Izdvojeno

Perez pobjednik maratona u Singapuru prepunog incidenata i pogrešaka!

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 65 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Velika nagrada Singapura opravdala je očekivanja po pitanju trajanja i završila nakon puna dva sata. Do svoje četvrte pobjede u karijeri došao je Sergio Perez u Red Bullu, ispred Charlesa Leclerca i Carlosa Sainza.

Perez će ipak na potvrdu pobjede morati još malo pričekati s obzirom na to da je pod istragom sudaca. Javna obavijest glasila je da se istražuje zbog incidenta tijekom sigurnosnog automobila, a pitanje je radi li se o navodno prevelikom razmaku kojeg je ostavio između sebe i sigurnosnog automobila ili o situaciji kad je skoro prestigao sigurnosni automobil dok je gestikulirao Berndu Maylanderu da ubrza.

Drugi je bio danas izvrsni Charles Leclerc koji je vodstvo izgubio odmah na startu utrke. U samom finišu bio je na par desetinki iza Pereza, a uz nekoliko polusrčanih napada – nije pronašao mjesta ni prilike da vrati prvu poziciju. Štoviše, nakon par proklizavanja i gubitka par desetinki – shvatio je da je rizik prevelik i na kraju pao na čak 7,5s iza Pereza.

Carlos Sainz nije bio ni sjena svom timskom kolegi i u utrci u kojoj je Ferrari izgledao kao najbrži ili drugi najbrži bolid redovito je uspijevao pasti daleko iza vodećeg dvojca kad god bi ih sigurnosni automobil zgusnuo.

Momčad dana vjerojatno može biti i McLaren koji je iskoristio kasni sigurnosni automobil i svoju promjenu s intermedija na slick gume obavio u tom periodu, te tako izgubio puno manje vremena od konkurencije. Lando Norris je završio na četvrtom mjestu, a Daniel Ricciardo odmah iza njega.

Šesti je bio danas nevidljivi Lance Stroll koji se držao izvan nevolja i podalje od barijera, a iza njega je na sedmom mjestu ostao vodeći u prvenstvu – Max Verstappen. On je nakon lošeg starta i pada od četiri pozicije imao ogroman posao pred sobom. Iako je napredovao po jednu poziciju svako par krugova – to je bilo puno presporo na ovakvoj stazi i već je nakon 15 krugova bio cijeli pit-stop iza timskog kolege na čelnoj poziciji. Verstappen je imao dobru priliku za bolji rezultat kad se nakon sigurnosnog automobila našao na petom mjestu – iza Norrisa, ali je odmah bio agresivan i uništio slick gume blokiranjem kotača. Morao je po novi set guma i pao na začelje odakle se do kraja probio do sedmog mjesta, ispred Sebastiana Vettela.

Lewis Hamilton je imao tešku utrku u kojoj je dva puta ekipi sugerirao da su na pogrešnim gumama. Zapeo je iza Carlosa Sainza na 4. poziciji tijekom više od polovice utrke, a onda se nakon svoje pogreške ničim izazvan zabio u barijere. Oštetio je prednje krilo i morao u boks. U samom finišu bio je dio trojca s Vettelom i Verstappenom, ali je u napadu na Aston Martin ponovo pogriješio, proklizao i poklonio poziciju Verstappenu.

Iza njega su ostali Gasly, Bottas, Magnussen, Schumacher i Russell.

Britanac je danas imao težak proboj poput Verstappena, a utrka mu je potpuno uništena kad je uzeo slick gume puno prije svih drugih. Kasnije je imao sudar s Mickom Schumacherom i završio je dva kruga iza vodećih.

Bez plasmana je ostao Yuki Tsunoda koji se zabio u barijere nakon neforsirane pogreške, Esteban Ocon i Fernando Alonso zbog problema s bolidom, Alexander Albon, Nicholas Latifi i Guanyu Zhou zbog sudara s barijerama.

Iduća utrka vozi se već za tjedan dana u Japanu na legendarnoj Suzuki.

P#VozačEkipa+
111S.PEREZRed Bull/
216C.LECLERCFerrari7.595
355C.SAINZFerrari15.305
44L.NORRISMcLaren26.133
53D.RICCIARDOMcLaren58.282
618L.STROLLAston Martin61.330
71M.VERSTAPPENRed Bull63.825
85S.VETTELAston Martin65.032
944L.HAMILTONMercedes66.515
1010P.GASLYAlphaTauri74.576
1177V.BOTTASAlfa Romeo93.844
1220K.MAGNUSSENHaas97.610
1347M.SCHUMACHERHaas1 krug
1463G.RUSSELLMercedes2 kruga
22Y.TSUNODATSUDNF
31E.OCONOCODNF
23A.ALBONALBDNF
14F.ALONSOALODNF
6N.LATIFILATDNF
24G.ZHOUZHODNF

Komentiraj

65 komentara

  1. Mclaren
    raca Prikaži

    McLaren, team of the day



    15

    0
  2. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Ovo je postalo tako frustrirajuce, da se nikako jedan vikend ne moze poklopiti kako treba. Da P2 i P3 – bravo momci, ali P1 je trebalo danas da bude! Doslovno mi je muka od gresaka. Ako strategija radi, vozac ne, ako vozac pogresi, onda strategija top I tako sve u krug. Nevjerovatno, dajte saberite se vise, donesite tu pobjedu…



    6

    4
  3. Checo odvozio odlično, nema mu se šta reć, svaka čast.
    Max što umijeće, što sreća i eto ga na 7. mjestu.
    McLaren winners of the day s obzirom na oba odustajanja Alpinea.
    Mercedes užas, Hamilton ima sreće da je i ova dva boda uzeo.



    3

    2
  4. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Luda utrka. Max i Lewis ce ovo htjeti sto prije zaboraviti. Checo bez greske. Lec me razocarao, a Sainz sramotno los danas.



    7

    3
  5. Ljudi moji kakva utrka.

    Danas nemojte zamjeriti svojim favoritima. Ova staza je jedna od najtežih u kalendaru, a kada još padne kiša onda je to ekstra.

    Hamilton i Max samo su pokazali da nisu roboti i sada mogu zajedno do prve birtije i popiti rakijicu za svaku grešku koju su napravili…

    Saintz offline cijelu utrku. Ferrari i dalje malo lošiji na dulje staze tako da Leclerc ostaje princ kvalifikacija.

    Velika šteta za Alonsa. Nakon svih godina karijere on je i dalje lud kada mora odustati.

    Perez danas briljirao iako je bio prvi cijelo vrijeme. Treba i to izvesti, pogotovo nakon onolikog pritiska od strane Leclerca. I ima moj glas za vozača dana.

    McLaren i Aston Martin naručili ekstra kamione da mogu sve ove bodove odvesti doma. :)

    Ne znam za vas ali ove godine mi sudci gori od Masija prošle godine



    15

    1
  6. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Koji cirkus od utrke, prvo odgode, pa onda 3 SC, zanimljivo u svakom slučaju.
    Bravo za Pereza i McLarene.
    Ali staza nemoguća za prestizanje, trebalo je biti nekoliko sekundi brži od ovog ispred da bi prošao.



    1

    0
  7. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    A ja procesije majko mila, da nije bilo SC i VSC nista se nebi dogodilo.

    Cestitke Perezu na startu i daljnjem kontroliranju utrke.

    Max na zadnjem restartu pocetnicki.

    Ricciardo ponovno pokazao zasto su ga sutnuli, preko pola minute u 17-18 krugova.

    Hamilton pokazao zasto je najuspjesniji vozac u povijesti.



    2

    13
    • Lewis i Max odvezli utrku ne bi se reklo da su se borili za titulu prošle godine



      10

      0
    • Sergio Perez
      CrispyKevin78 Prikaži

      Hamilton je pokazao da je za penziju



      8

      15
    • F1puls
      ivanh Prikaži

      Ricciardo ponovno pokazao zasto su ga sutnuli, preko pola minute u 17-18 krugova

      Rici i Mick prije Sc-a imali(čini mi se) 10 i 11 mjesto i nakon Sc a Rici bio 5 a Mick 13….kako???…


      0

      0
      • Michael Schumacher
        ZJ11 Prikaži

        Ricciardo je nakon SC bio odmah iza Maxa, Max izlece u pokusaju obilaska Norrisa, znaci Ric je 2 sekunde iza i onda zavrsi 32 na kraju utrke. Mozda to nisi vidio pa se cudis jer je profitirao ulaskom pod SC kao i Stroll.

        Micka nisam pratio i neznam kakve veze ima s ovim gore, i cak mislim da je isao u box prije SC i da je tu izgubio ko i svi plus sto se Russel lijepo zabio u njega pa mu ostetio bolid.

        Ricciardo vozi amaterski, 5 pozicija je super ali zaostatak za Norrisom je skoro dvije sekunde po krugu nakon SC.



        6

        0
        • F1puls
          ivanh Prikaži

          Samo me zanima dali su u Haasu opet sje…. strategiju Micku.Propustio sam nekoliko minuta.a znam da su bili jedan iza drugog i odjednom Rici peti, Mick trinaesti…! Uvjek ima neki peh, poput Alonsa…..


          0

          0
    • Ricciardo je bio na soft gumama, a s obzirom da nema dozvolu za pretjecanje Landa bio je na tire managementu do kraja, ak usporediš zaostajanje Strolla za Ricciardom do cini mi se dva kruga prije kraja mozes to i potvrditi.. vozio je koliko je bilo potrebno da drzi Strolla iza.



      1

      0
  8. Staza je jednako gadna kao i Valencija! Bljak!



    14

    2
  9. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Ovoliko gresaka na istoj utrci mislim da dugo nisam vidio. Ne mogu se odluciti koja mi je apsurdnija: greska Latifija koji ocito nije svjestan svoje okoline ili Tsunode koji je zaboravio da treba usporiti za zavoj. Max i Lewis isto nisu briljirali, ali ajde barem su te greske nastale tijekom riskantnog (pokusaja) pretjecanja.



    16

    0
  10. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Trka prošla u iščekivanju tko će (slijedeći) pogriješiti. Zato, svaka čast onima koji nisu!
    Ono prednje krilo od Mercedesa bi proslo crash test i sa 50 km/h većom brzinom od testne. Nevjerojatno!



    17

    0
  11. Michele Alboreto
    Drkso Prikaži

    teški šrot od utrke.



    7

    7
  12. Mclaren
    raca Prikaži

    U borbi za treće konstruktorsko mjesto, McLaren je samo u ovoj utrci smanjio zaostatak za Mercedesom za 20 bodova



    2

    0
  13. Formula1
    Zeko Prikaži

    ko je ovaj perec? nigdje ga nema. kad eto ti njega LOOOL



    2

    0
  14. zabavna utrka.
    svaka čast perecu što je izdržao napade leclerca. zaslužio je pobjedu.
    bilo je zabavno gledati kako i najbolji griješe i pokazuju da su i oni od krvi i mesa a ne roboti.
    neki su pokazali da definitivno nisu za F1 (latifi i yuki) i ricci je definitivno izgubio svaku volju za utrkivanjem.
    i za kraj, FIA cirkus. u sportu gdje se razlike mjere u milisekundama oni ne mogu odlučili pola trke i još ovo vrijeme nakon, je li perec ostavio preveliki razmak ili ne… shi*tshow samo takav…



    5

    0
  15. Stefan Bellof
    BandoBoris Prikaži

    Di je GOAT zapeo? Zar nisu svi jucer pricali da on uzima ovu utrku?🤣🤣🤣



    5

    7
  16. Williams
    Davor13 Prikaži

    Osim pobjede Pereza jedan od najljepših trenutaka utrke bio je vidjeti 3 svjetska prvaka kako se međusonbo bore za 7. mjesto Vettel-Hamilton-Verstapen.



    17

    0
  17. Možda da se F1 vozi po bob stazi.

    Čemu čekanje da ostane samo jedna putanja. Čemu full wet gume kad oni ne daju da se vozi do te mjere da bi neki probali i slick. Ne sjećam se kad se zadnji put utrkivalo na full wet.



    5

    0
  18. Mclaren
    Piro Prikaži

    Perez bravo, Lec se trudio koliko je mogao. Sai mi je jako nejasan, i ima čudnu sezonu. Mcl svaka čast. AM bravo. Alo legenda dok mu motor nije krepo. Bome saam bio na rubu stolca. Nikako da itko uđe u box. I kada je krenulo…. Svaka čast Russelu na hrabrosti. A nije i da je imao što izgubiti.



    3

    0
  19. Mercedes
    OldFox44 Prikaži

    Cestitke Perezu na pobjedi!
    Nažalost F1 suci su unistili mogucu odlicnu utrku zbog odgode od 1h zbog nicega. Kiše je prestala nesto prije 14h i znalo se da je vise nece biti. Da se krenulo na full wet bila bi ovo potpuno druga utrka. Ovako su krenuli da inter i kad su presli na slick to je bila gotova stvar. Stvorila se suha trkaca linija i to je to.



    3

    0
  20. Ali, Russelova izjava kako se Mick brani kao da vozi utrku svog života…
    Ne znam šta da mislim.



    16

    1
  21. Perez je dobio pet sekundi kazne, tako da mu ostaje pobjeda.


    0

    0
  22. -utrka zanimljiva, umjereno zadovoljan rezultatom.
    -čestitke perezu na zasluženoj pobjedi.
    -od ostalih mojih max vikend za zaborav, yuki katastrofa sa udesom u najgorem trenutku za maxa i pierrea.
    -sainz nevidljiv. bio poklon od kladionice 1,35 duel protv russella. čudno mi je bilo 3,2 kontra hama što je isto prošlo, ali baš je bio niđe.
    -am zbog yukija ispred at-a u konstruktorima. zanimljivo mi je kako su haas i alfa katastrofa nakon vrlo dobrog prvog dijela sezone.
    -još jedan shitshow u režiji direkcije utrke. rješavat checove situacije nakon utrke je katastrofa. općenito, sve bi trebalo bit riješeno tijekom utrke. i čudi me što russell nije pokupio kaznu kad je onog jednog ‘izgurao’ na kočenju. mislio sam da je max možda trebao bit kažnjen zbog kraćenja staze u prvom krugu, prvom zavoju, ali nije stekao nikakvu prednost. mudro.



    5

    0
  23. Williams
    Montoya Prikaži

    Za statističare: kad je zadnji put odvožen ozbiljni broj krugova na full wetu ?
    Belgiju 2021. ne računam



    5

    0
  24. Zanimljivo, jedva čekam kalendar F1 da se vozi samo po gradovima. Po mogućnosti da staze budu nadkrivene da nedaj Bože pada kiša po stazi, a i ušteda je golema nebi trebalo proizvoditi gume za kišu.



    9

    1
  25. Magnussen triba prije svake utrke otpilat M-plate sa obe strane krila jer mu samo problem stvara i garantira prerani pitstop.



    2

    1
  26. interesantna “analiza” … “Drugi je bio danas izvrsni Charles Leclerc koji je vodstvo izgubio odmah na startu utrke.” na startu izgubiš P 1 , ni uz “pomoć” SC ne uspiješ preteći pereza polusrčanih napada ( kako piše u “analizi” ) i kako dalje piše “… nakon par proklizavanja i gubitka par desetinki – shvatio je da je rizik prevelik i na kraju pao na čak 7,5s iza Pereza.” carlos koji je starta sa P 4 , završija na P 3 nije bija ni sjena kolegi ” redovito je uspijevao pasti daleko iza vodećeg dvojca kad god bi ih sigurnosni automobil zgusnuo.” a možda je carlos na vrime shvatija ( prije leclerca) da je rizik u ovakvim uvjetima na stazi prevelik i zato nije pritiska . carlos nije iskoristija činjenicu da je ferrari izgleda ka najbrži ili DRUGI najbrži bolid u trci ? a CL je iskoristija tu činjenicu ? btw carlos “ni sjena kolegi” je jučer na kraju napredova jedno misto , a izvrsni leclerc je jednu poziciju nazadova u odnosu na start ;) izvrsni CL nije uspija iskoristit situaciju “zgušnjavanja” poredka zbog SC u borbi sa perezom , a carlos “ni sjena kolegi” je usprkos zgušnjavanju izdrža sve napade lewisa u obrani P 3 . koliko su jučer bili “složeni” uvjeti na stazi pokazale su greške lewisa i maxa ali valjda oni nisu referenti vozači da bi se nešto o uvjetima dalo zaključit . zapravo možda je jučer “bezlični” carlos treba vozit ka max koji je posli SC forsira sa norrisom , uništija gume i sa odličnim RB uspija završit ispred seba koji se odlično branija u inferiorniem astonu tek 1,1 s . a možda je carlos treba odvozit ka lewis koji se zbog forsiranja No 1 zabija u barijeru da bi posli forsirajući sa sebom napravija grešku No 2 čime je izgubija P 8 od maxa .
    nevidljivi stroll je završija ispred vidljivih maxa i lewisa , tek 3 s iza ricciarda šta je uspjeh za ovakav aston koju je ponovija rezultate iz imole kad su oba bolida završili među prvih 10 samo šta su ovaj put osvojili više bodova nego u imoli… 12 Vs 5 i pretekli alfa tauri i haas u borbi konstruktora te smanjili zaostatak za alfom za tih osvojenih 12 bodova . posli monze zaostatak za alfom je bija 27 , sada je 15 bodova . nevidljivost je donila dobre rezultata u “berbi” bodova , a vidljivost maxa i lewisa ih je izgubila … možda je carlos “ni sjena kolegi” zapravo pokaza vozačku inteligenciju , nije nepotrebno riskira , a napredova je jedno pisto u odnosu na startnu poziciju . koliko je izvrsni CL zaosta za perezom toliko je carlos zaosta za kolegom . srećom leclerc se posli par proklizavanja “smirija” , shvatija rizik jer da nije , da je postupija ka nekoliko puta tokom karijere možda bi opet vidili njegov bolid pored staze i čuli preko TR “glup sam”. možda je ipak nešto naučija iz prethodnih grešaka što je dobar znak ….



    5

    6
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Slažem se da Leclerc nije imao nešto bajnu utrku, ali sad opisivati Sainza kao velikog mudraca koji nije htio riskirati nema veze s pameti.
      Čovjek je u nekoliko krugova nakon restartova bio po 10ak sekundi iza Pereza i Leclerca. Sigurno to nije bila svjesna odluka jer da nije izletio, Lewis bi mu napravio undrecut. Vidilo se da ne može pratiti tempo vodećih.
      Da se vozikao na 5 sekundi iza prva dva argumet bi imao smisla, ovako da nije bilo nekoliko SC završio bi skoro minutu iza.



      6

      0
      • Na ovom linku koji je dolje Ante podjelio za usporedbe vozača Sainz gotovo da nema brzih krugova od Leclerca osim kada su bili uvijeti vsc i sc te odlazaka u boksove. Ima par bržih krugova na kraju kada su gume Leclercu otišle i možda još 2,3 kruga za vrijeme čistog utrkivanja. Toliko o utrkama njih dvojice jucer.


        0

        0
    • @avalon

      Inače u tvojim analzima često se slažem. Ali sad si promašio fudbal.
      Sainz je sam rekao da nije mogao meda što bi se reklo. Nije imao samopouzdanje u bolid i uvjete na stazi. Dok su ova dva bjesomučno se hvatali i izmjenjivali najbrže krugove.
      Šanse za pretjecanje je bilo ali samo na interima, a tada je Lec bio predaleko. Na slickovima šanse su se smanjile zato jer u tom trenutku trebas izaci sa suhog dijela staze.
      Sainz je imao tempo Hamiltona i Norrisa. 1 sec je kasnio po krugu za vodećim dvojcem. Jedino ima je Max na softu u čistom zraku mogao parirati što se tiče brzine.
      Sainzov jedini plus jučer je start.



      4

      0
    • 10? Bio je tamo sredinom utrke i 20 sec iza. Kad bi se zbrojili svi zaostaci jučer koje je poništio Sc bio bi on i preko 40-50 sec iza. Pozdnato je to da je Avalonu Leclerc “mezimac”. Da ga ekipa nije izjebala sa svime plus kvarovi, već bi Sainz bio iza za jedno 70,80 bodova. Rb je brži bolid, ja ne znam što tu ljudima nije jasno. Izgubio je p1 na startu, a tko nije od najboljih vozača gubio na startu pozicije? Ovo je staza na kojoj moraš biti drastično brži da bi prošao nekoga i to je to. No neki koriste sve živo da ospore nekoga pa čak i kada nema razloga za to. Ferrari da ima dva Sainza u ekipi bi kraj ovakvog bolida vjerovatno bili u poretku iza Mercedesa. Ako je Leclerc imao lošu utrku, pitam se kakva mu je bila onda od kolege? Reći nakon svih onih zaostataka jučer do Sc da je Sainz završio iza kolege isto onoliko koliko i Leclerc iza Pereza može netko tko je ogorčen tom osobom do bola. Možda su 2019 i 2020 uzrok tome…. Što se tiče gubljenja p1 na startu, pa Leclerc uredno sam sebe dovede u situaciju da može biti p1 na startu i to 9 puta u ovoj sezoni. Gdje je tu Sainz? Kako on nikada nije na tom p1 pa da proba obraniti tu poziciju? Ima dobrih utrka no ima ih i koje su za potpuni zaborav. Leclerc se uspjeva ponekada boriti i sa ovakvim RB om.



      2

      0
  27. Ajmo okladu bacit, može li iko osin vozača Red Bulla pobijedit na preostalim utrkama do kraja sezone?
    Mislin da je koeficijent na njihove pobjede do kraja 1.10.


    0

    0
  28. Dali možda netko ima informaciju o vremenima koje je vozio Perez na kraju utrke kada mu je javljeno da da sve od sebe jer postoji mogućnost dobivanja kazne. Zanima me dali je imao još rezerve ili je vozio na limitu svojih mogučnosti cijelo vrijeme!


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni