Izdvojeno

Vettel: Jednog dana me nitko više neće pamtiti

Piše: Luka Softić

Prije 2 mjeseci, 22 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Skorašnji umirovljenik Sebastian Vettel osvrnuo se na posljednje dvije sezone s Aston Martinom, odluku o umirovljenju te je pojasnio u kakvoj se životnoj fazi trenutno nalazi. Od debija s BMW Sauberom 2007. do danas Vettel je odvozio 295 urka, ostvario 53 pobjede (jedna s Toro Rossom, 38 s Red Bullom i 14 s Ferrarijem) te osvojio 4 uzastopna naslova svjetskog prvaka u sezonama 2010. – 2013.

Već je nakon razočaravajuće sezone s Ferrarijem 2020. (u kojoj ga je momčadski kolega Charles Leclerc praktički ponizio) bilo kontemplacija o umirovljenju s Vettelove strane, no ljubav prema sportu i dobra ponuda Aston Martina zadržale su 35-godišnjeg Nijemca još dvije godine na gridu. Dok je vizija Lawrencea Strolla za Aston Martin na papiru izgledala obećavajuće, stvari se za momčad iz Silverstonea nisu rasplele na željeni način. Iako je pružio nekoliko izvrsnih partija i za Aston Martin (primjerice podij u Azerbajdžanu 2021. ili nedavno šesto mjesto u Suzuki), rezultati i konkurentnost bolida na gridu dovele su Vettela do odluke da ipak okači kacigu o klin i prepusti vozačko mjesto mlađim nadama.

“Još uvijek volim ovaj sport i utrkivanje. Odluka o mirovini je bila teška, ali sam razmišljao o njoj duže vrijeme. S obzirom koliko posvećenosti ovaj sport zahtijeva, osjetio sam da je dobro vrijeme da se idem baviti nekim drugim stvarima.”

“Posljednje dvije sezone su bile zahtjevne jer bolid nije bio kompetitivan koliko smo priželjkivali. Ove godine smo htjeli napraviti znatan napredak u odnosu na prošlu. Nismo uspjeli. Trenutno se nalazimo tamo gdje smo završili prošle godine.”

“Ne upirem prstom i ne optužujem nikoga, samo sam realan. Imali smo visoke nade i podbacili smo.”

“Ne znam bi li prosperitetnije razdoblje odgodilo moju odluku o umirovljenju. Bih li se umirovio da sam bio kompetitivan posljednje tri ili četiri sezone: pobjeđivao u utrkama, borio se za naslov – možda osvojio još jedan? Možda bih svejedno odlučio jednako. Isto tako, možda i ne bih. Nemoguće je reći, ali razmišljao sam i o tome.”

“Završiti utrku deseti me ne ispunjava jer znam kako je to završiti prvi. Ako nikad nisi završio prvi onda će ti prvi put kad završiš deseti biti kao da si pobijedio.”

“Čuo sam nekoć frazu: “bit ćeš pamćen sve dok posljednja osoba koja te se sjeća ne umre”. Primjerice: UK ima novog kralja, ali on nije prvi Charles – dvojica su bila prije njega. Sjećate li se njih? Vjerojatno ne.”

“Jednom će vjerojatno doći trenutak kad me nitko više neće pamtiti. Ništa ne traje vječno.”

“Zanimljivo, pri kraju moje karijere, jako puno ljudi mi prilazi da se zahvale, ali ja se njima želim zahvaliti još više. Da sam ostvario to što sam ostvario, a da nitko nije gledao i pratio – bez gledatelja na tribinama, bez emocija izvana – ovo sve ne bi vrijedilo ni pišljiva boba.”

“Želim se zahvaliti toliko puno ljudi što su učinili moju trkaću karijeru, moji život, ovakvim kakav je.”

Sebastian Vettel

Komentiraj

22 komentara

  1. Charles Leclerc 16
    Domach Donator Prikaži

    Pamtit će te Horner kojem si napravio karijeru…i Ferrari kad si, u više navrata, glumio balerinu na stazi.
    U svakom slučaju, simpatičan lik, velikan Formule 1, postigao mnogo, al moglo je i više.



    22

    4
  2. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Moja generacija – Vettel i Messi :-) penzioneri.



    17

    1
  3. Koliko ovaj može pričati 🙄



    2

    34
  4. Uvijek je bio odmjeren i normalan.. gospodin. Pa ako kaže: i kad posljednja osoba koja ga pamti ode, ostat će knjige u kojima si upisan, nećeš bit zaboravljen. U svakom slučaju, sretno u onome čime se bude bavio…



    28

    0
  5. “moj” Vettel… Po meni nikad se nije oporavio od one greske u njemackoj 2018 godine kad se borio za naslov, nekako mi para kao da je taj dan u njemu nesto puklo vise nikad nije bio isti… Steta sta nije uspio uzet 5-ti naslov s mitskim Ferariem…. Potajno sam se nado pozivu McLarena da ostane bar jos godinu ali… Vettel u zaslizenu mirovinu i u miru s zenom i djecom sretno… GO, GO, GO VETTEL!!!!



    19

    2
  6. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži

    Čovječe pazi da ne ideš malen ispod zvijezda!

    ne brini Seb, tvoj prst je toliko ljudima išao na živce da je već upisan u read_only dio DNK …



    7

    1
  7. Spasiti ću se kada ode. Od svih višestrukih prvaka definitivno najlošiji. Osvojio naslove s PP-a.
    U ravnopravnim dvobojima ne zna tko mu glavu nosi pa dolazi do grešaka, kontakta, sudara… ima na YouTubu sve.
    U Ferrariju je mogao do naslova, ali Hamilton ga je namazao na fetu kruha i pojeo za doručak, pogotovo u izravnim dvobojima gdje se ovaj vrtio po stazi.
    Još samo da Hamilton ode ća pa da mogu normalno uživati u F1.



    5

    26
    • Carlos Sainz 55
      2CV6 Prikaži

      Kažu: Prijatelj nije čovjek bez mana – nego onaj čije mane možeš podnijeti.
      Seb, ti si taj ! Pozitivan lik koji ce mi nedostajati.
      Kada sjedi u bolidu koji mu “leži” jedan je od nekoliko najboljih ikad.
      Na žalost nije mu vrlina da se može prilagoditi bolidu, narocito ako bolidu ne prijanja dobro zadnji kraj.
      To se desilo sa promjenama na bolidima kada je bio lošiji od Riccarda a i Leclerca.
      Još jednom cu stati u odbranu Seba zbog greške u Njemačkoj 2018.
      Smatram da je veca greška Ferraria nego njega – u trci gdje su on i Kimi imali razlicite strategije – Seb sa jednom promjenom guma više – Ferrari je dopustio da bezuspješno pokušava prestici Kimia na starim gumama i uništava svoje nove zbog toga, a za to vrijeme su zaostatak za njim smanjivali Lewis i Bottas.
      Gledajuci tu-NAJVECU GLUPOST OD KAKO PRATIM F1 u meni je “kuhalo” kao u parnom kotlu.
      Napokon, poslije ne znam koliko krugova Arrivabene je rekao Kimiu da propusti Seba jer su na razlicitim strategijama – Kimi je samo lakonski odgovorio – “što ne kažete šta hocete” – i propustio Seba.
      U “normalnim” okolnostima vozac F1 u trci ima znatno veci krvni pritisak a Seb je bio pred srcani udar.
      U takvom stanju je pojurio naprijed – došla je kiša i izletio je u jedinoj krivini koja je imala šljuncanu zamku.
      U životu osim znanja treba imati i srece – on je taj dan nije imao !



      18

      0
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      @zd1400rt Da mi je znati tko će ti ostati za navijanje……….



      1

      0
  8. Niko neće zaboraviti Spa 2018 ” but here comes sebastian vettel” kao i spa 2019 “here comes sebastian vettel again”



    11

    0
  9. Mclaren
    GoranS Prikaži

    Ostaćeš upamćen Seb! Nisam njegov navijač (razlog je krajnje bizaran – njegove proslave pobeda na team radiju su zvučale ko svršavanje u jeftinim pornićima, a i naslovna slika ove vesti je u tom fazonu :), ali za mene je vozačina i čovek kao retko koji. Da nije bilo njega, onaj “dominantni” RB ne bi video više od jednog naslova. Puno sreće u daljem životu, pamtiću tvoje duele sa FA i LH (a i ono što sam gore naveo).



    7

    0
  10. Williams
    Davor13 Prikaži

    Definitivno jedan od najvecih vezaca u povijesti f1. Njemacka 2018. definitivno je bila neka prijelomna tocka nakon koje vise nikada nije bio isti, kao da je tog dana izgubio onu strast koju je imao prije tog kobnog dana. Sebastina tvojim odlaskom svijet formule 1 ce ostati bez jednog od najvecih. Auf Wiedersehen Sebastina



    7

    0
  11. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    nebih htio biti patetičan, ali ovo su dosta duboke misli od Seba. Rijetko tko ima kapaciteta razmišljati toliko izvan svoje perspektive, a još rijeđe se desi da je javna osoba takva, i da ta razmišljanja javno podjeli.
    Još davno sam primjetio, da slavni nebi bili slavni da nemaju te fanove/sljedbenike, zato sam odlučio ne biti ničiji fan. Formulu volim radi autiju i brendova, vozače se trudim ignorirati, simpatije gajim samo prema onima koji se pokažu širokogrudnima, s interesima i znanjima i izvan kokpita..
    Mislim da će se za Seba dosta dugo znati, ako će formula postojati, znati će se za njega i kada više neće biti nikoga tko ga je “poznavao”, jer rekordi/rezultati će ostati. U smislu kako ja znam za jednog Ascaria ili Farinu, koji su iz doba davno prije mojega…



    6

    0
  12. Ayrton Senna
    Hakkinen 1998 Prikaži

    Po meni je vozac koji je iskoristio najbolji bolid u to vrijeme,ni blizu Alonsu ili Kimiju.



    1

    1
  13. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    Ne znam o kakvom mentalnom padu nakon VN Njemačke 2018. svi pričaju. Seb je vozio i Mađarsku i Spa na visini zadatka (bio drugi i prvi). Trenutak kada je Vettel izgubio motiv za 2018. sezonu (dakle nikakav “mentalni pad”) bila je Monza, a 2019. čim je sjeo u ono ruglo o bolida.
    Hamilton nam je svima objasnio ove sezone kakvi su to vozači, ako smo i zaboravili. Nema alata nema ni 110% vožnje, voziće normalno kao i ostatak grida. Isto tako Vettel nije “osjetio krv” od Monze 2018. zato i nešto slabija izdanja. No opet ovu kantu od Martina vozi jako dobro.

    Sve u svemu uživaj u penziji. Sjećaćemo te se, neki po VN Njemačke 2018. a neko od razdoblja 2007-2019



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni