Netipična kombinacija dvije pogreške Red Bullove momčadi dovele su Maxa Verstappena u situaciju da u sutrašnju utrku kreće sa osme pozicije. Najprije ga je ekipa pozvala da odustane od pretposljednjeg kruga u kojem je imao 8 desetinki prednosti u usporedbi s Charlesom Leclercom, samo da bi uhvatili bolju poziciju za posljednji pokušaj.
Međutim, kad je Max došao do zadnjeg sektora u idućem krugu – ponovo su mu rekli da odustane, ovaj put bez objašnjenja, iako je odmah bilo jasno da u bolidu ne bi ostalo dovoljno goriva da je odradio taj krug do kraja. U tom trenutku Verstappen je imao pola sekunde prednosti u usporedbi s novim Leclercovim krugom.
“Rekli su mi da odustanem od predzadnjeg kruga, na što sam reagirao – u redu. Idemo učiniti tako. Zatim su mi i u posljednjem krugu rekli da odustanem i dođem u boks. Shvatio sam što će se dogoditi, ostali smo bez goriva.”
“To je nevjerojatno frustrirajuće i ne bi se smjelo događati.”
“Kad stavit manje goriva i kad ne planirate odraditi taj šesti krug – onda barem pratite tijekom sesije. Trebali smo to predvidjeti.”
“Nisam sretan trenutno. Znam da je ovo timski sport, i kao što ja mogu griješiti tako može i ekipa. Svejedno, nikad nije prihvatljivo. Učite iz tih situacija. Ovo je jako loše, nije se trebalo dogoditi.”
Iako sutra može osvojiti svoju drugu titulu – šanse za to su minimalne jer Charles Leclerc kreće s pole positiona na stazi na kojoj je jako teško pretjecati.
“Ova staza je pomalo kao Monako. Jako je teško pretjecati, možda možete učiniti nešto sa strategijom… Trenutno nisam raspoložen za razmišljanje o utrci sutra. Naravno da ću uvijek dati sve od sebe kad sjednem u bolid, ali sad sam jako frustriran ovime što se dogodilo.”
“Vraćam se u hotel, malo ću razmišljati o drugim stvarima i to će pomoći.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
odmah ovako popljuvati momčad baš i nije dobro, a dugo je brao plodove koje su mu servirali
18
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne bi to nazvo pljuvanje, prvo upozorio je na fresku, drugo govorio je mi a ne oni
19
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sva ta suvremena tehnologija, a nema na onom ekranu ni kazaljku za gorivo 😋
43
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
RBR probio budžet, gorivo skupo i eto… Očekujem LPG instalaciju sutra u njihovim bolidima.
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije ni plin više toliko jeftin 🤣
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako ćemo geografski po bazama….nemaju oni odavno ruskog plina, VB je prva ostala bez plina :D
Bit će zbilja na baterije
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pretjerana reakcija.
7
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vidimo da i Red Bull griješi.
Ali oni griješe na +116 u vozačkom i +139 u konstruktorskom poretku, jbga 🙄
I to u dijelu vikenda nakon kojeg još uvijek imaš “popravni” u vidu trke.
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da se ovo desilo Ferrariju…
Ferrari je zanimljiv i kad gubi.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max je vozacina ali i cvilidreta poprilicna. Sjecam se kad mu DRS u Spanjolskoj nije radio pa je cvilio cijelo vrijeme.
Mislim vecina vozaca je takva i razumljivo je to kad su u utrci ili kvalama pod adrenalinom, ali kod nekih je vise iritantno, pogotovo kad vecinu sezone imaju mocniji bolid od ostalih
10
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakve veze, pobijedili su sa 10 i 14 mjesta na startu. Ovo bi trebala biti dječija igra kada je toliko bio brži i u kvalama gdje obično nisu bili toliko brži od ostalih. Moje predviđanje je da je Max iza prvog u par krugova i najkasnije do 10 kruga. Do kraja dominantna pobijeda.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jedno je pretjecati na pravoj stazi, a drugo na ulicnoj. Ne znam bas jeli Verstappen favorit za sutra.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max sutra moze bit sretan ako zavrsi na postolju.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da, uz dobru taktiku i voznju trebao bi postolje ubrati, pobjedu ipak malo teze…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da je ovakav stav imao Ferrari ove godine bili bi prvaci ili bi bila zestoka borba u ovom trenutku. Max ne prihvaca pogreske lik trazi najbolje sto je sasvim uredu. Da je Ferrari imao takav stav prica bi bila puno drugacija. Svi su oni ispod kacige vruci ali sad se vidi da RB/Max ne prihvaca greske kad zna da moze prvi biti. Na 116 bodova prednosti jos uvijek pokusavaju biti bolji i takav stav fali nazalost Ferrariju
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ide se momčina razvalit ko hektor u disko pa sutra overcut i pobjeda.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I dobro opet pobjednicki stav
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
pa to kazem, proci ce ga ljutnja i sutra sve po starom.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Živio
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako su tek pobjednički stav 6 godina imali Toto i Lewis, a? To je bila stavčina.
Može se Ferrari postaviti na trepavice. Nema tu stava, nema tu magične taktike. Bolid je toliko dominantan da može pobijediti i sa začelja
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Koliko je bio ljut i lud da ako se do sutra ne razbistri i ne smiri pobjedit će ili završiti u zidu😀
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A jadan. Nečeš imati 200 već 199 polea u karijeri. Nije lako biti prvakom već 5 utrka prije kraja. Potpuno frustrirajuće.
2
1