Izdvojeno

Leclerc: Ove godine nam nije nedostajalo brzine, ako gledamo od prve utrke – skoro uvijek je bilo brzine da se borimo za pobjede

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc se osvrnuo na loš start utrke u Singapuru i kaže da je uvjeren da će imati bolje lansiranje sa startne crte u utrci u Japanu nego li ga je imao prije tjedan dana. Ferrarijev vozač je imao pole position, ali je vodstvo izgubio već do prvog kočenja. Sergio Perez je potom vodio do kraja utrke i došao do svoje četvrte pobjede u karijeri.

Leclerc kaže da su i drugi vozači iza njega koji su krenuli s desne strane imali problema, uključujući Lewisa Hamiltona i Fernanda Alonsa.

“Mislim da sam imao prilično dobre startove cijele sezone. Osvrćući se na Singapur – ne vjerujem da sam išta loše učinio.”

“Ja, Lewis i Fernando – sva trojica smo imali loš start s desne strane. To je loša sreća. Siguran sam da će start biti sasvim u redu ovog vikenda u Japanu.”

Suzuka ima neobičan startni pravac jer je u blagom padu pa vozači do gašenja crvenog svjetla moraju biti i na kočnici.

“Morate se sjetiti da kočite sve dok ne krene utrka. Ako se malo zakotrljate – to je odmah glupa kazna. Osim toga – nije puno drukčije nego inače.”

Leclerc kaže da očekuje jak Red Bull na Suzuki i da će ih biti teško pobijediti:

“Realno gledajući – Max će biti prvak. Ako ne ovog vikenda, onda vrlo, vrlo skoro. No, moramo se usredotočiti na sebe, pokušati odraditi dobru utrku u nedjelju.”

“Ove godine nam nije nedostajalo brzine. Ako gledamo od prve utrke do danas – uvijek smo bili jaki i brzina je uvijek bila tu da se zapravo borimo za pobjede. Tu možemo izuzeti par utrka, ali nije ih bilo puno.”

“Mislim da je ključno da nam se u nedjelju sve poklopi – strategija, upravljanje gumama, tu je trenutno naš fokus. Iduće godine to moramo popraviti da bismo se borili za naslov.”

Komentiraj

6 komentara

  1. Zna se dobro gdje je falilo brzine…



    3

    0
  2. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Gume su bile često problem. Teško je raditi bolju strategiju ako je red bull u prednosti i kod undercuta i overcuta. Također motor nije na razini Honde.



    7

    0
    • Ferrarijev 066/7 motor (ili službeno ‘Superfast’) je vjerojatno najinovativniji komad hardware-a na gridu, ali je područje u koje su zakoračili s tom arhitekturom nerazrađeno po pitanju izdržljivosti legura od kojih se prave komponente. F1-75 konstantno dominira zone akceleracije (izlazi iz sporih zavoja i šikana), a prema pisanju pouzdanih njemačkih izvora prvi su po snazi. Tom razmišljanju u prilog ide i činjenica da su u najjačim režimima rada (kvalifikacije) besprijekorni, kao i rezultati u prvim utrkama sezone kad je (barem prema izjavama iz Ferrarija) motor radio na krajnjim granicama performansi kako bi se utvrdili potencijalni propusti u pouzdanosti. Ukoliko izbacimo sve vanjske okolnosti i promatramo stvari u vakumu (jedna utrka – jedan motor), Ferrari po meni ima prednost nad Hondom, no Honda održava i konzervira energiju kroz bolju električnu komponentu. Dobro Leclerc govori, IMO.



      4

      0
  3. Ayrton Senna
    Scuderia Prikaži

    Ova bi izjava imala smisla da je rekao prije Belgije (da im nije falilo brzine) , sve nakon toga je jednosmjerna ulica.



    4

    0
    • Do Belgije je bila kombinacija kvarova, genijalne strategije i neke vozacke greske. Moglo se skupiti puno vise bodova do Belgije, ali nakon toga, zbog tehnicke direktive Ferrari gubi oko 0.3 sekunde i to je to, nema spasa.
      Promijeniti ljude u Ferrariju i zabraniti promjenu pravila tijekom sezone.



      3

      0
  4. Brzina im nije bila problem i to je kao obecavajuce za iducu godinu. Ali odnos prema gumama je bio jako loš, potrosnja jedna od najvecih. A to sumirano znaci da max 5-6 krugova mogu postizati brzinu i drzati Red Bull, ali svaki iduci krug je zaostatak. I lani su imali tvoj problem


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni