Izdvojeno

Binotto frustriran brzinom odluke sudaca za incident Leclerca i Pereza

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 38 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mattia Binotto, šef Ferrarija, kaže da je vrlo iznenađen i vrlo razočaran načinom kako su suci tretirali incident sa samog kraja utrke kad se Charles Leclerc prekočio, promašio šikanu i blokirao Sergija Pereza u sprintu do ciljne crte.

“U Singapuru su prije sedam dana satima vijećali i tražili su mišljenje vozača o slučaju koji je bio prilično jasan. Danas im je trebalo par sekundi.”

“Iznenađen sam takvom razlikom u ponašanju. Između Singapura i Japana je prošlo samo par dana.”

Binotto tvrdi da se Pereza u Singapuru moglo kazniti jednako brzo kao Leclerca danas:

“Jako je frustrirajuće vidjeti toliku razliku u tajmingu odluka. Zašto danas nisu saslušali vozača? Ili obrnuto, ako se radi o odlukama koje su očigledne.”

“Pet sekundi kazne u Singapuru su trebali dati odmah, a onda bismo se drukčije ponašali u toj situaciji. To je mogla biti naša pobjeda. Frustriran sam i razočaran.”

Binotto nije siguran da je Leclerc uopće zaslužio kaznu danas:

“Iz naše perspektive – on nije stekao prednost. Bio je ispred, ostao je ispred. Imao je prednost, zadržao je tu istu prednost. Prihvatit ćemo njihovu odluku, iako je upitna.”

Komentiraj

38 komentara

  1. “Iz naše perspektive – on nije stekao prednost. Bio je ispred, ostao je ispred. Imao je prednost, zadržao je tu istu prednost. Prihvatit ćemo njihovu odluku, iako je upitna.”

    🤣🤣🤣
    Ovaj pojeo onu otrovnu ribu u Japanu pa priča nebuloze.
    Ovo ga frustrira, ali izvaditi tri kotača u box je OK.

    Ništa, drugi put tamo staviti slalom prepreke kao u Monzi prvi zavoj pa neće biti problema sa suđenjem.



    7

    13
    • Sjeti se Vettela i Hamiltona u Kanadi, mislim da je 2019., pa onda ostalih odluka nakon toga



      9

      1
      • Ako se ne varam, Vettel je dobio kaznu zbog nesigurnog povratka na stazu…



        2

        0
        • Ma da, ali je onda nekako od iduće sezone sve to nekako bilo pod drugačijom direktivom i iščitavanjem pravila. Svi ti slični prekršaji nisu bili kažnjavani. Briga mene, nego ovdje mi se čini kao da su se požurili da odrade i Maxovu drugu titulu. Podsjeća me na nedavnog milijuntog putnika u zadarskoj zračnoj luci i dolazak premijera



          5

          1
        • Ma sumnjam da su išta požurivati. Da se Leclerc nije preskočio, Max bi slavio u COTA-i i to je to.
          A to da se na svakoj utrci drugačije sudi, to je istina. I to po shemi hebe lud zbunjenog.



          4

          2
  2. Mclaren
    Piro Prikaži

    U pravilu Lec nije ništa dobio time. Vrlo upitna kazna po meni. Bilo je i gorih prijestupa pa nikom ništa. Kaos.



    12

    6
  3. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Leclerc nije zasluzio kaznu! Ali je nova muza FIAe danas morala postati ono za šta je projektovana! 😀



    5

    22
  4. Max Verstappen 1
    Wlad55 Prikaži

    Leclerc je rekao da je pogrijesio i da je zasluzio kaznu



    14

    1
  5. https://youtu.be/kvTc1z2jWgE ne znam jel se sjećate ovoga? Onda smo nakon toga imali nekakvo drugačije pravilo, nije se olako davalo 5 sekundi kazne i onda danas tadaaaaaa, evo ga opet



    6

    0
    • Dovoljno je prisjetiti Leclerca protiv Maxa u austriji u borbi za pobjedu kako su odlučili sudci da nista nije sporno kod guranja van Leclerca sa staze uz kontakt. Očito je da godinama Ferrari nema nekakvih odluka gdje im Fia progleda sa sudcima kroz prste. Pogledajte sve prijestupe Mercedesa i sankcije za iste i Ferrari 2019. I budali je jasno da Ferrari treba biti tu gdje je i to je to. Direktiva ove godine je šta? Kome je pomogla? A da nepricam o ovakvim situacijama kao gdje je Vettel pio glupe kazne. Sami su krivi jer su neorganizirani za milion i jednu situaciju ali su isto nesposobni za izboriti se za sebe u ovom sportu da njima nešto ide na mlin.



      12

      2
    • Carlos Sainz 55
      2CV6 Prikaži

      Sjecamo, najveca otimacina u zadnjih 30 godina kazna bez kontakta i ugrožavanja …a sjecamo se i kako je Max uz kontakt izgurao Leclerca i pobijedio a da nije dobio kaznu.



      5

      0
  6. bolje budi frustiran nesposobnoscu koju citavu sezonu pokazuje tvoja ekipa. iako slazem se da ovo dns nije za kaznu ali jebi ga odlucuje se o prvaku pa mora biti.



    5

    6
  7. Čarli je zaslužio kaznu.
    Ali je i Max zaslužio kaznu jučer (vjerovatno bi i sa kaznom pobijedio, ali nema veze), a i Checo je prema tome zaslužio duplu kaznu (a ne 1 opomenu i 1 kaznu) u Singapuru.

    Ono što je smiješno je to što se u Singapuru vijećalo 3 sata nakon trke oko Checa (a pitam se šta bi se desilo da je Čarlijev zaostatak umjesto 7,5sec bio 4,9sec) a danas je odluka donešena u roku 5 minuta.

    Mate naš dobri, ne srkleti se zbog gluposti ionako bi se samo odložila Maxova proslava za narednu trku.
    Imaš ti puno većih briga unutar vlastite ekipe od ovih 5 sekundi (u 5 minuta) ili Checovih 5, odnosno 10 sekundi (nakon 3 sata).
    Mislim, trebao bi imati, ako nemaš blago tebi, koji qratz onda radiš na mjestu šefa Ferrarija?



    27

    0
    • Pirelli Intermedium
      crofessional Donator Prikaži

      Ne bih se složio. Perez je kršio procedure gdje se dodjeluje opomena, a posto je to ponovio dobio je 5 sec. Slazem se stim. Nikome nije uzeo, a ni puno dobio s tim.
      Isto tako Max, vidi se da je nehotice izgubio straznji kraj, a s obzirom da je Lando bas tada odlucio pretjecanje, ispalo je opasno. Ipak je to warm up lap, a ne brzi krug. Oba vozača su se složila da nema kazne.
      Leclerc je promasio kocenje, presjekao šikanu i još opasno blokirao Pereza. Cista kazna za to. Mislim da je Max za sličan prekršaj mogao/trebao dobiti kaznu u Silverstonu kad je opasno zatvorio Micka pred ciljem.



      5

      2
      • Perez je kršio procedure gdje se dodjeluje opomena…

        Ne mogu pronaći u pravilniku da je ovo “samo za opomene”.

        Uostalom, ako je tako, zašto suci u svojoj prvoj odluci za Checa u Singapuru nisu onda jednostavno napisali “To je bio prvi prekršaj te vrste, a s obzirom da za prekršaj te vrste ne idu kazne, već opomene, mi smo dali opomenu” umjesto “Uzeli smo u obzir kišne uslove kao olakotnu okolnost za Pereza, te smo zbog toga dali opomenu”.

        Za ono od jučer, ubijeđen sam da bi neko drugi dobio kaznu, ali to je već drugi par opanaka i 1000x prožvakana priča o zlatnoj “teladi” (nekad Lewis, potom, a i trenutno Max, u zadnje vrijeme tu i tamo Leclerc…)



        11

        0
        • Pirelli Intermedium
          crofessional Donator Prikaži

          Za Pereza je bas tako trebalo učiniti kako si napisao. Prvo opomena i onda kazna. Ali u realnom vremenu. Zdrava logika.
          Zlatne teladi ima u svim sportovima. To je tako. Neobjašnjiv fenomen kad se najboljima sudi drugačije. Eh, kad se sjetim Giannisa sad na Eurobasketu



          1

          0
        • Pusti zdravu logiku.
          Koliko puta je nešto bilo zdravo-logično, ali nije presuđeno u tom duhu.
          Vettel onomad (u Red Bullu) spušio drive-trough za isti prekršaj (nije bilo vremenskih kazni).
          A tih godina je (zanimljivo) obično bivao najbolji na kraju sezone.
          Ti dođe od “tvrdnje” (da se tako izrazim) da je Perez kršio procedure za koje ide samo opomena (što nisam uspio naći, a što opet ne znači da to nije tako) do zdrave logike.
          Nema potrebe onda pisati “uzeli smo u obzir kišne uslove kao olakotnu okolnost….”, već se napiše “za prvi takav prekršaj u trci ide samo opomena”, jel tako?
          Nema veze, nikada suđenje neće biti podjednako za sve i to je tako.



          5

          0
  8. Bio je ispred, ostao je ispred

    Kad ovo procitam, malo mi dodje lose…
    Kad u duelima ides van staze ne mogu vjerovat da se toga netko drzi..Bio ispred, ostao ispred…
    Tocnije pitanje di bi bio da je normalno isao po stazi, tu se vidi prednost koju je stekao presjecanjem staze…
    Da je odluka u skladu sa ostalim odlukama iz slicnih situacija, nije..
    Da li je ispravna, je…



    11

    0
    • Slična situacija je bila u Meksiku 2016. kad je Max kratio prve zavoje dok se branio od seba. Isto je dobio 5 sekundi nakon utrke.
      To je ono kad je seb opravdano poslo Charlieja u kurac i dobio kaznu od 10 sekundi (ironično) zbog micanja na kočenju.



      9

      0
      • Dali je Max zaslužio kaznu u Austriji kada je udario i izgurao Levlerca van par krugova prije lraja za pobjedu?



        3

        1
        • Po meni da, ali nije ista situacija.



          4

          0
        • Nije, ali ima očitih primjera gdje je Ferrati zadnjih godina zakinut i te se odluke donose odmah. Dok neke kao za Lewisa na monzi ili zadnji puta Pereza u Singapuru se vijećaju koliko je god to moguće. Da su donesene i te odluke odmah ishodi mnogih utrka ne bi bili isti. Leclerc bi singapur sigurno pobijedio da je javljeno da Perez dobiva kaznu jer ne bi uništo gume u pokušavanju nemogućeg. Nisu isti uvijeti za sve ekipe i sve vozače. Max je od samog početka radio puno pizdarija kontra Ferrarija a rijetko kada bio kažnjen. Ovdje se ne radi o tipu kazne nego o nedoljednosti sudaca u dvije nevezane utrke u razmaku od tjedan dana. .



          11

          0
        • -mogu ti ja navest i par primjera iz glave kad se o ferrarijevim kaznama vijećalo nakon utrke. ništa novo.
          -isto tako da je checo dobio službeni reprimand (uvjetnu) tijekom prvog sc-a s upozorenjem da je sljedeći put kazna, misliš li da bi ponovio nedjelo i tijekom drugoc sc-?
          ili da je dobio odma 5 sekundi kazne možda bi drugačije (brže) vozio. grijeh je počinjen u desetom krugu. šbbkbb. sve u svemu, kazne bi trebale odma biti dodijeljene – tu se slažemo.
          -max i hamsta su svete krave, tu se slažemo.
          -nedosljednost sudaca – i tu se slažemo.



          9

          0
      • @zeko
        To je trebao odmah dobit naredbu da pusti Seba..
        Kasnije je dobio kaznu samo zato sto ju je dobio i Seb, kako kazes ironicno zbog pomicanja na kocenju .
        I na toj utrci je Ham treba izgubit nekoliko pozicija na startu ali je odlucio presjec dva zavoja i proc bez kazne 🫣
        Zato su sad te odluke j dali momcadima, da se ne vidi njihova nesposobnost jer im je lakse nakon utrke uz kavu davat kazne koje ne utjecu na ishod ..



        3

        0
  9. Kaj se čudite sad je RB sveta krava kod sudaca. Honda je obećala bonus za dvostruku pobjed i naslov u Suzuki, ali samo ako bude prije proglašenja. Zašto to propustiti?



    8

    8
  10. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Je**te lik je frustriran svime osim onim na što osobno može utjecati!
    Kao da je bitno jel Max u ovoj ili slijedećoj utrci postao prvak, bitno je da ste vi us*ali sve što se može i barem 100 bodova prosuli!



    8

    6
  11. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Prednost je stekao u trenutku kad ga je Perez obilazio, a on ga je skroz zatvorio. Slična situacija kao kod Raikkonena i Maxa 2018. https://www.youtube.com/watch?v=jgOVofdZjv4
    I tad je Max dobio 5 sekundi.



    3

    0
  12. Max Verstappen 1
    Kuko11 Prikaži

    Leclerc, however, said a five-second penalty “was the right thing to do, to be honest”.



    1

    0
  13. Po meni ovo nikako nije za kaznu
    Nije Perez u tom trenutku stigao Leclerca nego ga je stigao i jurio odavno ,kažem to jer Leclerca ovo sigurno nije učinio namjerno ,vozio je onako kako treba hrabro i suci bi morali uzeti u obzir i okolnosti na stazi ,odnosno staza je bila mokra i nije lako kontrolirati bolid i nije to bilo klasično kračenje zavoja ,nikada ovo ne bi kaznio ,pa zato volim i gledam f1
    A zašto suci nisu prošle giodine na zadnjoj utrci kaznili Hamiltona kada je sjekao zavoj i tako 100% na očigled svih stekao prednost ,zašto nije vratio pozicuju Maxu a još se radi u zadnjoj utrci koja odlučuje prvaka ,kako zašto ??!?!!
    Svi znamo kako je završilo i Max je postao zasluženo prvak kao i ove godine ,no zbog te greške vrlo lako je moglo biti sve drugačije i Max & Red Bull bili bi teško ,teško pokradeni !!!
    Ovo je već lakrdija i smijurija svaku utrku suci donose rezličite odluke ,Max je u kvalifikacijama trebao dobiti kaznu zbog neoprezne vožnje koja je mogla gadno završiti po njega i Landa Norrisa
    I za kraj ,ako ovo ne mogu pustiti kao utrkivanje s obzirom na kišu i uvjete kako mogu pustiti kada je star i gužva , nered ,puno bude izlijetanja ali ovi iza u poredku rijetko vračaju pozicije kada izlete i skrate zavoj ,kao to je start gužva ,nema gdje ,ma to je utrkivanje kao prvo
    Siguran sam da se Red Bull ne bi puno žalio i da je ferrari ostao drugi ,ok Leclerc priznao grešku ma mislim ,šta bi trebao jedva čeka da ova sezona završi odavno zna da je Max prvak ,zasluženo ali svi smo vidjeli i znamo da je ferrari mogao i morao puno puno bolje
    Više sreće 2023 !!!



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni