s nula korisnih informacija.

    Svejedno, mislim da će Mercedes iduće godine biti u borbi za naslov.



    4

    0
    • S obzirom da još nisu ni na nivou Ferrarija čisto sumnjam. RB na nekim utrkama je liga za sebe a to se ne stiže preko noći pogotovo uz limitiran budget kao i motor na kojem nema rada do 2026 god. Koliko god bio njihov koncept zanimljiv baš mislim da je on glavni uzrok zbog kojeg na nekim stazama nisu ni blizu. Rb ima top bolid , bajbolji motor i vjerovatno najbržeg čovjeka na gridu. Lewis nije uspio obraniti naslov niti sa bržim bolidom tako da čisto sumnjam da netko Maxu može skinuti “skalp” idučih par god.



      2

      2
      • Marlboro
        F1bodul Prikaži

        Nisam napisao osvojiti nego biti u borbi. Vec su poprilično blizu Ferrarija, a očekujem da će i Ferrari podignuti svoj nivo.

        Ja se nadam da će im svima planove pomrsiti McLaren, no to nije realno narednih par godina.


        0

        0
  3. Nando
    FA14 Prikaži

    Misliš-“Učinili smo sve u nasoj moći da usporimo druge?”



    9

    5
  4. Ovaj dečko mi je postao najveći ljigavac na gridu
    Uz onog šifreničnog iu bahtog japanca



    4

    2
    • Najgori je Lando,odmah u prvoj seriji drive to survive,kad san vidia da je reko več je 1-0za Riccia i facu koju je napravio,zgadio mi se odmah,britanski š…k,kao i Russel



      1

      2
      • Marlboro
        F1bodul Prikaži

        Meni je Lando jedini brit koji mi je simpatičan i dobar vozač… (Mislim i Russell je dobar vozač, al je Karen). Crikey. Normalno da će mu biti drago kad pobijedi nekog Danijelovog kalibra i to konzistentno, nema tu prijateljstva, tako da ne razumijem kakvu je facu trebao imati? Još tako mlad, a bolji od kolege. Biće konkurencije između njega i Oscara.



        1

        1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni