Izdvojeno

Latifi pojasnio “pogrešno skretanje” prije šikane na Suzuki

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nicholas Latifi se nasmijao na svoju pogrešku kad je tijekom slobodnog treninga jučer na Suzuki umjesto u šikanu skrenuo na pogrešan dio staze. Radio-poruka koju smo čuli bila je emitirana sa zakašnjenjem pa su gledatelji dobili dojam da je za svoju pogrešku okrivio bolid.

“Nisam siguran što se tu dogodilo. Bolid je jako čudan, uglavnom, ja sam u redu,” rekao je tada Latifi.

Na upit Motorsport.com portala što se točno dogodilo – Latifi je priznao pogrešku:

“Radio je malo kasnio pa je komentar zvučao čudno.”

“To je u potpunosti bila moja pogreška, ali imao sam neke konverzacije s inženjerom. Trebali smo odraditi još jedan krug, ali sam onda dobio poziv u boks. Mijenjao sam nešto na volanu i gledao dolje, a kad sam pogledao gore – vidio sam zavoj. Ispostavilo se – to nije bio pravi zavoj.”

“Dotad još nisam imao pravi krug na ovoj stazi, još sam učio. Skrenuo sam, ali nije bilo ispravno. Taj zavoj je bio oštriji, a bolid je nastavio podupravljati i voziti ravno.”

“Javio sam se na radio i pitao ekipu što se događa. Onda sam shvatio da se radi o drukčijem zavoju i da zato izgleda kao da se bolid čudno ponaša.”

“To je bila moja pogreška, prilično smiješna pogreška. Radio poruka je malo iskrivljena.”

Latifi otkriva da ga je trener zezao zbog pogreške, ali su se obojica smijali:

“Nema štete, nema problema.”

Latifi se kvalificirao na posljednje mjesto, a zbog kazne od 5 mjesta koju je zaradio prošlog vikenda u Singapuru je to zadnje mjesto i zapečatio.

Komentiraj

2 komentara

  1. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Jel on siguran da je na pravoj stazi?

    Pitam za prijatelja.



    5

    0
  2. Max Verstappen 1
    Wlad55 Prikaži

    Bit ce zapamcen kao world champion maker ili ti ga goatifi



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni