Izdvojeno

Vozači bijesni zbog krana na stazi

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 24 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Pierre Gasly i Sergio Perez su bili bijesni nakon što su na Suzuki prošli pokraj krana koji je pokušavao ukloniti bolid Carlosa Sainza. Naravno, sve nas je to podsjetilo na nesreću Julesa Bianchija.

“Ne znam što im nije jasno oko toga da ne želimo vidjeti kran na stazi?”

Sergio Perez

Gasly je bio još oštriji:

“Isuse, što je ovo? Zašto je kran na stazi? Prošao sam pokraj njega… Ovo je nedopustivo! Što se upravo dogodilo? Ne mogu vjerovati.”

Sebastian Vettel također:

“Idući put bi bilo dobro da nam kažu da je jebeni traktor na stazi! Znam da je sigurnosni automobil vani, ali u 12. zavoju je kran!”

Nicholas Latifi:

“Jebeni kran je na stazi! To nije baš lijepo u ovim uvjetima. Zapravo, prilično je blesavo.”

Iz FIA-e su požurili napisati priopćenje za javnost u kojem kažu da je zapravo sve u redu i da je Gasly vozio prebrzo:

“Sigurnosni automobil je poslan na stazu i utrka je neutralizirana. Bolid 10 [Gasly] je vozio jako brzo kako bi uhvatio ostale vozače. Uvjeti su postali sve lošiji i crvena zastava je pokazana prije nego je vozač prošao to mjesto na stazi.”

Komentiraj

24 komentara

  1. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    meni iskreno nije jasno zasto se navijaci vesele kišnoj utrci? uvik crvene zastave SC, jedna ako ne više nezgoda di srecom de izvuce živa glava…. a pretjecanja manje nego kad je staza suha, jer nemogu izac s trkace linije uopce… pa zar stvarno ljudi gledaju F1 radi sudara (zato je baku popularan) ili radi utrke



    6

    1
    • Fora je kad kiša počne padati tijekom utrke.ovako prije početka nikako



      9

      0
    • Robert Kubica
      Yura Prikaži

      Po kisi je zanimljivo bilo gledati starije bolide na full wet gumama, jer su mogli “podnijeti” takvo vrijeme zbog manjeg downforcea. Ali ovi danasnji bolidi jednostavno nisu za kisu, toliko vode dizu da je vidljivost za svakoga iza prvog katastrofalna i samo se nesrece mogu dogoditi.

      Ja sam isto bio razocaran kad sam se probudio jutros i vidio kisu, jer sam znao sto to znaci… A kako stvari stoje mislim da necemo vidjeti vise utrkivanja danas



      4

      0
      • Michael Schumacher
        VRSV546 Prikaži

        bas citam malo komentare po FB i 90% njih ljuti jer se “curice” nežele trkat, i kažu kako može moto GP
        ljudi stvarno nerazume da danasnji F1 bolid!
        svi su tolko hrabri i po njihovoj priči Senna bi vjerovatno s boingom moga sletit u đunglu netaknut, i nesjecaju se kad je kao orvi mahao da se trka prekine, ako oni (kariola od bolida prema ovima danas) nije moga, onda nemogu ni ovi



        2

        2
    • Ostalo ljudima od nekih boljih vremena kada su se po kiši vidjele kvalitete vozača.. Kada su trke bile trke, a vozači vozači…



      2

      0
      • Michael Schumacher
        VRSV546 Prikaži

        baš gledam malo te trke šta vi svi spominjete, e sad obratite pozornost na jedno, pogledajte onboard snimke s bolida iza kad voze 250+ kmh kad je prskanje vode najviše
        i pogledaj onboard snimku s danasnje snimke na 100 150 kmh iza SC kad je prdkanje vode najmanje….
        vidit cete ogromnu razliku u vidljivosti, da je Hamilton danas pokupio Sainza i da je ovaj sad u bolnici ili nesto drugo, bili onda smatrao isto?
        da dobro su placeni oni vozaci ali glavon kroz zid nemos!
        zasto WRC vozaci nevoze svi skupa nego jedan po jedan?
        moš ti bit placeni kaskader i ako ti recu da skocis s 7 kata bez icega , i kada odbijes, jel to znaci da nisi profesionalac i da nemas muda?


        0

        0
  2. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Razina cirkusa u organizaciji koja obrće milijarde dolara je nevjerojatna!



    16

    1
  3. Pierre Gasly
    jenson Donator Prikaži

    Ništa nisu naučili od 2014. Još izdaju ovo retardirano “objašnjenje”



    6

    1
  4. Kamionu jos nije bilo mjesto na stazi… Vidljivost je bila grozna..
    Nit su bolidi bili u boxu, niti u koloni iza SCa… Prerano je pusten na stazu obzirom na uvjete..
    A i sam Gasly je nepotrebno jurio stazom i to pod RFom, barem se tako cinilo…



    6

    0
  5. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Trebali bi biti bjesniji, što ne voze…… gdje je tu sportski duh?



    2

    1
  6. Jedva čekam da FIA istraži FIA-u i da nitko ne snosi nikakvu odgovornost

    Ironično, isti ljudi i dalje promoviraju kampanju Action for Road Safety



    4

    0
  7. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Imam rješenje za sve buduće kišne trke u idućih 100 godina:
    samo jedno malo pravilo da podnica mora biti 5 cm viša da se nikada ne dogodi “akvaplaning”. U roku 2 mjeseca svi timovi bi se prilagodili i napravili nova aerodinamična rješenja.


    0

    1
  8. Meni je fktt pun kurac ovih pičkica, pardon my French.

    Formula 1 se otkad je ja gledam sve do nedavno vozila po svakakvom vremenu, crvene zastave su bile teža rijetkost, a pogotovo se nisu pokazivale radi traktora u izletnoj zoni tada bi bila zuta zastava ili dvostruka zuta, bio bi safet ako bi izasao blizu staze. Jednom u mojih skoro 50 godina praćenja F1 je vozač nastradao jer se zabio u dizalicu i to pod dvostRukim žutim zastavama. To je ekvivalent ajmo zabraniti krovove s crijepovima jer neki crijep jednom negdje skliznuo s krova i pao nekome na glavu.

    Pogledajte legendarne utrke po kakvim kisama su se vozile. Danas potpuno nezamislivo. Jer su današnji vozači manekenke i instagram zvijezdice, a ne frajeri. F1 je svojom sigurnošću postala privlačna drugom profilu ljudi nego je to bila 70 i 80-tih i zato sad slušamo cmizdrenja najboljih vozača na svijetu. 1976. je trebalo imati muda za reći da nećeš voziti jer su uvjeti preloši i pri tome izgubiti titulu, a danas? Danas neće nitko sam odustati nego će raditi pritisak na FIA da se ne vozi kako drugi ne bi profitirali jer si ti pičkica. Jeben svijet.



    5

    7
    • Michael Schumacher
      Unwoken European Prikaži

      Danas je svi boje za ozljede i sigurnost, a s druge strane žele maksimum para izvući uz ljudi. Ne razumiju da je to suprotno jedno od drugoga. Ako žele maksimalno uzbuđenje onda trebaju vratiti uvjete iz 1960ih i 1970ih. Znamo što najviše privlači pozornost ljudi, čega se ljudi najviše boje i kojim ljudima se dive. Dakle, smrt. Strah od smrti i divljenje ljudima koji prigrle smrt i idu tamo gdje obični čovjek neće jer nema muda.

      Bitno da nam forsiraju Miami i slične gluparije, dajte vi name stazu u Belgiji iz 1966 pa kom’ pare i slava, a kom’ lijes i odlazak u legendu. Ali ne, ovo što ja pričam bi njima zvučalo kao da sam poremećen i antisocijalan. Jer svi želimo of Formule 1 napraviti party s koncertima, skupim hotelima, skupim pićima, skupim kapama i majicama, glupim twitter objavama fanova od 12 godina kojima je najveći car Norris i glupiranje mimo utrkivanja. Ja želim brutalno utrkivanje po europskim selima, a ne prenamaganja i cirkusa po Parisu, Londonu, Las Vegasu, Miamiu ili Singapuru. Glavni ljudi FIAe trebaju gledati utrkivanje iz filma Ben Hur s C. Hestonom, ako žele shvatiti koje “osjećaje” želim kao gledatelj doživjeti.



      4

      2
    • Ne znam o čemu ti pričaš?!?!
      Bolidi dižu previse vode i stvara se ogromni oblak iza njih. Jesi ti slučajno vidio Hamiltonov onboard kada je prolazio pokraj Sainza, bolid skužiš tek kada prodes pokraj njega. Čak ni svjetla bolida ne vidis 20m ispred sebe. Kakvo je to utrkivanje na slijepo? I možeš samo čekati kada ce netko zabiti i poginuti.
      Ovi današnji su pi*kice a Lauda je kralj kad se povukao u Fujiu.
      Nisu problem vozači, oni bi vozili,problem je Wet guma koja čisti previse vode i bolid s ovom razinom downforcea gdje doslovno usisaje vodu s asfalta i diže je u zrak.



      3

      0
      • Lauda je neusporediv sa ovima danas… Za razliku od njih, ono što je on vozio je bilo malo čvršće od pivske konzerve… I nije kralj… drugi su nastavili… unatoč svemu… Oni su kraljevi. Hunt prije svih.
        S druge strane, ako bolidi nisu adekvatni za vožnju po kiši, neka mijenjaju pravila za konstrukciju, neka mijenjaju pravila za gume…



        3

        0
    • Williams
      Sinek Prikaži

      kakva hrpa gluposti…
      znaci vozac bi se sam trebao boriti, sam donositi odluke i ispastati (kao lauda) zato sto mu je stalo do vlastitog zivota? zar nije normalno da se organizacija koja zaradjuje milijarde na vozacima brine za te vozace i njihovu sigurnost?
      sto se tice voznje po kisi danasnji bolidi su prica za sebe, to su tehnoloski napredne zvijeri kojima vozac MOZE upravljati pri ekstremnim brzinama u ekstremnim uvjetima kada bi bio sam na stazi, ali sve to pada u vodu (no pun intended) kad imas ovakav downforce i ovoliku kolicinu spreja.
      naposljetku, hvala bogu sto se zivot covjeka cijeni vise danas nego prije 25 godina, a o 1976. da ni ne pricam



      2

      0
      • Pa ok, ajmo onda F1 prvenstvo na PlayStationu. Sigurno ne bude ozljeda i kaj ja znam čega.

        jel ti kužiš da su neke desetine tisuća ljudi platile kartu 200eura i došle gledati novodno najboljih 20 vozača na svijetu, a ovi ne voze jer pada kiša. a svaki od tih 100 tisuća gledatelja vozi oo kiši i ne smatra se nekom facom.



        3

        0
  9. Najbolje da se svi okrenu eSports F1… sigurni, ušuškani u toplome, siti… jer sve ovo je postala lakrdija…
    Zamisli… šok je dizalica na stazi jer je, eto , jednom u povijesti netko nastradao pod njom…
    Po tome bi trebalo ukinuti i ograde jer su dosta njih stradali u njima… vatrogasne aparate jer je Tom Pryce poginuo od jednoga… Stajaće startove i sve druge situacije u kojima je netko nastradao…
    Trebalo bi u boksu zabraniti udarce, u nogometu direktne kontakte i igru po kiši da se ne daj bože tko ne posklizne i ozljedi i slično…
    Ono što ljudi u automobilizmu žele vidjeti je utrkivanje… vozila vrhunskih performansi i iste takve vozače, koji se utrkuju bez obzira na konfiguraciju staze i vremenske uvjete…
    Nitko ne želi da se netko ozljedi, ali uvijek i u svemu postoji rizik… Ako nisu spremni prihvatiti ga, neka idu na balet, šah, kuglanje… whatever

    Edit: Sorry WAPI vidim sad da si i ti pisao gotovo isto



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni