Izdvojeno

Russell i Hamilton predvode kišni drugi trening u Suzuki

Piše: Luka Softić

Prije 2 mjeseci, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Najbrža vremena na kišnom drugom treningu u Suzuki imali su Mercedesovi Russell i Hamilton, a treću i četvrtu poziciju su zauzeli Verstappen i Perez. Sainz je bio peti, a Leclerc se zadržao na jedanaestom mjestu.

Zbog Pirellijevog testiranja guma drugi trening trajao je 90 minuta. Bolidi su trebali testirati prototip novih Pirellijevih slick guma, no zbog kiše ta zgoda neće doći na red danas, ali je trening svejedno zadržao planirano trajanje. Loši vremenski uvjeti iz prvog treninga nisu nestali, kiša je nastavila neumorno padati, a prvi bolid kojeg smo vidjeli na stazi bio je onaj Nicholasa Latifija. Nedugo potom su se ohrabrili i Sainz, Ricciardo i Albon. Feedback kojeg smo mogli čuti od vozača je da su uvjeti na stazi još uvijek preriskantni za intermediate gume. Zanimljivu i pomalo bizarnu scenu vidjeli smo kad se Nicholas Latifi po svemu sudeći izgubio skrenuvši na pomoćni put prije šikane u trećem sektoru.

U međuvremenu su se ohrabrili i Mercedesovi vozači te Kevin Magnussen, a preferirani izbor guma je i dalje bio full wet. Iznervirani Guenther Steiner potvrdio je da Mick Schumacher neće nastupiti u drugom treningu zbog udesa na kraju prvog treninga, ali da će bolid biti spreman za treći trening.

Russell je sa 60 minuta preostalog vremena napravio najbrži krug na intermediate gumama. Njegovo prolazno vrijeme bilo je brže za čak 2 i pol sekunde čime je ukazao ostatku grida da je vrijeme za intermedije. Tsunoda je u drugom sektoru imao izlet po šljunku, a da je staza klizava potvrdio je i Leclerc koji je jedva izbjegao barijere u 11. zavoju zbog lockupa kotača. Bez obzira, u ovom trenutku smo imali puno aktivnosti na stazi, a izlazak na stazu osim Micka Schumachera jedini još nije zabilježio Alonso, koji se treniranju pridružio s 45 minuta do kraja.

Kiša je u međuvremenu prestala padati, ali je staza i dalje bila natopljena. Leclerc se na timski izjasnio da još uvijek nije zadovoljan s osjećajem bolida. Perez je potom ponovio Leclercovu zgodu s izlijetanjem u 11. zavoju. Kako je trening odmicao kraju, sve više vozača zaključilo je svoj trening izlaskom iz bolida u garaži, a posljednjih petnaest minuta na stazi su proveli još Red Bullovi vozači, Sainz, Bottas, Tsunoda, Vettel i Stroll.

Značajnijih događaja do kraja treninga nije bilo, a treći trening je na rasporedu sutra u 5 ujutro po hrvatskom vremenu.

PVozačBolidVrijeme+Krugovi
1George Russell Mercedes1:41.93523
2Lewis Hamilton Mercedes1:42.170+0.235s21
3Max VerstappenRed Bull Racing1:42.786+0.851s23
4Sergio PerezRed Bull Racing1:42.834+0.899s26
5Kevin MagnussenHaas 1:43.187+1.252s16
6Carlos SainzFerrari1:43.204+1.269s23
7Fernando AlonsoAlpine 1:43.533+1.598s14
8Valtteri BottasAlfa Romeo 1:43.733+1.798s20
9Esteban OconAlpine 1:43.884+1.949s12
10Zhou GuanyuAlfa Romeo 1:44.525+2.590s16
11Charles LeclercFerrari1:44.709+2.774s10
12Nicholas LatifiWilliams1:44.962+3.027s16
13Alexander AlbonWilliams 1:45.039+3.104s15
14Yuki TsunodaAlphaTauri 1:45.257+3.322s26
15Sebastian VettelAston Martin1:45.261+3.326s23
16Lando NorrisMcLaren 1:45.885+3.950s11
17Daniel RicciardoMcLaren 1:46.030+4.095s9
18Lance Stroll Aston Martin 1:46.776+4.841s20
19Pierre GaslyAlphaTauri1:47.109+5.174s13

Komentiraj

7 komentara

  1. Latifi 🤣
    Nedostajaće nam



    9

    1
  2. Ferrari
    Leo4 Prikaži

    “Not sure what happend there, the car was…strange”
    Da, bolid je sam skrenuo 😁



    8

    1
  3. Mclaren
    raca Prikaži

    Šta je McLaren vozio na full wetu? Nisam gledao pa pitam


    0

    0
  4. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Za zaboravne: kvalifikacije SUBOTA ujutro 8 sati, utrka NEDJELJA 7 sati.
    Dajem ruku u vatru da će se ljudi zeznuti kao i obično.



    4

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni