Izdvojeno

Leclerc osvojio deveti pole sezone u sjajnim kvalifikacijama u Singapuru, Verstappen tek osmi!

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 mjeseci, 43 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Mješoviti uvjeti i svježe osušena staza u posljednjoj rundi omogućili su uzbudljive kvalifikacije za prvu Veliku nagradu Singapura nakon tri godine, a najbolje se snašao Charles Leclerc koji je stigao do svog devetog ovosezonskog pole positiona.

Sergio Perez bio je samo 22 tisućinke sporiji od Leclerca, a unutar desetinke bio je i trećeplasirani Lewis Hamilton koji je kasnio 54 tisućinke. Pored njega će startati Carlos Sainz, u kvalifikacijama desetinku sporiji od timskog kolege na poleu.

Fernando Alonso, koji će ako sutra uspije startati srušiti rekord Kimija Raikkonena po broju započetih utrka (349), bio je uvjerljivo najbolji vozač izvan najbrže tri ekipe, pola sekunde iza Leclerca i šest desetinki ispred Landa Norrisa koji će sutra krenuti pored njega.

Pierre Gasly završio je sedmi, dok je Max Verstappen, vodeći u prvenstvu s teoretskom šansom da već sutra osigura naslov, ostao tek osmi nakon što je odustao od pretposljednjeg brzog kruga, a u posljednjem ga je ekipa iz zasad nepoznatih razloga pozvala u boks, što je Nizozemca vidno razljutilo. Najbržih deset zaključili su Kevin Magnussen i Yuki Tsunoda.

Q1

Kvalifikacije su započele s nedovoljno osušenom stazom, stoga tijekom prve runde nismo vidjeli nijedne gume osim intermedija. Iako su uvjeti bili vrlo promjenjivi, na vrhu nije bilo iznenađenja i prvih šest pozicija zauzeli su vozači iz vodećih triju momčadi: Verstappen, Hamilton, Leclerc, Perez, Sainz i Russell. Hamilton je kasnio desetinku za Verstappenom, dok je Leclerc već imao punu sekundu zaostatka.

Petorku od koje smo se oprostili na kraju runde činili su Bottas, Ricciardo, Ocon, Albon i Latifi. Bottasu je ovo tek treće ispadanje u Q1 ove sezone, ali treće iz zadnja četiri vikenda. Ricciardo je ostao na samo jednoj čistoj pobjedi nad Norrisom u kvalifikacijama i četvrti put ispao u Q1, dok je Ocon, koji je prijavio probleme s kočnicama u zadnjem krugu, ispao u prvoj rundi prvi put nakon Imole. Začelje su uvjerljivo zauzeli Williamsi, gdje je u međusobnom duelu situacija ista kao u McLarenu – Latifi i dalje ima samo jednu pobjedu nad Albonom. Mick Schumacher u posljednjim se trenucima spasio od ispadanja postavljanjem 14. vremena, a njegov timski kolega Kevin Magnussen postavio je impresivno sedmo vrijeme.

Q2

Kiša ni u jednom trenutku kvalifikacija nije padala, no nitko nije bio dovoljno hrabar da izađe na stazu na slick gumama niti na početku druge runde. Vrh tablice ponovo su zauzela standardna imena; Leclerc, Hamilton, Verstappen i Perez bili su prva četvorica, a na samom kraju runde Alonso se ubacio na peto mjesto ispred Sainza. Slijedila su dva AlphaTaurija, Gasly i Tsunoda, a posljednja mjesta u završnoj rundi osigurali su Norris i Magnussen.

Najveće iznenađenje priredio je George Russell kojem je nedostajalo samo šest tisućinki za prolaz. Russell se mučio tijekom cijele runde i nije uspio postaviti dovoljno konkurentno vrijeme. Lance Stroll, Sebastian Vettel i Guanyu Zhou bili su jedini koji su pokušali odvoziti brzi krug na softu, no nikome od njih to nije donijelo poboljšanje vremena, stoga su završili na 12., 14. i 15. mjestu. Između, na 13. mjesto, ugurao se Mick Schumacher.

Q3

Staza se do završne runde konačno posušila dovoljno da većina vozača izađe na slick gumama – svi osim Tsunode i Magnussena koji su odabrali intermedije krenuli su iz boksa na softu. Magnussen je odustao od kruga na intermedijima, no Tsunoda je odradio krug do kraja i postavio najbrže vrijeme. Hamilton je zatim dvije sekunde bržim vremenom pokazao da je ipak vrijeme za slickove, nakon čega su i ostali na slickovima uspjeli nadmašiti Japanca.

Uslijedilo je za ovakve uvjete standardno konstantno izmjenjivanje vozača na vrhu tablice, a u napetoj završnici do najbolje startne pozicije stigao je Leclerc, i to s manje od desetinke prednosti ispred Pereza i Hamiltona. Verstappen je završio tek osmi nakon što je odustao od predzadnjeg kruga, a u zadnjem pokušaju javljeno mu je da se vrati u boks bez objašnjenja, zbog čega je Nizozemac bio poprilično frustriran na timskom radiju.

Utrka za VN Singapura počinje sutra u 14 sati.

Rezultati

#VozačBolidQ3 +
1Charles LeclercFERRARI1:49.412
2Sergio PerezRED BULL RACING RBPT0.022
3Lewis HamiltonMERCEDES0.054
4Carlos SainzFERRARI0.171
5Fernando AlonsoALPINE RENAULT0.554
6Lando NorrisMCLAREN MERCEDES1.172
7Pierre GaslyALPHATAURI RBPT1.799
8Max VerstappenRED BULL RACING RBPT1.983
9Kevin MagnussenHAAS FERRARI2.161
10Yuki TsunodaALPHATAURI RBPT2.571
11George RussellMERCEDESQ2
12Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES
13Mick SchumacherHAAS FERRARI
14Sebastian VettelASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES
15Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARI
16Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARIQ1
17Daniel RicciardoMCLAREN MERCEDES
18Esteban OconALPINE RENAULT
19Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES
20Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES

Komentiraj

43 komentara

  1. Prvih troje unutar 0.05 🤯

    Sjajne kvalifikacije, to je to!



    16

    0
  2. Dakle, Max odustao od najbržeg kruga zbog goriva pretpostavljam. Imao je ovo u džepu, a ovi Skyevci svaki zavoj mu broje greške, katastrofa, imamo i mi jednog tako pristranog komentatora kad komentira nogomet….

    Inače, jako jako zanimljive kvalifikacije, tri momčadi u 0.05s, oćemo kišu sutra!

    Bravo Charles!



    19

    1
  3. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Red Bull master🅱️lan



    7

    1
  4. Formula1
    Zeko Prikaži

    lude kvale. Max već trokal kod ulaska u box. presušio



    3

    0
  5. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Kakve kvalifikacije, čisti užitak. Leclerc bomba, ali Ferrari je uspio napraviti unsafe release sa svoja dva bolida, pa kako?! A Max slabo, slabo, iako je bio kratak s gorivom. Alonso ponovno pokazao da nije on još za penziju



    5

    5
  6. To ovi pozvali Verstappena u boks da borbu za pobjedu ne bude baš jako dosadna



    14

    0
  7. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Skyevci u pola orgazma skužili da je Lewis “tek” treći… A komentiranje Maxovih krugova je nevjerojatno, kao kad gledaš tekmu Hrvatske na srbijanskoj TV.
    Ali eto, ipak i RB pravi zaje*e, nadat se samo da će sutra ovi moji iz Maranella znati iskoristiti ovo.



    23

    1
  8. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Max bi s lakocom uzeo pole, ali super dutra ce biti dobra utrka



    9

    1
  9. Ali ljudi na ovom forumu koji idalje seru o Croftyu i Brundleu i Sky ekipi i svejedno idalje gledaju svaku utrku na Sky Sportsu 🤣



    14

    0
  10. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Eto Max je upravo rekao da su ga pozvali u box zbog nedostatka goriva.



    1

    1
  11. Odlična izvedna gotovo svih vozača u Q3, no Alonso me je danas oduševio. Fantastična kontrola bolida.



    15

    0
  12. Ocon veli da uz Hamiltona, Alonso nije imao boljeg i brzeg timskog kolegu. Well well well… :)



    16

    1
    • andrej12…..malo “zasoliš” svojim prevodom onoga šta je ocon izjavija , a zapravo je momčić “velio” “Ako pogledate Fernandovu karijeru – samo je Lewis bio na toj razini kao njegov timski kolega. Nitko drugi nije bio dobar kao ja.” pa ako pogledamo karijeru alonsa ( šta ocon sugerira) vidimo da je osim lewisa i buttona ( 2015. pobjedija alonsa ) u onoj eri McL samo ismijavani trulli solidno parira fernandu . 2003. je izgubija od fernanda u prvenstvu 22 boda zaostatka) ali je bija bolji u Q …. 9 Vs 7 za jarna . 2004. je omjer Q bija 8 Vs 8 , a do briatoreovog “izbacivanja” trullia iz tima ( 3 trke do kraja , posli italije ) jarno je bija 4. sa bodom više od 5. alonsa ;) sve ostale kolege osim lewisa i buttona uključujući i kimija 2014. fernando je debelo deklasira . je li lani deklasira i ocona ? Q 11 Vs 11 , na kraju alonso 10. sa 7 bodova više od ocona uz oconova 3 odustajanja Vs alonsova 2 . za sada ove sezone alonso je bolji u Q , ocon bodovno ALI u preostalih 6 trka situacija se može izmjenit u korist fernanda , a kolika će na kraju biti bodovna razlika treba vidit . naravno da bi se napisa posprdni komentar vezan uz jučerašnje Q najbolje zanemarit oconove probleme sa kočnicama jer one i nisu pretjerano bitne na uličnoj stazi singapura zar ne ? može se vozača ne volit ali mu zato ne treba negirat činjenicu da se jako dobro nosi sa preiskusnim i još uvik u najmanju ruku vrlo dobrim alonsom . fernando je tokom karijere ima 17 kolega no neke kao montagny- a , zhoua , yoonga , grosjeana i norrisa možemo “zanemarit” jer su fernandu bili kolege max 7 trka , a od preostalih 12 tek su lewis , button trulli i sad ocon parirali fernandu šta su činjenice koje je lako provjeriti . neomiljeni ocon ništa nije laga ;)



      1

      2
      • Blue Flag
        dFixxx3r Prikaži

        ma dobro nije loš ocon po performansama, ali, postoje razlozi zašto to nisu drugi komentirali, a ocon umjesto da šuti i čeka, on sam sebe hvali, što uz onih njegovih par nekorektnih poteza prema alonsu, stvara jedan nezavidan imidž, te oslikava nj karakter koji teško može biti omiljen..


        0

        0
  13. Baš loša staza, nezanimljiva,teška i za gledati. No ugovor i to odmah do 2028. Zauvijek



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni