Izdvojeno

Potvrđene promjene za iduću sezonu: Gasly u Alpineu, de Vries u AlphaTauriju

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 mjeseci, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Dugoočekivane vozačke promjene za 2023. napokon su potvrđene uoči posljednjeg treninga za VN Japana – Pierre Gasly zamijenit će Fernanda Alonsa u Alpineu, dok će na njegovo mjesto u AlphaTauri doći Nyck de Vries.

Gasly će voziti pored Estebana Ocona, što znači da će francuska momčad imati potpuno francusku vozačku postavu, nešto što u F1 nije viđeno od 1994. godine. 26-godišnjak je potpisao višegodišnji ugovor, dok Ocon ima ugovor do kraja 2024.

“Oduševljen sam pridruživanjem Alpine obitelji kako bih započeo novo poglavlje u svojoj karijeri u Formuli 1”, rekao je Gasly.

“Vožnja za momčad koja ima francuske korijene je nešto iznimno posebno. Znam koje su snage Alpinea s obzirom na to da sam se utrkivao protiv njih tijekom zadnjih par godina te su njihov napredak i ambicija očito vrlo impresivni.”

Francuz je debitirao u F1 2017. s Toro Rossom, a zatim je 2019. odvozio 12 utrka za Red Bull u kojima nije ostavio nimalo dobar dojam, stoga je vraćen u juniorsku momčad. Do kraja sezone je osvojio svoj prvi podij u Brazilu, a zatim je 2020., kada se momčad preimenovala u AlphaTauri, ostvario prvu i zasad jedinu pobjedu na VN Italije. Posljednji podij osvojio je na prošlogodišnjoj VN Azerbajdžana.

“Želim se zahvaliti Red Bullu jer ovo označava kraj našeg devetogodišnjeg zajedničkog putovanja. Zahvaljujući njihovom povjerenju i podršci postao sam vozač Formule 1, a ono što smo ostvariti sa Scuderijom AlphaTauri tijekom prošlih godina bilo je iznimno posebno.”

“Gledajući prema naprijed, želim dati maksimum i iskoristiti sve svoje iskustvo kako bih se borio za podije te u konačnici doprinio Alpineovoj borbi za prvenstva u budućnosti.”

Šef Alpineove F1 momčadi Otmar Szafnauer zahvalio je Red Bullu na puštanju Gaslyja koji je imao ugovor s AlphaTaurijem za iduću sezonu.

“Naša momčad ima nekoliko ciljeva za nadolazeće sezone i čvrsto vjerujem da je naša vozačka postava odličan odraz visokih ambicija momčadi. Vjerujem da Pierre i Esteban zajedno mogu motivirati momčad za nastavak napretka prema tim ciljevima.”

“Također se želimo zahvaliti Red Bullu na dogovoru uvjeta koji su omogućili Pierreu ovaj korak.”

Ocon, koji već godinama navodno nije u najboljim odnosima s Gaslyjem, pozdravio je novog timskog kolegu objavom dviju fotografija, jedne iz djetinjstva i jedne nove uz poruku na Twitteru:

“Bili smo samo dvojica klinaca iz Normandije s nemogućim snom. Dobrodošao u Alpine obitelj, Pierrot, učinimo našu momčad i zemlju ponosnima.”

Gaslyjevo mjesto preuzet će 27-godišnji Nyck de Vries, ovogodišnji rezervni vozač Mercedesa i njihovih kupaca motora. Nizozemac se prometnuo u jednog od glavnih kandidata za trkaće mjesto u F1 2023. nakon fantastičnog debija u Monzi ove godine, kada je kao zamjena za Alexa Albona u Williamsu osvojio deveto mjesto.

“Želim se zahvaliti Red Bullu i momčadi na prilici da se natječem u F1. Nakon Formule 2 sam imao nešto drukčiji put u motosportu, ali F1 je uvijek bila moj san i zahvalan sam što ga mogu ispuniti.”

“Imao sam puno prilika da isprobam ovogodišnje bolide i mislim da me to stavilo u sjajnu poziciju za nadolazeću sezonu. Nadam se da mi je to pomoglo u pripremi za ono što dolazi.”

De Vries je postao prvak F2 2019., a zatim je osvojio prvenstvo Formule E u sezoni 2020./21. Ove godine završio je deveti u FE. Timski kolega bit će mu Yuki Tsunoda.

“On je iznimno vješt vozač koji je pobjeđivao u svim kategorijama u kojima se natjecao, uz mnogo ostvarenih pobjeda i prvenstava”, rekao je de Vriesov budući šef Franz Tost.

“Njegov posljednji veliki uspjeh bilo je osvajanje Svjetskog prvenstva Formule E, a to je jasan dokaz da je vrlo konkurentan vozač koji zaslužuje mjesto u F1. Veselim se njemu u našem bolidu i uvjeren sam da s Yukijem i Nyckom imamo vrlo snažnu vozačku postavu za 2023.”

Komentiraj

12 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Evo što znači iskoristiti priliku. Ostaju još Haas i Williams



    6

    0
  2. Jesu javili Gaslyu da će voziti za njih? 😂 Šalu na stranu, drago mi je da se Gasly izvukao iz ralja Red Bulla iako me ovu sezonu i ne oduševljava toliko kao prije



    7

    0
  3. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Što li će biti sa Mick Schumacherom? Gdje će biti za 2023?


    0

    0
  4. Mislim da se Oconu sad malo tresu gaće, jer jedno je recimo biti sporiji od onog starog Ricciarda tek pridošlog iz Red Bulla, ili od Alonsa, legende, ali ni on, a ni Gasly neće htjeti biti onaj drugi, sporiji francuz, to bude za jednog od njih katastrofa.
    Ako gledamo razinu samopouzdanja svakoga od njih gdje je recimo Ocon htio Micka za kolegu jer misli da je brži od njega i Gaslya koji dolazi u Alpine jer misli da je brži od Ocona, onda je tu Gasly u prednosti.
    U svakom slučaju čestitke Gaslyu, i makar nemam ništa protiv Ocona, nadam se čisto kao navijač Alpinea da su doveli ipak bržeg vozača u momčad.



    6

    0
  5. Konačno je i ovo potvrđeno.
    Šteta mi je što Pierre odlazi i hvala mu na svemu!
    Dobrodošao niče!



    3

    0
  6. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    Rb opet maestralno odigrao i uzeo nicka svima pred nosom da ga isprobaju za Rb.
    Yebeno to odraduju!



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni