Izdvojeno

Sainz i Leclerc predvode poredak drugog treninga, Russell treći, Verstappen četvrti

Piše: Luka Softić

Prije 2 mjeseci, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

U drugom treningu, u kojem obično imamo priliku gledati simulacije kvalifikacija, najbrže vrijeme postavio je Carlos Sainz, a Ferrarijevu brzinu potvrdio je Leclerc na drugom mjestu. Russell je završio treći, a Verstappen je sa samo dva “leteća” kruga u drugom treningu zaslužio četvrto mjesto.

Prvu zanimljivost drugog treninga priuštio nam je Vettel, koji je blokirao kotače na istom mjestu na kojem su to napravili Russell i Verstappen u prvom treningu. Hamilton i Russell su postavili ogledna vremena na početku druge sesije. Magnussen je zatim produžio u pomoćni pravac prije 14. zavoja, također zbog blokiranja kotača. Latifi je u međuvremenu imao poteškoća s pojasem koji ga je ometao u vožnji, što je vrlo podrobno obrazložio putem timskog radija.

George Russell je ponovio zgodu s poljupcem ograde iz prvog treninga s popratnom izjavom da ne zna “zašto se to stalno događa”, a Alonso nas je oduševio milimetarskom vožnjom uz ogradu na izlasku iz zavoja koji vodi u prvu DRS zonu.

Problemi s Perezovim mjenjačem nisu riješeni na vrijeme za drugi trening, a budući da se radi o posljednjem dozvoljenom primjerku ove sezone, pred Red Bullom je teška odluka hoće li riskirati sa starijom jedinicom i izbjeći kaznu, ili će staviti novu i prihvatiti kaznu u poretku. Prvi dio treninga osim Pereza propustili su i Verstappen i Leclerc.

U drugoj polovici treninga konačno smo vidjeli i Red Bull te Leclerca. Perez je pošteno okrznuo ogradu s bolidom, a austrijska momčad se nada da veći popravci neće biti potrebni. Eksplozivan prizor vidjeli smo kod garaže AlphaTaurija. Gaslyjev bolid se zapalio, a za požar nespremnu talijansku momčad spasili su od veće štete i opasnosti dečki iz Aston Martina s efikasnim gašenjem plamena iz Gaslyjevog usisnika. Više sreće za AlphaTauri nije imao ni Tsunoda koji je morao propustiti većinu treninga zbog problema sa sustavom goriva.

Leclerc se jako dobrim vremenom na medium gumama pridružio Sainzu na vrhu, koji je najbolje vrijeme postavio na soft gumama. Verstappen je dotad testirao samo hard gume, te je ostao na 2 sekunde zaostatka za vodećima. Dok su Sainz i Leclerc popravljali svoja vremena, Hamilton je istraživao granice staze u trećem sektoru. Sa zadnjih 5 minuta treninga Verstappen je ipak odlučio izaći na soft gumama, a jedini kompetitivni krug na soft gumama bio je dovoljan za 4. mjesto.

Treći trening na rasporedu je sutra u 12 sati.

PVozačMomčadVrijeme+Krugovi
1Carlos SainzFerrari1:42.58722
2Charles LeclercFerrari1:42.795+0.208s13
3George RussellMercedes1:42.911+0.324s25
4Max VerstappenRed Bull Racing1:42.926+0.339s7
5Lewis HamiltonMercedes1:43.182+0.595s21
6Esteban OconAlpine1:43.412+0.825s22
7Valtteri BottasAlfa Romeo1:43.431+0.844s25
8Fernando AlonsoAlpine1:43.520+0.933s22
9Sergio PerezRed Bull Racing1:43.906+1.319s12
10Lance StrollAston Martin1:43.982+1.395s20
11Lando NorrisMcLaren1:44.013+1.426s15
12Sebastian VettelAston Martin1:44.249+1.662s23
13Kevin MagnussenHaas1:44.422+1.835s21
14Pierre GaslyAlphaTauri1:44.469+1.882s21
15Zhou GuanyuAlfa Romeo1:44.524+1.937s24
16Alexander AlbonWilliams1:45.144+2.557s24
17Yuki TsunodaAlphaTauri1:45.211+2.624s11
18Daniel RicciardoMcLaren1:45.447+2.860s17
19Mick SchumacherHaas1:45.623+3.036s22
20Nicholas LatifiWilliams1:46.553+3.966s24

Komentiraj

11 komentara

  1. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    nakon dugo vremena san gleda od pocetka do kraja FP (sky sport) od 60 min treninga 55 minuta su pokazivali Mclaren i Mercedes, slow motion, cool down lap itd
    Ferrari je bia samo jedan krug od Leclreca, RBR po krug od Pereza i Verstapena, WTF, Aston Martina si moga vidit samo kako se mehanicari hlade, a Has Williams da nespominjem, Alfu nisan vidio niti na tren



    12

    0
    • Michael Schumacher
      ZJ11 Prikaži

      Ajd sta vidis to cak i nije toliko u njihovoj moci, ali prica je Mercedes Lando Maxu je lako.

      Baljezgaju 90% vremena i vecinom o nekim glupostima koje su samo njima zanimljive.



      5

      0
      • Michael Schumacher
        VRSV546 Prikaži

        istina, Botas 7 ispred Pereza, nisu ga ni spomenili, ali zato nam je rekao kakva je stolica jutros bila roscou….
        jedino sta je valjalo je minjta price s Hornerom u bugget capu, a Horner nije bas davao prave odgovore tako mozda imaju nesto mutnog oko toga



        2

        1
  2. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Pozdrav
    Nema puno komentara danas,svi se valjda informiraju o budget capu. Sta mislite hoce doci do posljedica i jeli uopce istina da su u red bullu i astonu prekoracili budget cap?!


    0

    0
    • Michael Schumacher
      ZJ11 Prikaži

      Moje misljenje i ako bude posljedica bit ce ih na nacin da im smanje budget za sljedecu godinu. Nesto slicno Ferrarijevoj sagi sa motorom 2019e.
      Tesko je retroaktivno nesto vracati a i dosad je uvijek bila praksa da se u takvim slucajevima kazni momcad a ne vozaci primjer Mclaren 2007e i Renault 2008e.



      4

      0
    • Ja mislim da ce posljedice bit iste kao i onda kad je pink mercedes bio na stazi…tako nekako otprilike



      2

      0
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        Moraju staviti neke ozbiljne kazne inače će dogodine svi ići preko capa ako znaju da je kazna nešto smiješno.
        Ne mislim da će im uzimati naslove ili nešto takvo, ali da će biti neka kazna koju će osjetiti.



        4

        0
  3. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Ferrari ostaje princ treninga i kralj kvalifikacija, a Maxonja može ispasti i u Q2 i opet će biti prvi u nedjelju.



    2

    0
  4. Zanimljivo kako svi portali vrište o probijanju buđeta za 2021, samo se ovdje ništa ne piše.



    3

    1
  5. Nikada u životu nisam vidio da je neka ekipa kao što je ferrari ovako poražena ,obrisan pod s njom a da su napravili nakon dugo godina super bolid i imaju vrhunske vozače
    Pa ,kako je onda moguće tolika razliika u bodovima ,nedostižna
    Po prvi puta da ja koji volim formulu 1 ,nemam nikakvog interesa gledati utrke ,jer odavno se sve vidi i zna ,jednostavno tko normalan može ovo razumjeti ??!!!??
    I za kraj ,dok god mehaničari u boxu nisu u stanju promijeniti gume kao ekipa Red Bulla ,a to traje godinama i tako će i godinama trajati post odnosno eto ,tu ste vozite od prve povjesne utrke ,ali gospodo fuckk off ,vi ste hjebene budaletine i to godinama i nažalost nećete biti prvaci još dugo
    Sada sam spreman se okladiti da ni sljedeću sezonu neće ferrari biti prvak ,ako netko misli drugačije neka se kladi ako ima muda
    Ponuda je 10 000 eura !!!!



    1

    2
    • hahhahahaahhaha…..pa Ferarri neci bit prvak dok ne poslozi momcad….. to je jasno…..
      a sto se tice oklade…ja bi se kladio u neko prase ili janje i pice za ekipu..cisto da bude zanimljivo…..ali 10 000 eura to je vec….pa ono,previse



      2

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni