Izdvojeno

Verstappen: Ne smeta mi zbunjenost nakon utrke, bilo je smiješno

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako je grafika FOM-a s kaznom Charlesu Leclercu počela pokazivati informacije da je Max Verstappen svjetski prvak – postojala je sumnja da se radi o pogrešci jer je odrađeno manje od 75% utrke.

Verstappen je bio jedan od onih koji su mislili da će za potvrdu naslova ipak morati još malo pričekati, samo da bi ga u “cool-down” sobi obavijestili da može već početi slaviti.

“Dok je utrka trajala – nisam imao pojma što će odlučiti po pitanju bodova.”

“Moj glavni cilj bio je pobijediti u utrci. Kad sam prošao ciljem pomislio sam – OK, to je bila nevjerojatna utrka, opet dobri bodovi, ali još nisam prvak.”

“Kad sam davao intervju nakon utrke vidio sam svoje mehaničare da slave pa mi nije bilo jasno što se događa. Zatim sam shvatio da je Checo drugi umjesto Charlesa, ali još nisam znao radi li se o punim bodovima ili polovici ili, što već, 75%. Ne znam kako to ide.”

“No, pravilnik je takav i FIA-in medijski delegat je došao do mene i rekao mi da sam prvak. Proslavili smo, ali su mi ljudi još govorili da mi nedostaje jedan bod. To je bilo malo čudno.”

“Na kraju, imamo dovoljno bodova i opet smo prvaci.”

Cijeli nesporazum proizlazi iz pravila koji je napisan prošle godine nakon Velike nagrade Belgije, a koji određuje koliko će se bodova dodijeliti u utrkama koje budu prekinute i ne budu nastavljene. Međutim, utrka u Japanu je, iako je bila prekinuta, nastavljena i završena unutar predviđenog vremenskog intervala.

“Iskreno, ne smeta mi to što smo bili zbunjeni, čak mi je smiješno. Na kraju krajeva – to neće promijeniti rezultat.”

“Kad sam prošao ciljem – to nije bilo dovoljno čak i da sam znao da ću dobiti kompletne bodove. To ne bi ništa promijenilo.”

Tek je kaznom za Charlesa Leclerca Max dobio potrebne bodove da svoj drugi naslov osigura u Japanu i tako se pridruži elitnoj listi vozača kojima je to uspjelo baš na ovoj stazi.

Komentiraj

4 komentara

  1. Dietrich Mateschitz
    toky13 Donator Prikaži

    Idemo Max po 3 pobjede jos, i Sergiu daj Mexico !!
    Zasluzeno majstore !!



    11

    4

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni