Izdvojeno

Steiner frustriran novom velikom štetom na Schumacherovom bolidu

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 mjeseci, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Günther Steiner nije skrivao nezadovoljstvo Mickom Schumacherom i njegovim razbijanjem bolida na samom kraju prvog slobodnog treninga u Japanu, rekavši da je to frustrirajuće te da se radi o vozačkoj pogrešci.

Haas je morao promijeniti šasiju i čitav prednji dio Schumacherovog bolida, stoga je Nijemac propustio drugi trening.

“Razočaravajuće je jer smo izašli samo kako bismo isprobali start i dobili podatke za nedjelju, a onda je na putu do boksa nakon starta Mick razbio bolid”, rekao je šef Haasa Steiner.

“Cijeli prednji dio je slomljen, ali moramo promijeniti i šasiju jer nismo sigurni je li napukla, a sa šasijom ne možete riskirati.”

Schumacheru nisu strani veliki sudari s barijerama pa mu je ovo već treća ovosezonska promjena šasije. Prve dvije bile su nakon sudara u Saudijskoj Arabiji i Monaku.

“Ovo je treći put da imamo potencijalnu štetu na šasiji. Kažem potencijalnu jer moramo provjeriti je li napukla ili nije, ali poprilično je frustrirajuće”, dodao je Steiner.

Schumacher je kao razloge sudara naveo gubitak temperature u gumama zbog probnog starta, veliku količinu vodenog spreja od bolida ispred, postavke bolida, ali i činjenicu da mu je ovo prvi put na Suzuki – Steineru ta opravdanja nisu značila ništa:

“Trkaći si vozač, znaš da ne možeš vidjeti u spreju, a vode je bilo i ranije. Ja nisam tamo [na stazi], ne govorim vam koliko je to teško. Znate da ovaj posao nije lak, ali u konačnici je sam ovo prouzročio.”

“Da, bilo je spreja, bilo je vode, ali to svi znamo.”

Dodao je kako nije razgovarao s Mickom nakon sudara:

“Ponekad je manje više. Nisam razgovarao s njim.”

Dobro je poznato da Schumacherovo mjesto u Haasu za 2023. nije sigurno i prema najnovijim informacijama, Haas će birati između njega i Nice Hülkenberga. Ova greška, pogotovo s obzirom na Steinerove izjave, sigurno ne ide u korist Schumacheru, iako je on rekao kako bi bio iznenađen kad bi mu današnji sudar utjecao na šanse za dobivanje mjesta.

Komentiraj

11 komentara

  1. Mnogo nabusit i nakurčen seljačina, ne znam da iko ovoliko sere na svoje vizače ili ekipu kao on u javnost.



    3

    13
    • Jenson Button
      Maracos Prikaži

      On samo govori ono što svi znamo i ne pegla mu PR sve što mu izađe iz usta. Kad čuješ ostatak timova (vozači i šefovi momčadi), ako si jako naivan, pomisliš kako kod njih raste cvijeće u garaži i svi se grle za podršku nakon greške vozača ili tima.. A zapravo su im 90% izjava, o maltene bilo čemu, teška laž u kameru..
      Ovom izjavom po meni baš ništa nije krivo rekao. Poslali su bolid van na par “jednostavnih” testova, vratio se u dijelovima potpunom greškom vozača koji nije u stanju reći: precijenio sam situaciju i pogriješio.



      18

      0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Ma lik očito ima nešto protiv Micka. Držao je Magnussena i Grosjeana godinama, koji su obojica već bili preiskusni kad su došli u Haas, i radili su hrpu gluposti svake godine. Pa evo Magnussena su vratili, i lik skoro svaku utrku ima očtećeno prednje krilo za crno narančastu zastavu nakon prvog kruga… Da ne govorim o Grosjeanovim glupostima…

      A Micku je tek druga godina. Ima prvaka koji su u prvim sezonama radili veća sranja od Micka. Tipovi kao Grosjean nisu takva sranja prestali raditi do kraja karijere…



      5

      0
      • Ali Mick radi ista sranja i ne uspijeva redovno ni da dobiva Magnussena koji nije vozio godinu dana, nikakav dojam nije ostavio da bi čovjek rekao da zaslužuje da vozi idalje, ni performansama, ni preticanjima doslovno ničim.


        0

        2
  2. ne znam, što više gledam taj Haasov bolid to mi livery više liči kao da je preuzet od Kinder čokoladica… a Mick, žao mi ga je



    3

    0
  3. Da ga niste sjebali 3x (najmanje) sa strategijom i/ili zamjenama guma od po 10sec i da mu nije riknuo bolid u Kanadi, možda bi imao 10-ak bodova više, pa bi trenutno bili ispred AMa, a ako bi bili ispred i nakon Emirata, to znači 5-6 miliončića više.
    A sve štete na bolidu koje je napravio Mick sigurno nisu toliko.
    Zato Kevin u zadnje vrijeme uredno odvaljuje endplatove krila u duelima na startu, završavajući lagano van bodova.
    Ništa Steineru, imaš Hulka, a pored njega eventualno i Riccija, naravno ako bi ovaj htio da mu se primanja smanje sa 15 miliona na 1 milion.
    Dragi su mi obojica, ali jedan nije vozio (redovno) čitave 3 sezone, a drugi zadnje dvije sezone vozi lošije od Micka.



    28

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni