Izdvojeno

Verstappen: Ovo je bilo jako frustrirajuće

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 22 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Netipična kombinacija dvije pogreške Red Bullove momčadi dovele su Maxa Verstappena u situaciju da u sutrašnju utrku kreće sa osme pozicije. Najprije ga je ekipa pozvala da odustane od pretposljednjeg kruga u kojem je imao 8 desetinki prednosti u usporedbi s Charlesom Leclercom, samo da bi uhvatili bolju poziciju za posljednji pokušaj.

Međutim, kad je Max došao do zadnjeg sektora u idućem krugu – ponovo su mu rekli da odustane, ovaj put bez objašnjenja, iako je odmah bilo jasno da u bolidu ne bi ostalo dovoljno goriva da je odradio taj krug do kraja. U tom trenutku Verstappen je imao pola sekunde prednosti u usporedbi s novim Leclercovim krugom.

“Rekli su mi da odustanem od predzadnjeg kruga, na što sam reagirao – u redu. Idemo učiniti tako. Zatim su mi i u posljednjem krugu rekli da odustanem i dođem u boks. Shvatio sam što će se dogoditi, ostali smo bez goriva.”

“To je nevjerojatno frustrirajuće i ne bi se smjelo događati.”

“Kad stavit manje goriva i kad ne planirate odraditi taj šesti krug – onda barem pratite tijekom sesije. Trebali smo to predvidjeti.”

“Nisam sretan trenutno. Znam da je ovo timski sport, i kao što ja mogu griješiti tako može i ekipa. Svejedno, nikad nije prihvatljivo. Učite iz tih situacija. Ovo je jako loše, nije se trebalo dogoditi.”

Iako sutra može osvojiti svoju drugu titulu – šanse za to su minimalne jer Charles Leclerc kreće s pole positiona na stazi na kojoj je jako teško pretjecati.

“Ova staza je pomalo kao Monako. Jako je teško pretjecati, možda možete učiniti nešto sa strategijom… Trenutno nisam raspoložen za razmišljanje o utrci sutra. Naravno da ću uvijek dati sve od sebe kad sjednem u bolid, ali sad sam jako frustriran ovime što se dogodilo.”

“Vraćam se u hotel, malo ću razmišljati o drugim stvarima i to će pomoći.”

Komentiraj

22 komentara

  1. Formula1
    Zeko Prikaži

    odmah ovako popljuvati momčad baš i nije dobro, a dugo je brao plodove koje su mu servirali



    18

    6
  2. Ferrari
    Leo4 Prikaži

    Sva ta suvremena tehnologija, a nema na onom ekranu ni kazaljku za gorivo 😋



    43

    0
  3. Michael Schumacher
    Lovac Prikaži

    RBR probio budžet, gorivo skupo i eto… Očekujem LPG instalaciju sutra u njihovim bolidima.



    17

    1
  4. Pretjerana reakcija.



    7

    4
  5. Vidimo da i Red Bull griješi.
    Ali oni griješe na +116 u vozačkom i +139 u konstruktorskom poretku, jbga 🙄
    I to u dijelu vikenda nakon kojeg još uvijek imaš “popravni” u vidu trke.



    16

    0
  6. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Da se ovo desilo Ferrariju…
    Ferrari je zanimljiv i kad gubi.



    1

    1
  7. Max je vozacina ali i cvilidreta poprilicna. Sjecam se kad mu DRS u Spanjolskoj nije radio pa je cvilio cijelo vrijeme.
    Mislim vecina vozaca je takva i razumljivo je to kad su u utrci ili kvalama pod adrenalinom, ali kod nekih je vise iritantno, pogotovo kad vecinu sezone imaju mocniji bolid od ostalih



    10

    7
  8. Kakve veze, pobijedili su sa 10 i 14 mjesta na startu. Ovo bi trebala biti dječija igra kada je toliko bio brži i u kvalama gdje obično nisu bili toliko brži od ostalih. Moje predviđanje je da je Max iza prvog u par krugova i najkasnije do 10 kruga. Do kraja dominantna pobijeda.



    3

    1
  9. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Da je ovakav stav imao Ferrari ove godine bili bi prvaci ili bi bila zestoka borba u ovom trenutku. Max ne prihvaca pogreske lik trazi najbolje sto je sasvim uredu. Da je Ferrari imao takav stav prica bi bila puno drugacija. Svi su oni ispod kacige vruci ali sad se vidi da RB/Max ne prihvaca greske kad zna da moze prvi biti. Na 116 bodova prednosti jos uvijek pokusavaju biti bolji i takav stav fali nazalost Ferrariju



    20

    0
  10. Michele Alboreto
    Drkso Prikaži

    Vraćam se u hotel, malo ću razmišljati o drugim stvarima i to će pomoći.”

    ide se momčina razvalit ko hektor u disko pa sutra overcut i pobjeda.



    11

    0
  11. A jadan. Nečeš imati 200 već 199 polea u karijeri. Nije lako biti prvakom već 5 utrka prije kraja. Potpuno frustrirajuće.



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni