Izdvojeno

Verstappen: Prva titula je bila jako emotivna, ali je ova možda još i ljepša

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što je na Velikoj nagradi Japana potvrdio svoj drugi naslov svjetskog prvaka – Max Verstappen ispred sebe ima tjedan dana odmora prije nego se karavana Formule 1 preseli u Teksas.

Do kraja sezone su još četiri utrke koje Verstappen može odraditi bez stresa, za razliku od prošle godine kad je do posljednjeg zavoja posljednje utrke bilo neizvjesno tko će biti prvak.

“Mislim da je prva titula uvijek malo više emotivna, ali druga je vjerojatno još i ljepša.”

“Ove sezone smo imali sjajne utrke, sjajan timski rad. Vodimo u konstruktorskom poretku i naravno da želimo osigurati i taj naslov.”

“Bila je ovo prilično posebna godina. Morate to osvijestiti jer se ovakve godine ne događaju toliko često.”

Verstappen je osvojio drugu titulu u nizu, ali na prijelomu dvije F1 ere. Bolidi nisu bili evolucija jedan drugog nego su napravljeni po dva drastični različita tehnička pravilnika. Zanimljivo, Max je pobjede ostvarivao s 10. mjesta u Mađarskoj, s 14. u Belgiji i 7. u Italiji.

“Prošle godine je sve ovisilo o kvalifikacijama, tako su se pobjeđivale utrke. Sad smo čak i s kaznama zbog novih motora imali proboj kroz poredak. Zaista sam uživao ove godine. Teško da će se ovakva godina ponoviti, što se mene tiče.”

“Zato uživam i cijenim što se događa. Već smo uživali, ali sad možemo malo i više.”

Komentiraj

9 komentara

  1. Nevezano za članak. Napomena vezana za križaljku. Osoba koja je bila viceprvak 1978. godine nije bila i viceprvak 1972. godine, nego 1971. pa samo da se prepravi jer sam na silu pokušavao ugurati Stewarta u one kvadratiće pa da uštedim nešto vremena ostalima :)



    4

    0
  2. Ako nekoga zanima karte za utrku u Belgija su od danas u Prodaji!
    LP



    3

    0
  3. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Kada će financije doći na red? Danas ?


    0

    0
      • Max Verstappen
        derfahrer1996 Prikaži

        Tu su vec. Rb prekoracio.
        The FIA Cost Cap Administration is currently determining the appropriate course of action to be taken under the Financial Regulations with respect to Aston Martin and Red Bull and further information will be communicated in compliance with the Regulations.



        1

        0
        • čudi me da ovdje nema članka o tome, nisam tražio po stranim portalima


          0

          0
        • Max Verstappen
          derfahrer1996 Prikaži

          FIA completes review under the 2021 FIA Formula 1 Financial Regulations

          – Nine teams confirmed under the 2021 Cost Cap Level
          – Aston Martin in Procedural Breach
          – Red Bull Racing in Procedural and Minor Overspend Breaches

          The FIA confirms that its Cost Cap Administration has now completed the review of the Reporting Documentation submitted by each Competitor that participated in the 2021 FIA Formula One World Championship in respect of the 2021 Reporting Period ending on 31 December 2021.

          The FIA Cost Cap Administration has issued certificates of compliance to seven of the ten Competitors:

          – Aston Martin Aramco Cognizant Formula One Team is considered to be in Procedural Breach of the Financial Regulations;
          – Oracle Red Bull Racing is considered to be in Procedural and Minor Overspend Breaches of the Financial Regulations; and
          – Williams Racing has complied with the Financial Regulations in respect of the 2021 Reporting Period with the exception of a previous Procedural Breach (in regard to which the Cost Cap Administration entered into an ABA with Williams in May 2022. This Procedural Breach was then remediated by Williams in a timely, cooperative and transparent manner).

          The review of the Reporting Documentation submitted has been an intensive and thorough process, and all Competitors gave their full support in providing the required information to assess their financial situation during this first year of the Financial Regulations. The FIA Cost Cap Administration notes that all Competitors acted at all times in a spirit of good faith and cooperation throughout the process.

          The FIA would also note that with respect to this first year of the application of the Financial Regulations the intervention of the FIA Cost Cap Administration has been limited to reviewing the submissions made by the Competitors and that no full formal investigations were launched.

          The FIA Cost Cap Administration is currently determining the appropriate course of action to be taken under the Financial Regulations with respect to Aston Martin and Red Bull and further information will be communicated in compliance with the Regulations.



          2

          0
  4. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Znači ipak su glasine bile istinite za RB i Aston


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni