Izdvojeno

Russell: Ostavio sam Schumacheru dovoljno prostora

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 22 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedesov George Russell i dalje tvrdi da je Micku Schumacheru ostavio dovoljno prostora da se izbjegne sudar tijekom jučerašnje utrke u Singapuru.

Russell je u 40. krugu pokušao prestići Schumachera na kočenju za 1. zavoj, ali su se bolidi Mercedesa i Haasa dotaknuli uslijed čega su obojica probušili gume. To je označilo i kraj realne nade za bodovima, te su završili na 14. i 15. poziciji.

Suci su odlučili da neće kažnjavati nikoga, a Russell je uvjeren da on nije krivac:

“Očigledno, sudario sam se s Mickom. Ne znam što se dogodilo.”

“Osjećaj je kao da sam mu ostavio dovoljno prostora. Vjerojatno bismo završili unutar bodova jer smo imali dobar tempo.”

Russell je u Singapuru imao neprepoznatljivo loš vikend:

“Na kraju smo odradili najbrži krug skoro 2 sekunde brži od bilo kog drugog, tako da mi je drago da smo barem riješili probleme od jučer. Rekao bih da mi je to vratilo malo samopouzdanja, sad znam da nisam bio sporiji 3 sekunde u kvalifikacijama zbog nedostatka talenta ili tako nečeg.”

“No, svejedno je šteta, imali smo bolid koji je mogao pobijediti ovog vikenda.”

Mick je rekao da mu je taj incident uništio utrku:

“Nakon sudara s Georgeom imali smo probušenu gumu. Svejedno, završili smo na 13. mjestu i rekao bih da smo sretni što smo došli do cilja. Puno vozača nije uspjelo ući u cilj. Mi smo imali tempo za bodove, ali nismo imali sreće.”

“Shvaćam Georgea, on želi proći i napredovati, ali svi se mi natječemo za bodove i za naše pozicije. U tom smislu – mi se borimo u svojoj utrci.”

Komentiraj

22 komentara

  1. Tenkre.
    Najantipatičniji lik na gridu.



    35

    5
  2. ne mogu razumjeti kako russell nije dobio kaznu za ovo.



    30

    2
  3. Dakle sportska etika ovih likova iz Mercedesa:
    onaj s probušenim nosom viče da mu je bolid “intact”, a iskre frcaju od struganja prednjeg krila po stazi, samo kako ga ne bi pozvali u boks, a ovaj drugi nikad nije kriv kad se u nekoga zabije.

    Pa majku mu staru, dajte malo elementarnog poštenja, jebo ih Torger i njegov totalni rat.

    Russell će naslijediti posebno mjesto koje Alonso ima u mojem srcu.

    A povrh svega ne razumije sport kojim se bavi, on je postavio 2 sekunde brži najbrži krug na sasvim novim soft gumama na kraju utrke i iz toga zaključio da je mogao pobijediti u utrci ?!?!?? Stvarno ne znam kaj bi rekao.



    29

    5
  4. Cak su i Englezi na F1 TV feedu (ne Skyevci) rekli da Russel nije ima sto traziti u tom zavoju i da je sudar njegova krivica.
    Ali nek je on uvjeren da je Mick njega trebao propustiti jer je (citiram wapija):

    postavio 2 sekunde brži najbrži krug na sasvim novim soft gumama na kraju utrke i iz toga zaključio da je mogao pobijediti u utrci



    11

    1
  5. O čemu ovaj momak priča, jel on ima doticaj sa stvarnošću?
    Izraziti krivac za incident s mickom gdje je trebao pobrati + 5 za Japan.

    Bolid za pobjedu? Tip je bio van utrke cijelo popodne, Hamilton koji je neki dio utrke imao čistu utrku, nije Sainza uspijevao pratiti, koji je kasnio 1 sec za vodećim,po krugu. Russel postavio najbrze vrijeme na ganjc novom softu i punom baterijom i taj krug pripremao 4 kruga… Daj mali bezvezan si full



    25

    2
  6. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Jako dobar vozac ali kad bi se malo vise na voznju fokusiro bila bi pobjeda ili bolje mjesto u poretku vozaca. U Austriji je jako glasan bio u vezi TD (flexi podnica) i onda je opet falio. Dosla Spa Red Bull ostao/profitiro. Volim prazne engleske rijeci i Karmu!😁Da se ne bavi toliko politkom mozda bi bilo nesto od njega. Wolff mu je sef tako da me necudi. I jedva cekam preksutra da RB dokaze pravo i merc popusi



    15

    1
  7. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Ovaj kao da biranim riječima provocira.



    8

    0
  8. Martin Brundle: you turned right in to him, George. Najjači komentar tijelom utrke 😂😂😂



    6

    0
  9. Drago mi je da svi vide kako je George kriv. Po meni ovako krenuti na drugi bolid u očekivanju da će se taj maknuti je za mene za kaznu.

    To je nešto što sam i prošle godine zamjerao Maxu u duelima s Lewisom.

    Sad. Mene zanima mišljenje ovih što potvrđuju da je George kriv kako bi gledali nq situacinu da se Mick izmaknuo desno u zadnji tren i izbjegao dodir. Naravno pri tome bi izgubio poziciju. Za mene i u tom slučaju bi Gerogeov potez trebalo sankcionirati (najmanje vraćanjem pozicije). Ekipa?



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni