Izdvojeno

Ricciardo: Iduće godine neću biti na gridu

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Daniel Ricciardo je danas prvi put priznao da ga iduće godine nećemo gledati u ulozi stalnog vozača, nakon što je McLaren prije nekoliko mjeseci odlučio da im više ne trebaju njegove usluge i da žele Oscara Piastrija.

Iako je bilo prilično izgledno da Alpine nije zainteresiran za njega, potvrda Pierrea Gaslyja došla je kao još jedna indicija da ga nećemo gledati na gridu 2023. godine.

“Bio sam svjestan za Gaslyjev novi angažman. Znao sam ga pregovaraju već neko vrijeme i znao sam da su jako zainteresirani za njega. Recimo da sam bio spreman za te vijesti.”

“Pokušali smo navigirati oko toga i shvatiti što nas čeka. Trenutno je realno stanje takvo da neću biti na gridu 2023. godine.”

“Mislim da je sad vrijeme za pripremiti se za 2024. godinu. Tad bi se mogle otvoriti neke nove prigode.”

Ricciardo još jednom naglašava da se želi držati Formule 1 i da je to njegov primarni cilj:

“Definitivno, plan je Formula 1. Rekao bih da je ovo kratka pauza. Potpuno sam fokusiran na 2024. godinu.”

“Naravno, ako se pojave prilike za druge stvari, možda se okrenem i tome, ali ako dobijem dojam da me to odvraća od glavnog cilja – onda za to nisam zainteresiran.”

“Ruku na srce, nisam psihički spreman na to. Još sam potpuno u F1 i mislim da će mi ova pauza učiniti samo dobro. Mislim da ću iskoristiti tu pauzu, umjesto da odmah uskočim u drugu kategoriju.”

Komentiraj

18 komentara

  1. Mclaren
    raca Prikaži

    “Definitivno, plan je Formula 1. Rekao bih da je ovo kratka pauza. Potpuno sam fokusiran na 2024. godinu.”
    Da si bio fokusiran prošlu i ovu godinu, vozio bi i slijedeću



    37

    0
  2. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    U vezi Ricciarda imam ono za što vjerujem da je nepopularno mišljenje, a to je da bi mi bilo drago da je negdje dobio drugu priliku za iduću sezonu. S McLarenom očito nije funkcioniralo i u potpunosti opravdavam njihov potez da ga otpuste, ali isto tako bih volio vidjeti bi li u nekom drugom bolidu situacija bila drukčija. Pauza će mu možda dobro doći s mentalne strane, da se malo resetira, ali ne čini mi se da su šanse da pronađe trkaće mjesto 2024. velike – doduše, stvari se u F1 jako brzo promijene i svakakve kombinacije su ostvarive.



    12

    0
    • Danielov narativ me pomalo podsjeća na Barrichellov slučaj 2011-2012. Rubens je tada već bio u 39. godini i isticao je da će se i noktima boriti da ostane u F1. Kako znamo nije bilo mjesta za njega u F1. U 2024. DR će imati 35 godina i uz kombinaciju faktora da ne želi voziti “tek da učestvuje” tj. da se vozika u F1, te da vjerojatno očekuje da ugovor bude otežan sa “solidnom količinom novca” veća mogućnost da ga više ne vidimo u F1 nego obrnuto. Njegova dob u F1 miriši na mirovinu, kako to vidimo u Vettelovom(35) slučaju. Da je to tako najbolje se vidi na primjeru Lewisa Hamiltona(37) koga su čak i britanske novinarske fan perjanice (Brundle & Kravitz) počele “savjetovati” da se povuče (dok ne bude kasno).



      6

      0
      • Ayrton Senna
        Hakkinen 1998 Prikaži

        To njegovo vozikanje je skupo placeno a rezultati su skoro nikakvi,jedna pobjeda i dosta prosutih bodova.Jadan Norris izvlaci 120% iz tog bolida u borbi protiv Alpine ali djabe kad drugi vozac snima videa za instagram i samo se krevelji.Da imamo Alonsa uz Norrisa Alpine bi jos bodovno zaostajao iza McLarena.


        0

        0
    • Što se tiče drugog bolida bio je u Alpini.Nije baš da je tu odradio Bog zna kakav posao.Sve u svemu žao mi je što je ovako završio ali sam je sebi kriv.



      2

      1
      • Fernando Alonso
        Lovro Andraka urednik Prikaži

        Ne slažem se za nastupe u Renaultu. U prvoj sezoni protiv Hülkenberga, koji je tada već bio dvije sezone u momčadi, omjer u utrkama koje su obojica završila bio je 10-4 za Ricciarda, a 2020. je imao 9-3 protiv Ocona i dva podija.



        3

        0
    • Kolega?
      Šta nije bio u Renaultu pa došao u McLaren?

      Sada možemo u nedogled — da je bio bla bla!
      Imo je osam ronjenja u zavoj i maltrtetiranja kolega da mu piju iz tenisice!

      Moje je nepopularno — svijet ga je zavolio zbog njegovog smijanja i jebenog “šuia” ili — pij iz moje znojne cipele!



      2

      0
  3. To je kao kada ti se neda učiti i padneš ispit. Emocije udaraju pa kažeš kako ćeš rasturiti idući put. Dođe sutradan i opet ti se ne da učiti.
    U Renaultu su mu performanse pale za jednu stepenicu, u McLarenu još jednu. Tako da mislim da je Ricciardo priča gotova. Čak ne mora ni za novcima trčati jer se napunio ko brod. Po broju osvojenih postolja i pobjeda u zadnje dvije momčadi, najskuplji vozač ikad.

    Volio bih da sam u krivu i da se vrati jer mi je jedan od najdražih likova tamo po karizmu i pozitivi.



    14

    0
  4. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Rici je super lik, uvijek pozitiva, ali ocito ima neki problem ove godine. Brate ako te toliko muci, izadji iz ormara i pocni ponovo da vozis…



    1

    0
  5. -i dalje mi je neobjašnjiv ovaj pad u mclarenu.
    -i dalje mu predlažem ferrari u wec-u.



    7

    0
    • Ayrton Senna
      Hakkinen 1998 Prikaži

      I meni nije jasno da vec drugu sezonu ne moze da se prilagodi bolidu,Norris je izjavio da i njemu bolid bas ne pase i da se muci ali on izvlaci maximum i trudi se.Zao mi je samo sto je Alonso otisao iz McLarena jer mislim da bi tu bilo borbe izmedju njega i Norrisa i mnogo vise bodova za McLaren koji ima samo jednog vozaca.


      0

      0
  6. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Šteta. Drag lik. Faliće mi njegova zajebancija.
    Sjajan je i vozač ali je nešto krenulo krivo.
    F1 je nemilosrdna, to je tako, jbga.
    Sretno Riki.



    2

    1
  7. Sergio Perez
    CrispyKevin78 Prikaži

    Mislim da je ovaj odvozio svoje. Zasluženo.


    0

    0
  8. Jako drag lik, a prije par godina rekao bih i jedan od najboljih na gridu. Odlična pretjecanja, fenomenalan magnet za sponzore. A onda je krenulo nizbrdo kada se makao od Red Bulla ne želeći (logično) biti druga violina.
    Par performansi i očito, život na visokoj nozi koji je potpomogla visoka plaća uz zajebanciju koja je postala primat – a vožnja nešto sa strane. Dobivam dojam (možda se varam) da je ljenčina, da vjerojatno ne daje povratne informacije poput nekih i da je cijeli taj show (spominje se nesto Hollywood i njegova emisija) uzeo danak vožnji i to je to. Dvoje godine se ne sastaviti sa bolidom dok te gazi mlađi momčadski kolega ne može rezultirati nego ovakvim raspletom događaja. S obzirom na veliki broj nevjerojatno talentiranih klinaca i tatinih sinova, mislim da je njegov stint u F1 završio. Sretno Ricci, snimaj, vozi, i ostani pozitivan lik, samo budi sretan što god da radio – a ako se trkaš, daj se trkak kao nekada… 😊



    1

    0
  9. Nažalost i ja nekako mislim da je odvozio svoje. Bio je nevjerojatno brz i atraktivan vozač koji je imao odlične predispozicije za uspjeh u momčadima koje bi napadale iz pozadine. Frentzen novog doba možda čak i malo više od toga, ali za uspjeh u Formuli 1 (naslov prvaka) treba uz sav talent imati i jako puno sreće da ti se zvijezde naklone i odvedu te u momčad koja će pružiti bolid sposoban za pobjede i u kojoj ćeš ti biti ta violina. Ne vjerujem da će nazad u F1, pitanje je gdje bi osim u Strollovoj ekipi se otvorilo mjesto u budućnosti za njega, eventualno Williams ili neka kombinacija sa Sauberom/Haasom (teško). Po komentarima, to ga ne zanima, a godine idu. Pauzirati godinu s 34 na leđima nije baš obećavajuće jer ipak on nije Alonso da se može vratiti i da će uvijek negdje čekati mjesto, a i Alonsa neće baš dugo čekati. Sretno Ricci, šteta, falit će mi shoey, ali što je tu je… Nisam za ove nove, uštogljene mlade Sheldone.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni