Izdvojeno

Verstappen o mogućem naslovu: Osjećaj nije previše različit od prošle godine

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Max Verstappen bi ovog vikenda u Singapuru mogao osvojiti svoj drugi naslov svjetskog prvaka. Iako je vjerojatnije da će to učiniti u Japanu za tjedan dana – Singapur je prva utrka koja mu matematički pruža tu mogućnost.

“Ne mislim da je ovo vikend na kojem se moramo fokusirati na osvajanje prvenstva. Moramo odraditi dobar posao i bilo bi lijepo da to rezultira naslovom. Međutim, nisam opterećen time.”

Novinar Sky Sports televizije pitao je Maxa smatra li da je ova godina posebna jer će vjerojatno osvojiti naslov s bolidom koji nije uvijek bio najbrži, ili barem ne na početku sezone, ali Max smatra da je to bio slučaj i prošle godine:

“Što se mene tiče – osjećaj nije previše različit u usporedbi s prošlom godinom, ako gledamo taj aspekt.”

“Kao ekipa smo odradili sjajan posao nakon odustajanja koja smo imali na početku godine. Morali smo to riješiti i to smo učinili. Od tad smo mislim izvukli maksimum iz većine utrka. Odradili smo dobar posao. Svejedno, uvijek pokušavamo pronaći što se može napraviti još bolje.”

Red Bull je uoči Italije spominjan u kontekstu promjene šasija za Verstappena, ali Nizozemac kaže da to ipak nisu učinili:

“Nemam novu šasiju ovog vikenda. Dogovorili smo se da ćemo zadržati istu šasiju ako pobijedim u Monzi. Malo smo se šalili – trebam li popustiti i završiti na drugom mjestu ili trebam pobijediti. S obzirom na to da sam pobijedio – zadržao sam šasiju.”

SesijaVrijeme
1. slobodni trening12:00
2. slobodni trening15:00
3. slobodni trening12:00
Kvalifikacije15:00
Utrka14:00

Komentiraj

2 komentara

  1. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Novinar bacio mamac :)

    Novinar Sky Sports televizije pitao je Maxa smatra li da je ova godina posebna jer će vjerojatno osvojiti naslov s bolidom koji nije uvijek bio najbrži, ili barem ne na početku sezone, ali Max smatra da je to bio slučaj i prošle godine

    Pitanje krši svu logiku svijeta



    10

    1
  2. tu i tamo je haas bio brzi od red bulla i mercedesa zadnjih godina



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni