Izdvojeno

Gasly se nada da će imati jasnu budućnost za dva ili tri tjedna

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 mjeseci, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako je AlphaTauri još prije tri mjeseca objavio da će Pierre Gasly ostati u njihovoj momčadi 2023., to još uvijek nije sasvim sigurno, a potvrdu o nesigurnosti dao je sam Gasly u najnovijoj izjavi.

Već neko vrijeme 26-godišnji Francuz slovi za jednog od glavnih kandidata za prazno mjesto u Alpineu i jasno je da mu je to jedina opcija pored AlphaTaurija za iduću sezonu.

“Očito svi znaju da postoje pregovori koji traju. Osobno se nadam da ćemo u iduća dva ili tri tjedna imati jasan odgovor na pitanje o mojoj budućnosti”, rekao je Gasly na konferenciji za medije uoči VN Singapura.

“Zasad se ništa nije promijenilo, a kada nešto o mojoj budućnosti bude potvrđeno, siguran sam da ćete vi znati za to.”

Iz Red Bulla su ranije otvoreno izjavili kako neće pustiti Gaslyja iz AlphaTaurija ako ne pronađu neku “zanimljivu opciju”, što se odnosilo na Coltona Hertu, za kojeg sada znamo da neće moći nastupati u F1 dogodine. Međutim, čini se da bi senzacionalna zamjena iz Monze, Nyck de Vries, mogao biti zanimljiv Red Bullu i omogućiti Gaslyju prelazak u Alpine.

De Vries se spominje i kao kandidat za Alpine, s kojim je odradio test na Hungaroringu prošlog tjedna, baš kao i Antonio Giovinazzi te Jack Doohan, a za njegove usluge zainteresirana je i ekipa koja mu je omogućila debi, Williams.

Komentiraj

3 komentara

  1. Da sam na mjestu AT (RB-a) pustio bi Gaslyja za masne pare, a doveo malog Schumija, marketinski uvijek atraktivnog a vozacki solidnog i rekao bi jos neotkrivenog…



    17

    1
  2. Zadnje što sam ja pročitao bilo je to da je sve dogovoreno, znači Gasly u Alpine, De Vries u AT, jedino što se čeka je da De Vries raskine sve ugovore koje već ima potpisane za 23, što bi mu trebala omogućiti klauzula da može otići ako stigne poziv iz f1.
    No, nije gotovo dok nije gotovo.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni