Izdvojeno

Leclerc: Kazna je bila opravdana, ali smo se jako mučili s gumama; Binotto: Možda je Charles na početku previše napadao

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 28 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc kaže da je njegova kazna od 5 sekundi na Velikoj nagradi Japana bila opravdana, za razliku od Mattije Binotta koji je nakon utrke komentirao da ne vidi kako je Leclerc stekao prednost jer je nakon kraćenja šikane opet bio s jednakom distancom ispred Pereza.

“Pogriješio sam, pokušao sam to umanjiti tako da sam prošao ravno kroz šikanu.”

“Nisam bio svjestan da je to bio posljednji krug. Iskreno, kazna od pet sekundi je bila ispravna.”

Leclerc je dobro krenuo u utrku i imao je bolji start od Verstappena, no, Max je s vanjske strane prvog zavoja ponovo vratio svoje vodstvo. U kišnim uvjetima je izgledalo da vodeći dvojac ima superioran tempo, ali se onda ispostavilo da je Leclerc ostao bez performansi u gumama, dok je Verstappen svoju prednost povećao na više od 26 sekundi.

“Bio sam vrlo brz u prvih četiri ili pet krugova. Nakon toga sam se počeo mučiti s prednjim gumama koje su degradirale. Do kraja utrke je najvažnije bilo ‘preživjeti’ na njima.”

“Na kraju je bilo strašno teško. Checo me pritiskao, a ja sam se zaista jako jako mučio s prednjim gumama.”

“Pogriješio sam, ali smo se zaista jako mučili.”

Mattia Binotto kaže da nije postojala šansa za oporavak na tom setu guma:

“Možda je na početku previše napadao jer je pokušao smanjiti zaostatak za Verstappenom, pa je možda zato uništio gume. U narednim krugovima više nije imao dobar tempo.”

“Mislim da smo bili dovoljno brzi u jednom krugu, ali kroz utrku smo definitivno mogli nešto drukčije učiniti po pitanju čuvanja guma.”

Komentiraj

28 komentara

  1. daj napravite je*ene gume da se može cijelu utrku napadat pa onda mijenjaj na pola utrke znajući da si stiskao, a ne ovako moraš cijelu utrku “njegovati” gume da bi čim duže izdržale…. dobro da ju još ne moraš izaći podragati…”molim te izdrđi par krugova više od konkurencije”…🤷🤮



    3

    7
  2. Nije povezano, ali:
    ”Manager više ne radi, bilo je lijepo dok je trajalo. :) Hvala na igranju!”
    Ispijam jednu kratku za palog vojnika! 🥲



    4

    0
  3. Binotto, kako napreduje onaj legendarni plan o osvajanju svih preostalih 10 utrka do kraja?



    21

    0
  4. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Mlate, lijepo napravite bolid kojim možete pritiskati kao RB i nema problema, ne samo 5 krugova!

    Zbog problema sa gumama mislim da Ferrari nema šanse da osvoji prvenstvo. Oni uvijek imaju taj problem. Očigledno je da su njihovi inzinjeri limitirani po tom pitanju i da ne razumiju bas tu problatiku! Bolid je uvijek brz u jednom krugu, ali na duge staze je ocajan! Bilo je nekoliko trka gdje su gume dobro funkcionisale, ali mi se čini da i oni ne znaju zašto… 😀



    2

    0
  5. Carlos Sainz 55
    2CV6 Prikaži

    Genijalnost Adrian Newey-a se ogleda u tome da savršeno izbalansira bolid – “leži” u krivinama (sporim i brzim), brz je na pravcu i ne “jede” gume previše. A i zagrijavanje guma je ok.
    Ferrari ( ne znam ko je odgovoran za dizajn bolida) uvijek stvar uradi polovicno.
    Ako dobro zagrijavaju gume – one se troše kao da su Gauda sir.
    Ako su dobri u krivinama onda su slabi na pravcu.
    Uz takve karakteristike rezultat je ovakav kakav jeste – najbrži u kvalifikacijama jer se vozi nekoliko krugova i slabi u uslovima trke.
    Na pocetku sezone su imali inicijalnu prednost – jer su bolidi bili novi a Ferrari je “složio” dobar.
    Samo nekoliko trka je trebalo Adrianu da koriguje nedostatke a Ferrari je i dalje tamo gdje je bio na pocetku.
    O motorima – i jedni i drugi su otkazivali, pa su tu negdje.
    Jedino je Austrija izuzetak – RB je trošio gume kao lud – ako neko zna u cemu je stvar neka “podijeli” informaciju



    11

    0
    • Robert Kubica
      Yura Prikaži

      Da, RedBull ima daleko najbolji race pace. Jako efikasan s gumama i mislim da je to mozda i najveca prednost tijekom utrke. Valjda ce se Ferrari ugledati na njih za sljedecu sezonu pa i oni malo gledati u tom smjeru.

      Sto se tice Austrije, sjecam se da su bila neka nagađanja da su temperature u nedjelju bile nize od ocekivanih, zato je valjda bolid dobro funkcionirao u subotu, a u nedjelju nije.



      2

      0
    • Ma nervira me ta stvar o potrošnji guma,goriva,ovo ono,tra la la,jednostavno treba vratit doljevanje goriva i onda če ekipa moči djelovat sa gumama po nekoj zamišljenoj shemi koja bi trebala funkcionirat.i tek onda razmišljt dali če bit neki safet ili virtual.i onda tu mog napravit utrke koje su vrhunske za sve staze,gledatelje,i one koji če tek zavolit kao i mi



      1

      1
  6. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Kladim se da će u ne tako dalekoj budućnosti doći do krvavog rastanka Leclerca i Ferrarija. Kao i što je praksa sa zadnjih nekoliko vozača… Leclerc je svjestan s kojim budaletinama radi i sve više se vide frustracije (razumljive). A Ferrari će svugdje tražiti uzrok problema osim među svojim ljudima.



    10

    0
    • Uh.. iskreno se nadam da neće biti tako (iako sva logika dosadašnje prakse i povijesti u Ferrariu pokazuje da si u pravu). Sviđa mi se LEC kao vozač i sviđa mi se što je u Ferrariu. Sve osobine budućeg prvaka ima u sebi i bilo bi savršeno da to odradi u Ferrariu, ali ovo što je do sad doživio nagovještava tako neki krvav razlaz između njih (imao je i on svojih grešaka, ali smatram da je to posljedica pritiskanja preko granica). Nadam se da sam u krivu… a kao navijaču Ferraria, nada je jedino za što se kačim već godinama 🤣



      10

      0
      • Realno, da je Ferrari ičemu ekipa Leclerc bi u prvom djelu prvenstva upisao još koju pobijedu i bio bodovno poravnat sa Maxom u najmanju ruku. Nakon direktive je neka druga priča . No i po tom pitanju je Ferrari kao seoska ku….! Kome se prdne oni se naguze i ajde može i to još od 2011 ako se ne varam ili 2013 kada au mijenjali one balone od guma na kojima su Lotus i Ferrari odlično ušli u sezonu pa sa novim gumama završili iza RB a i Mečke.



        1

        0
    • Nema gdje,otišao bi on,možda i brata dočeka u ekipi😏,tko zna,ali bez zezancije on nemože trenutno u neku ekipu samo da otiđe,tako se i Ricciu raspala karijera


      0

      0
  7. Pravo pitanje je kako RB i Max bježe a ne potroše te ise gume bil iza Ferrarija ili ispred. Dok Leclerc pokušavajući da smanji zaostatak uništi gume. Očito je da Ferrari jede gume. Nije tako na svakoj stazi ali često je to tako.



    3

    0
  8. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Ferrari troši gume previše. Kakvi napadi, kakvi bakrači? Gume im traju 3 kruga i onda se gase. RB i Mercedes mogu na istim gumama 70% trke.



    1

    0
  9. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Ne znam je li zbog toga što su smanjili temperaturu grijača guma, ili je u pitanju drugačija smjesa Pirellijevih guma, ali ih je teže zagrijati ove godine. I više puta sam čuo, pogotovo od Ferrarija: “slow introduction”, tj. da na početku stinta treba oprezno sa njima. I onda bi valjda kasnije mogle dosta duže. Kao na primjer što je bio onaj graining ili blistering. Ako se to kontrolira kako treba, onda nema problema na duže staze…
    Leclerc očito to nije uradio. Da, može biti izgovor kako to Red Bull radi, ali… Leclerc je imao najbrži krug odmah na startu. U prvih nekoliko krugova. Taj krug su jedva nadmašili Zhou i Alonso na novim interima pred kraj utrke. Što znači da Max iako je gradio prednost nad Leclercom, nije tako pržio gume u startu. Valjda je caka u konstantno brzoj vožnji, ali ne prebrzoj. A Leclerc je vjerovatno imao sporije krugove, onda odvozi jedan ili par krugova gdje preforsira, čim je gubio vrijeme za Maxom, a imao najbrži krug. Maxov najbrži krug je bio pola sekunde sporiji od Leclercovog, a odvozio ga je u istom krugu kad i Leclerc.



    1

    1
    • Dali vi uopće shvaćate koliko ste apsurdni sa tim teorijama ovaj je spržio gume , pa je onaj spržio gume. Znači u Austriji je Max spržio gume a Leclerc ne i izdominirao utrku. Onda u ostatku sezone je Max taj dio savladao a Leclercu se to izgubilo iz glave ili noge? Razlike u čuvanju guma mogu biti nekakva razlika na kraju utrke u par krugova. Nitko od njih ne uništi gume za 5 krugova. Pricamo o najboljim vozačima na svijetu a ne nekim polutanima koji su se okupili uz gajbu piva.


      0

      0
    • Marlboro
      F1bodul Prikaži

      Red bull ima aerodinamički najefikasniji auto ove godine, zato i najmanje jedu gume, Austrija je bila iznimka tu je Ferrari imao dobar setup, osim malog vatrometa Sainza.


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni