Izdvojeno

Leclerc želi da Ferrari posljednjih par utrka iskoristi za vježbu izvršavanja strategije

Piše: Ante Vetma

Prije 6 mjeseci, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako je Charles Leclerc još uvijek matematički u igri za osvajanje naslova ove sezone – svima je jasno da je ta priča gotovo sigurno završena. No, Leclerc ima plan za posljednjih nekoliko utrka – želi da ih Ferrari iskoristi kao strateški poligon, odnosno, da se poboljšaju u tom aspektu koji ih nije krasio ove sezone.

“Želim da ovih posljednjih par utrka iskoristimo da bolje odrađujemo utrku. Mislim da je već ovaj vikend bio korak naprijed.”

“Moramo se poboljšati. Ovo je dobar korak u pravom smjeru, i zbog toga sam sretan, ali me svejedno frustrira završiti na drugom mjestu.”

Charles Leclerc

Mattia Binotto je pohvalio ekipu s pit-walla za posao koji su odradili jučer:

“Vjerujem da smo donosili prave odluke. Bili smo među prvima koji su stavili slick gume dok staza nije bila potpuno suha. S tim potezom smo pritisnuli Pereza da i on učini isto. Pokušali smo promijeniti tijek utrke.”

Mattia Binotto

S drugim mjestom Leclerca i trećim jučer blijedog Carlosa Sainza – Ferrari je uspio osvojiti svoj prvi dvostruki podij još od Velike nagrade Miamija.

“Drago mi je da je utrka dobro odrađena s obje strane pit-walla. Postoje još neke stvari koje možemo poboljšati, ali ekipa značajno napreduje.”

Carlos Sainz

“Učimo iz svake situacije. Kao što je Charles rekao – u ovih zadnjih pet ili šest utrka se moramo dobro pripremiti za iduću sezonu.”

“Jasno je da je bolid tu, vozači su tu, samo se moramo poboljšati oko izvršavanja utrke kad god se stvori prilika.”

Komentiraj

7 komentara

  1. Vjezbaju oni od 2010te pa do danas, nema tu pomoci dok se ljudi ne promijene.



    21

    0
  2. Nelson Piquet
    Frantic Donator Prikaži

    Pokušali pritisnut Checa sa penzionerskom zamjenom guma.
    Checu su njegovi promijenili gume skoro 3 sekunde brže.



    22

    0
  3. Fernando Alonso 14
    GP2Engine Prikaži

    Treba poboljšat, i to znatno, potrošnju guma, Mate.



    2

    0
  4. Nabij Inaki Ruedu u glavu to ti je jedina vježba potrebna da poboljšate strategije



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni